Κώστας Παπαϊωάννου, 8/10/2015 - 10:24 facebook twitter linkedin Προσέξτε την επαναπιστοποίηση και τις ποινές της! Κώστας Παπαϊωάννου, 8/10/2015 facebook twitter linkedin του Κώστα Παπαϊωάννου Με δεδομένο ότι έχει γίνει αρκετή συζήτηση σχετικά με τις (επανα)πιστοποιήσεις και με επίσης δεδομένα ότι αυτή αποτελεί επίσημα νόμο του κράτους και ότι, όπως πληροφορούμαι, υπάρχουν αρκετοί προβληματισμοί στην αγορά, σχετικά με το πότε, ποιος, πού και με ποιόν τρόπο, θα (επανα)πιστοποιηθεί, προβληματίστηκα για ένα ακόμα θέμα. Τι θα συμβεί αν ΔΕΝ (επανα)πιστοποιηθεί κάποιος; Αν και κατέβαλα σημαντικές προσπάθειες, προκειμένου να βρω τις απαιτούμενες πληροφορίες περί του θέματος, εντούτοις, οφείλω να ομολογήσω ότι δεν κατάφερα σημαντικά πράγματα. Οι διαθέσιμες πληροφορίες είναι ελάχιστες και ασαφείς και είναι προφανές ότι η εποπτεύουσα αρχή δεν έχει ασχοληθεί ακόμα, δεν έχει επεξεργαστεί πλήρως ακόμα ή δεν θέλει ακόμα, να μας πληροφορήσει δεόντως, περί του ζητήματος. Το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξα είναι ότι, λογικά, οι επιπτώσεις της μη (επανα)πιστοποίησης, θα πρέπει, είτε απλώς να οδηγούν στη διαγραφή του διαμεσολαβούντα από το Επιμελητήριο, είτε να είναι ίδιες με τις επιπτώσεις της μη πιστοποίησης. Δηλαδή, για να το υπενθυμίσω, οι ποινές που προβλέπονται για πωλήσεις ασφαλιστικών προϊόντων από μη πιστοποιημένο διαμεσολαβητή, φτάνουν (σε περιπτώσεις υποτροπής) μέχρι 50.000€ πρόστιμο και πενταετή φυλάκιση, τόσο στον άμεσα εμπλεκόμενο διαμεσολαβούντα, όσο και στο πρόσωπο που ασκεί την εποπτεία του τομέα του και είναι ο κατά το νόμο υπεύθυνος, της επιχείρησης, την οποία εκπροσωπεί ο διαμεσολαβούν! Από την άλλη μεριά, αν κάποιος διαγραφεί από το Επιμελητήριο, χάνει την άδειά του και δεν μπορεί πλέον να ασκήσει το επάγγελμα του διαμεσολαβούντα. Για να μπορέσει να το ασκήσει ξανά στο μέλλον, θα πρέπει να ξαναμπεί σε διαδικασία πιστοποίησης, από την αρχή! Εξοντωτικό, τόσο για τους διαμεσολαβούντες, όσο και για τις επιχειρήσεις που εκπροσωπούν, τόσο στην περίπτωση της διαγραφής από το Επιμελητήριο, όσο και στην περίπτωση επιβολής προστίμου! Λόγω των επικείμενων σημαντικών αλλαγών στο κοινωνικοασφαλιστικό εξαιτίας του μνημονίου, οι δυνατότητες πώλησης ιδιωτικοασφαλιστικών προϊόντων θα αυξηθούν με γεωμετρική πρόοδο, λόγω της αντίστοιχης αύξησης των αναγκών του πραγματικού και του δυνητικού πελατολογίου μας. Αυτό θα επιφέρει τα αντίστοιχα οφέλη στους πελάτες μας, στις επιχειρήσεις, στις επενδύσεις και στη φορολογία. Μήπως όλοι μας, φυσικά και η εποπτεύουσα αρχή, θα πρέπει να σοβαρευτούμε; Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 11/04/2025 - 09:21 Πως να ελέγξετε την φερεγγυότητα των εταιριών ΕΠΥ με τις οποίες συνεργάζεστε!
Κώστας Παπαϊωάννου, 09/04/2025 - 09:37 Ποια αρχεία πελατών πρέπει να τηρούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες σύμφωνα με τη νομοθεσία;
Κώστας Παπαϊωάννου, 04/04/2025 - 09:44 Παροχές Υγείας: Το 95% των αναγκών υγείας στη χώρας μας ΔΕΝ είναι ασφαλισμένο!
Ποιες δραστηριότητες διαμεσολάβησης ΔΕΝ θεωρούνται ως διανομή ασφαλιστικών προϊόντων; Επειδή πολλοί αναρωτιούνται σχετικά με την κάλυψη των υποχρεώσεων των διαμεσολαβητών (γνώσεων, ενημέρωσης των πελατών τους και διερεύνησης των αναγκών... Κώστας Παπαϊωάννου, 02/04/2025 - 09:20
Προσοχή στον αυτόματο δανεισμό και στην αυτόματη εξαγορά των ασφαλιστηρίων συμβολαίων! Προστατεύστε τα πελατολόγιά σας! Οι ακυρώσεις συμβολαίων του κλάδου ζωής είναι ένα μεγάλο πρόβλημα των ασφαλιστικών πρακτόρων, που τους στερεί το εισόδημά τους! Ας... Κώστας Παπαϊωάννου, 31/03/2025 - 09:37
Οι ασφαλιστικοί πράκτορες και η κανονιστική συμμόρφωσή τους! Ποιες είναι οι κανονιστικές υποχρεώσεις των ασφαλιστικών πρακτόρων και κατά πόσο σήμερα είναι πλήρως συμμορφωμένοι με αυτές; Στο σημερινό περιβάλλον της... Κώστας Παπαϊωάννου, 28/03/2025 - 09:19
Γιατί τα Unit Linked ΔΕΝ μπορούν να θεωρηθούν ως προϊόντα κάλυψης συνταξιοδοτικών αναγκών; Εάν υπάρχουν σήμερα κάποιοι οι οποίοι προωθούν τα Unit Linked ως προϊόντα που αφορούν την κάλυψη συνταξιοδοτικών αναγκών των πελατών... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/03/2025 - 09:18
Με ποιες προϋποθέσεις είναι σύννομη η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τον ασφαλιστή; Πολλές είναι οι σύγχρονες νομοθετικές και εποπτικές υποχρεώσεις γνώσεων που προκύπτουν από την ευρύτερη νομοθεσία που αφορά τις ασφαλιστικές δραστηριότητες! Όταν... Κώστας Παπαϊωάννου, 24/03/2025 - 09:15
Ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται στην αιτιολογημένη συμβουλή του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη; Σύμφωνα με το άρθρο 30 (Παροχή συμβουλών και πρότυπα πωλήσεων) του νόμου 4583/2018 (IDD) πριν από την σύναψη σύμβασης ασφάλισης,... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/03/2025 - 09:05