Δημήτρης Μπάτρης, 18/12/2020 - 15:07 facebook twitter linkedin Εσύ έχεις ταυτότητα; Τι λένε οι άνθρωποι για εσάς όταν εσείς δεν είστε παρών! Δημήτρης Μπάτρης, 18/12/2020 facebook twitter linkedin Η επίδραση του COV-19 στην αγορά άλλαξε τον τρόπο επικοινωνίας και αναγνώρισης, από τους πελάτες και με τις εταιρείες σε όλους τους τομείς. Αυτο είχε ως αποτέλεσμα, να διαπιστωθεί στο χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης ότι: Αρκετοί δεν έχουν αλλάξει επαγγελματική εικόνα - ταυτότητα και διατηρούν την παλιά, η οποία μάλλον δεν ισχύει σήμερα. Ο ιδρυτής της AMAZON Τζεφ Μπέζος, είπε κάποτε "η ταυτότητα σας ειναι αυτο που οι άνθρωποι λένε για σας όταν εσείς δεν είστε παρών". Οι περισσότεροι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές κάνουν λίγα πράγματα για να χτίσουν το όνομα τους. Όμως συνεχίζουν να παράγουν όσο μπορούν, περισσότερο με το brand των εταιρειών, τα κατάλληλα προϊόντα που τους παρέχονται και συμπαθούν,παρά με την δικη τους προσωπική ταυτότητα. Η αδύναμη επαγγελματική ταυτότητα δυσχεραίνει την εξέλιξη τους. Αντιθέτως μια ισχυρή ταυτότητα θα μεταμορφώσει την καριέρα τους σε ένα δυναμικό-αποτελεσματικό και ελκυστικό διαμεσολαβητή στις πωλήσεις. Όλοι θέλουν ο πελάτης τους να αποκτά πέραν του ενός και αλλα προϊόντα, να τα διατηρούν και να δίνουν συστάσεις για νέους πελάτες. Γιατί όμως δεν συμβαίνει αυτο? Αυτό συμβαίνει επειδή: Δεν τον γνωρίζουν πολύ καλα, Δεν γνωρίζουν σε τι άλλο είναι γνώστης και εξειδικευμένος σύμβουλος και Δεν γνωρίζουν πότε και πώς μπορεί να τους φανεί χρήσιμος και να τους βοηθήσει NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Όλα αυτά γιατί δεν υπάρχει ούτε και το γνωρίζουν, το personal marketing του Επαγγελματία, διότι το μεγάλο marketing των εταιριών, μέσω των ετών λειτουργίας τους αλλά και των διαφημίσεων τους υπερφαλαγγίζει, και το εκλαμβάνουν για δικό τους. Για τον λόγο αυτό, μιλάνε περισσότερο για την εταιρεία και τα προϊόντα παρα για τον εαυτό τους. Ξεχνούν ότι το προϊόν είναι αυτοί οι ίδιοι και αν δεν μπορούν να πουλήσουν τον εαυτό τους τότε δεν μπορούν να πουλήσουν αποτελεσματικά οποιοδήποτε προϊόν. Οι εταιρείες δεν είναι υπεύθυνες και δεν μπορούν να είναι, (πολύ φυσικό), αυτές που θα κάνουν το personal marketing για τον κάθε ένα συνεργάτη τους, ξεχωριστά. Σήμερα υπάρχουν ειδικοί επί του προβλήματος, για να βοηθήσουν κατάλληλα στον σχεδιασμό και την προβολή μέσα απο τα Social media, μιας υπέροχης εταιρικής προσωπικής σας εικόνας. Επ ουδενί, να μην συγχέουμε την προσωπική μας ταυτότητα με την επαγγελματική στα Social media γεγονός που βλέπουμε αρκετές φορές. Η προσωπική επαγγελματική κάρτα δεν επαρκεί όπως επιβάλλεται από τις εταιρείες αποκλειστικής συνεργασίας, αλλά και όπως συνηθίζεται και από άλλους, διότι λείπει η εξειδίκευση και η διαφοροποίηση που θεωρείται σημαντική. Σήμερα ζούμε στην εποχή της εξειδίκευσης,αυτο ισχύει για ολα τα επαγγέλματα και επιβάλλεται να το γνωρίζουν οι υποψήφιοι και υπάρχοντες πελάτες. Τώρα είναι ευκαιρία να ανοίξουν οι ορίζοντες της κοινωνικης δικτύωσης έχοντας ως όπλα την εταιρική νέα ταυτότητα και την προβολή της, με ολα τα μέσα που διαθέτουμε σήμερα. Μπορείτε να αναπτύξετε ένα ευρύ ισχυρό δίκτυο σχέσεων το οποίο θα σας προσφέρει νέες ευκαιρίες, για αύξηση και διατήρηση του όγκου των πωλήσεων και φυσικά τα έσοδα σας. *Ο Δημήτρης Μπάτρης έχει 35 χρόνια στον Ασφαλιστικό χώρο και έχει διατελέσει σε όλες τις βαθμίδες των Πωλήσεων και Ανάπτυξης σε μεγάλες Ασφαλιστικές Εταιρίες. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18 Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!
Δημήτρης Μπάτρης, 20/05/2024 - 10:47 Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας!
Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2024 - 09:04 Δημήτρης Μπάτρης: Είσαι Παγοθραύστης στην Αρχή ή στο Τέλος της Πώλησης;
Δημήτρης Μπάτρης: Πως να υπερνικήσετε το φόβο στην πώληση; Το ρήμα φοβάμαι είναι κάπως "σκληρό" για να γίνει εύκολα αποδεκτό από τον οποιονδήποτε άνθρωπο, πόσο μάλλον από έναν πωλητή.... Δημήτρης Μπάτρης, 15/04/2024 - 09:26
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Αντιμετωπίζετε την Ένταση κατά την Πώληση! Όπως έχει τονιστεί και σε προηγούμενα άρθρα μου, και έχετε και εσείς εντοπίσει, ότι οι άνθρωποι νιώθουν υποχρεωμένοι απέναντι σας,... Δημήτρης Μπάτρης, 01/04/2024 - 09:37
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Μπορείς να λειτουργήσεις ως Play Maker στην Πώληση Όπως έχετε διαπιστώσει, η όλη διαδικασία της τεχνικής των ερωτήσεων έχει ένα στόχο. Την απόκτηση πληροφοριών για τον υποψήφιο πελάτη.... Δημήτρης Μπάτρης, 19/02/2024 - 11:25