Δημήτρης Μπάτρης, 18/1/2021 - 08:39 facebook twitter linkedin Τοποθέτηση ατομικών στόχων: Οι αποτελεσματικοί πωλητές πετυχαίνουν πρώτα με τον εαυτό τους! Δημήτρης Μπάτρης, 18/1/2021 facebook twitter linkedin Πολλά άτομα των πωλήσεων πιστεύουν στους ατομικούς στόχους αλλά και τους εφαρμόζουν. Παρόλα αυτά, ο μέσος αυτών δεν αφιερώνει χρόνο στο να σκεφτεί δικούς του στόχους και ακόμη περισσότερο να τους εντοπίσει και να τους καταγράψει. Οι περισσότεροι πέφτουν στην «παγίδα της δραστηριότητας». Κάνουν πολλά πράγματα κάθε μέρα αλλά δεν αναλύουν πώς αυτές οι δραστηριότητες συντελούν στην ολοκλήρωση των στόχων που τοποθέτησαν για τον εαυτό τους. Αρκετοί όμως πελαγωμένοι στη σύγχυση της εποχής μας, αποπροσανατολίζονται και βέβαια κινδυνεύουν, εάν ήδη δεν έχασαν, να χάσουν τον επαγγελματισμό τους. «Ο κύριος επαγγελματικός Στόχος απαιτεί και εξαρτάται από τους ατομικούς Στόχους» Πιστεύουμε στο «νόμο 80/20». Το 80% των αποτελεσμάτων προέρχεται μόνο από το 20% της δραστηριότητας σας. Το να γνωρίζετε τους στόχους σας και ποιες είναι οι κυριότερες δραστηριότητες που συμβάλλουν στην επίτευξη τους, είναι βασικό για να πετυχαίνετε υψηλότερη απόδοση με συγκεκριμένη προσπάθεια και μέσα. Για να γίνετε πιο αποδοτικοί, πρέπει να καταλάβετε όχι μόνο τι θέλετε να καταφέρετε, αλλά και τι χρειάζεται να κάνετε και τι κάνετε κάθε μέρα, για να επιτύχετε τους στόχους σας, όποιοι ακολουθούν αυτές τις κατευθυντήριες γραμμές, είναι οι πλέον αποτελεσματικοί. Τα αποτελεσματικά άτομα έχουν ορισμένα κοινά χαρακτηριστικά: έχουν γραπτούς στόχους για τους εαυτούς τους, άλλοι τους έχουν φωτογραφία στο κινητό τηλέφωνο και στην επαγγελματική τους τσάντα, για τους βλέπουν πολλές φορές την ημέρα και να παρακολουθούν πώς ξοδεύουν το χρόνο τους σε σχέση με τους στόχους τους, να μπορούν να βλέπουν τους εαυτούς τους να πετυχαίνουν τους στόχους τους, να αναμένουν προβλήματα και να ρωτούν τον εαυτό τους «Ποιο είναι το χειρότερο που θα συμβεί αν δεν πετύχω τους στόχους μου;» Οι αποτελεσματικοί πετυχαίνουν πρώτα με τον εαυτό τους. Χρησιμοποιούν αποτελέσματα, τις δικές τους πηγές, χρόνο και ενέργεια. Η τοποθέτηση Ατομικών Στόχων, είναι μια μοναδική ευκαιρία για σας, για να εργαστείτε πάνω στους προσωπικούς και επαγγελματικούς σας Στόχους, να μεγιστοποιήσατε τις δικές σας πηγές και να αναπτύξετε την δική σας αποδοτικότητα. Σας εύχομαι επιτυχίες στους ατομικούς και επαγγελματικούς Στόχους σας! Ο Δημήτρης Μπάτρης έχει 35 χρόνια στον Ασφαλιστικό χώρο και έχει διατελέσει σε όλες τις βαθμίδες των Πωλήσεων και Ανάπτυξης σε μεγάλες Ασφαλιστικές Εταιρίες. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18 Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!
Δημήτρης Μπάτρης, 20/05/2024 - 10:47 Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας!
Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2024 - 09:04 Δημήτρης Μπάτρης: Είσαι Παγοθραύστης στην Αρχή ή στο Τέλος της Πώλησης;
Δημήτρης Μπάτρης: Πως να υπερνικήσετε το φόβο στην πώληση; Το ρήμα φοβάμαι είναι κάπως "σκληρό" για να γίνει εύκολα αποδεκτό από τον οποιονδήποτε άνθρωπο, πόσο μάλλον από έναν πωλητή.... Δημήτρης Μπάτρης, 15/04/2024 - 09:26
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Αντιμετωπίζετε την Ένταση κατά την Πώληση! Όπως έχει τονιστεί και σε προηγούμενα άρθρα μου, και έχετε και εσείς εντοπίσει, ότι οι άνθρωποι νιώθουν υποχρεωμένοι απέναντι σας,... Δημήτρης Μπάτρης, 01/04/2024 - 09:37
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Μπορείς να λειτουργήσεις ως Play Maker στην Πώληση Όπως έχετε διαπιστώσει, η όλη διαδικασία της τεχνικής των ερωτήσεων έχει ένα στόχο. Την απόκτηση πληροφοριών για τον υποψήφιο πελάτη.... Δημήτρης Μπάτρης, 19/02/2024 - 11:25