Δημήτρης Μπάτρης, 7/6/2021 - 08:30 facebook twitter linkedin Θα καταργηθεί ο πωλητής; Δημήτρης Μπάτρης, 7/6/2021 facebook twitter linkedin Μια σημαντική ερώτηση έχει προκύψει αυτή την εποχή, λόγω των σημείων των καιρών που ζούμε, μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του Covid-19 και του ψηφιακού εκσυγχρονισμού των εταιριών. Η ερώτηση είναι αν υπάρχει η περίπτωση να καταργηθεί ο πωλητής! Ασφαλώς αναφέρομαι στις τοποθετήσεις ορισμένων "αρθρογράφων" ως προς το ζοφερό μέλλον των δικτύων πωλήσεων των ασφαλιστικών εταιριών ή και την κατάργησή τους. Πολλοί από αυτούς δεν γνωρίζουν το αντικείμενο των πωλήσεων, αλλά ούτε τη βαθιά φιλοσοφία των ασφαλιστικών προϊόντων. Το μόνο που ίσως τους έχει επηρεάσει είναι οι πλατφόρμες των κλάδων αυτοκινήτου και η δράση των Τραπεζών. Δηλαδή τα εναλλακτικά δίκτυα πωλήσεων. Η δική μου απάντηση είναι πως «όσο ο ήλιος ανατέλλει από την Ανατολή, τόσο θα υπάρχει ο πωλητής». Και συγκεκριμένα οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές σύμβουλοι στους κλάδους ζωής και επαγγελματικούς κλάδους κάθε μεγέθους κινδύνου, με την μέθοδο «πρόσωπο με πρόσωπο». Μετά από τόσα χρόνια στο χώρο, από τα πρώτα ακόμα ασφαλιστήρια συμβόλαια ζωής, αλλά και μέσα από τις μεγάλες αλλαγές στις εταιρείες που ήρθαν και έφυγαν ή συγχωνεύτηκαν και δημιούργησαν νέα προϊόντα, αλλά και μέσα από τις νέες νομοθεσίες για εταιρείες και διαμεσολαβητές, διαπιστώνουμε ότι επιβάλλεται ο εκσυγχρονισμός μιας διαχρονικής κάλυψης για τον πελάτη, όπως η σύνταξή του, η υγεία του αλλά και η κάλυψη ενδεχόμενης ανικανότητάς του για εργασία και μαζί με όλα αυτά επιβάλλεται να υπάρχει η εταιρία του αλλά και ο ασφαλιστικός του σύμβουλος. Ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος που είναι πιστοποιημένος επαγγελματίας, έρχεται σε προσωπική επαφή με το υποψήφιο πελάτη και όπως όλοι οι επαγγελματίες υγείας δένεται μαζί του, μέσα από προσωπικό διάλογο και την αναφορά τους σε προβλήματα, ανησυχίες, επιθυμίες και ανάγκες που ίσως να μην γνωρίζουν άλλοι ακόμα και από το στενό του περιβάλλον. Αυτός καλείται να σχεδιάσει και να προτείνει λύσεις ώστε ο πελάτης να συνεχίσει μια ήρεμη και ασφαλή ζωή με την οικογένεια του, αλλά να διασφαλίσει και τη επιχείρηση του. Αυτόν αναζητά όταν επέλθει ο κίνδυνος να είναι κοντά του, τον θεωρεί άνθρωπό του! Δεν είναι λοιπόν δυνατό να τον αντικαταστήσει ένα υπολογιστικό σύστημα ή ένα απρόσωπο από Call Center και μάλιστα ρομποτικό. Πιστεύω ότι είναι καιρός, αυτό να το καταλάβουν οι κινδυνολόγοι. Η σημερινή κατάσταση επιδέχεται περαιτέρω βελτίωσης και συμφωνώ με την ανάπτυξη του δικτύου και παράλληλα την αύξηση της παραγωγικότητας μέσω του εκσυγχρονισμού των ικανοτήτων και δεξιοτήτων του. Η στελέχωση έχει μείνει πολύ πίσω, διότι το μοντέλο του υποψηφίου Ασφαλιστικού Συμβούλου έχει αλλάξει. Η εκπαίδευση δεν επαρκεί για να καλύψει τις απαιτήσεις της νομοθεσίας της ΤτΕ και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και χρειάζονται σύγχρονες γνώσεις για να σταθεί κανείς σε μια αγορά που έχει υψηλές απαιτήσεις καθώς αλλάζουν οι καλυπτόμενοι κίνδυνοι και ο τρόπος επικοινωνίας των πελατών αλλά και η επιλογή τους. Ας μνημονεύσουμε στο σημείο αυτό την προσφορά του ΙΧΟΣ. Χιλιάδες Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι πέρασαν από τα σεμινάρια του, έγιναν πτυχιούχοι του και ξεχώρισαν στην αγορά. Τα πολύτιμα διαχρονικά του βιβλία για πολύ σημαντικά θέματα έχουν προσφέρει εξίσου μεγάλη βοήθεια και καθοδήγηση. Νομίζω ενδείκνυται ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ στον δημιουργό του τον Χρήστο Σταυρίδη. Ο ενθουσιασμός και η παρακίνηση για τις πωλήσεις επιβάλλεται να ενισχυθεί περισσότερο από άτομα που γνωρίζουν το αντικείμενο. Σήμερα περισσότερο από κάθε άλλη φορά η ανάγκη αυτή είναι υπαρκτή. Δυστυχώς, σήμερα υπάρχουν πολύ λίγοι που μπορούν να τον μεταδώσουν. Ας το κάνουν χωρίς καθυστέρηση οι Διευθυντές Πωλήσεων. Ήρθε η ώρα να δείξετε πόσο κοντά είστε στο δίκτυο σας, πόσο αφουγκράζεστε τους χτύπους της καρδιάς τους, πόσο μπορείτε να επαναφορτίσετε τις μπαταρίες τους. Η εποχή που ηγέτες όπως ο Δημήτρης Κοντομηνάς και ο Μανώλης Ανδρόνικος, μιλούσαν στα εταιρικά τους συνέδρια και αυτομάτως γέμιζαν τις μπαταρίες των δικτύων τους για έναν ολόκληρο χρόνο, μας έχει λείψει! Οι σημερινοί υπεύθυνοι των πωλήσεων παραμένουν καθηλωμένοι στα γραφεία τους, υπολογίζοντας και σχεδιάζοντας πλάνα, διότι απαιτείται να είναι τεχνοκράτες. Γιορτάζουν επιτυχίες, ενώ είναι "παρκαρισμένοι" στην ίδια παραγωγή για πολλά χρόνια. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Και η ανάπτυξη; Είτε δεν την θέλουν γιατί έχει κόστος, είτε δεν την γνωρίζουν. Το ασφαλιστικό προϊόν ζωής είναι διαχρονικό, πωλείται με την μέθοδο «πρόσωπο με πρόσωπο» από επαγγελματία Ασφαλιστικό Σύμβουλο αλλά και διατηρείται από αυτόν. Η πίστη στο επάγγελμά του, στο θεσμό, στα προϊόντα και στην εταιρία του επιβάλλεται να την μεταλαμπαδεύσει στο χώρο που εργάζεται. Σύντομα οι συνθήκες θα βοηθήσουν στην επαναφορά των προσωπικών συναντήσεων με τους υποψήφιους αλλά και τους υπάρχοντες πελάτες για την συνέχεια των νέων πωλήσεων. Οι Ασφαλιστικοί Σύμβουλοι που έζησαν όλο το πρόβλημα της Πανδημίας είναι ήρωες, στάθηκαν κοντά στον πελάτη προσφέροντας ανεκτίμητες υπηρεσίες αλλά και προσαρμόστηκαν με τις διαδικασίες που τους έδειξε η εταιρία τους πολύ γρήγορα για την σωστή και γρήγορη εξυπηρέτηση του πελάτη. Τους οφείλουμε ένα μεγάλο Μπράβο! Τα "λιοντάρια" των πωλήσεων, έχουν ανάγκη καθοδήγησης, μετάδοσης ενθουσιασμού και παρακίνησης με σύγχρονα προϊόντα και κίνητρα, για να κατακτήσουν την αγορά που τους περιμένει και τους ανήκει. Αυτούς που είναι και θα είναι πάντα παρόντες! Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων. Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18 Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!
Δημήτρης Μπάτρης, 20/05/2024 - 10:47 Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας!
Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2024 - 09:04 Δημήτρης Μπάτρης: Είσαι Παγοθραύστης στην Αρχή ή στο Τέλος της Πώλησης;
Δημήτρης Μπάτρης: Πως να υπερνικήσετε το φόβο στην πώληση; Το ρήμα φοβάμαι είναι κάπως "σκληρό" για να γίνει εύκολα αποδεκτό από τον οποιονδήποτε άνθρωπο, πόσο μάλλον από έναν πωλητή.... Δημήτρης Μπάτρης, 15/04/2024 - 09:26
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Αντιμετωπίζετε την Ένταση κατά την Πώληση! Όπως έχει τονιστεί και σε προηγούμενα άρθρα μου, και έχετε και εσείς εντοπίσει, ότι οι άνθρωποι νιώθουν υποχρεωμένοι απέναντι σας,... Δημήτρης Μπάτρης, 01/04/2024 - 09:37
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Μπορείς να λειτουργήσεις ως Play Maker στην Πώληση Όπως έχετε διαπιστώσει, η όλη διαδικασία της τεχνικής των ερωτήσεων έχει ένα στόχο. Την απόκτηση πληροφοριών για τον υποψήφιο πελάτη.... Δημήτρης Μπάτρης, 19/02/2024 - 11:25