Δημήτρης Μπάτρης, 28/6/2021 - 08:24 facebook twitter linkedin Πώς οι ανθρώπινες σχέσεις συμβάλλουν στην ανάπτυξη πελατών! Δημήτρης Μπάτρης, 28/6/2021 facebook twitter linkedin Στα καλύτερα πανεπιστήμια του εξωτερικού στις μεταπτυχιακές σπουδές BA δυο είναι τα κύρια μαθήματα, η κοινωνική δικτύωση και η καριέρα τα υπόλοιπα είναι προαιρετικά, δυστυχώς στην χώρα μας κανένα δεν διδάσκεται. Όπως γνωρίζουμε μια από τις μεγαλύτερες χαρές της ζωής είναι η επαφή με άλλους ανθρώπους, συνειδητοποιούμε ότι τα καλύτερα πράγματα στη ζωή είναι αποτελέσματα της δημιουργίας σταθερών σχέσεων και της επένδυσής μας σε αυτές. Το ταλέντο, η ευφυΐα, μια καλή εκπαίδευση, τίποτα από όλα αυτά δεν εξασφαλίζουν την επιτυχία. Χρειάζεται κάτι άλλο «η ευαισθησία να καταλαβαίνουμε τι θέλουν οι άλλοι και η προθυμία να τους το δίνουμε». Η επιτυχία μας σε αυτόν τον κόσμο εξαρτάται από το αν είμαστε ευχάριστοι στους άλλους. Κανείς δεν κερδίζει δόξα, αναγνώριση, πρόοδο μόνο και μόνο επειδή πιστεύει ότι το αξίζει. Πρέπει να το πιστεύει και κάποιος άλλος. Ένα ρητό που ακούγεται τακτικά στο χώρο των πωλήσεων είναι ότι «μεταξύ ίσων, κερδίζει ο συμπαθητικός». Αλλά και μεταξύ μη ίσων, πάλι κερδίζει ο συμπαθητικός. Τίποτα δεν αντικαθιστά τις διαπροσωπικές ικανότητες όταν προσπαθούμε να προοδεύσουμε σε οποιονδήποτε τομέα της ζωής μας. Οι άνθρωποι που αποξενώνουν τους άλλους περνούν δύσκολα και φυσικά δεν προσφέρεται μια καριέρα στις πωλήσεις. Οι σχέσεις μας βοηθούν να καθορίσουμε ποιοι είμαστε και τι μπορούμε να γίνουμε. Οι περισσότεροι μπορούμε να συνδέσουμε τις επιτυχίες μας με σημαντικές σχέσεις. Ας παραδεχτούμε, ότι όταν λέμε αγαπώ κάποιον σημαίνει ότι ενδιαφέρομαι γι’ αυτόν, όταν δεν ενδιαφέρομαι για τους άλλους, είναι μάλλον απίθανο να δώσω προτεραιότητα στην δημιουργία καλών σχέσεων στην ζωή αλλά και στο επάγγελμά μου. Ένας από τους μεγαλύτερους πωλητές, ο Les kiblei, λέει «δεν μπορείς να κάνεις τον άλλον να νιώθει σημαντικός μπροστά σου, όταν μέσα σου αισθάνεσαι ότι είναι ένα τίποτα». Η λύση είναι να εκτιμάτε τους ανθρώπους. Περιμένετε ότι καλύτερο από κάθε άνθρωπο. Υποθέσατε ότι οι άλλοι έχουν καλά κίνητρα, εκτός αν αποδείξουν το αντίθετο. Αξιολογήστε τους σύμφωνα με τις καλύτερες στιγμές τους. Χαρίστε τους την φιλία σας αντί να ζητάτε την δική τους. Σε τελική ανάλυση, είναι δική τους απόφαση. Ένας από τους συμπαντικούς παράγοντες παραγωγικότητας στις πωλήσεις είναι απλά ότι «δεν επικοινωνούν ούτε με τους ανθρώπους ούτε με τους πελάτες τους», και αυτό διότι δεν τους θεωρούν σημαντικούς τους άλλους, άλλοι νοιάζονται για τους άλλους αλλά δεν επικοινωνούν μαζί τους. Ορισμένοι στις πωλήσεις προσεγγίζουν κάθε επικοινωνία με τους άλλους σαν συναλλαγή. Είναι πρόθυμοι να προσφέρουν, αρκεί να υπάρχει αντάλλαγμα. Αν θέλετε να δώσετε προτεραιότητα στις σχέσεις, θα πρέπει να ελέγξετε τα κίνητρα σας για να βεβαιωθείτε ότι δεν προσπαθείτε να χειραγωγήσετε τους άλλους προς όφελος σας. Όταν ξεκινάτε μια σχέση, να αναρωτιέστε «Για ποιο λόγο; Υπό ποιους όρους;». Μπορείτε να βελτιώσετε τις σχέσεις σας με καθημερινές πράξεις. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Ο καλύτερος τρόπος είναι να δώσετε προτεραιότητα στους άλλους, να θυμάστε τα ονόματα των άλλων, χαμογελάστε σε όλους, και προσφερθείτε να βοηθήσετε. Οι άλλοι δεν ενδιαφέρονται για το τι ξέρετε μέχρι να ξέρουν πόσο νοιάζεστε γι αυτούς. «Σκαλιστέ το όνομα σας στις καρδιές τους και όχι μόνο στην επαγγελματική σας κάρτα»! Σας εύχομαι, στις διακοπές σας να γεμίσετε τις μπαταρίες σας με ενέργεια που απαιτεί το επάγγελμα σας, με καλές δημιουργικές Σχέσεις για πολύ καλύτερα αποτελέσματα το δεύτερο εξάμηνο! Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης Απόφοιτος Σχολής Ικαρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων. Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Διευθυντής Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS Το 1990-1995 Διευθυντής Πωλήσεων και το 1995-99 Εμπορικός Διευθυντής της ίδιας εταιρίας Το 1999-2014 Εμπορικός Διευθυντής στη ALLIANZ Ελλάδος Το 2015-2018 Διευθυντής της BATRIS INSURANCE Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι.Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18 Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!
Δημήτρης Μπάτρης, 20/05/2024 - 10:47 Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας!
Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2024 - 09:04 Δημήτρης Μπάτρης: Είσαι Παγοθραύστης στην Αρχή ή στο Τέλος της Πώλησης;
Δημήτρης Μπάτρης: Πως να υπερνικήσετε το φόβο στην πώληση; Το ρήμα φοβάμαι είναι κάπως "σκληρό" για να γίνει εύκολα αποδεκτό από τον οποιονδήποτε άνθρωπο, πόσο μάλλον από έναν πωλητή.... Δημήτρης Μπάτρης, 15/04/2024 - 09:26
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Αντιμετωπίζετε την Ένταση κατά την Πώληση! Όπως έχει τονιστεί και σε προηγούμενα άρθρα μου, και έχετε και εσείς εντοπίσει, ότι οι άνθρωποι νιώθουν υποχρεωμένοι απέναντι σας,... Δημήτρης Μπάτρης, 01/04/2024 - 09:37
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Μπορείς να λειτουργήσεις ως Play Maker στην Πώληση Όπως έχετε διαπιστώσει, η όλη διαδικασία της τεχνικής των ερωτήσεων έχει ένα στόχο. Την απόκτηση πληροφοριών για τον υποψήφιο πελάτη.... Δημήτρης Μπάτρης, 19/02/2024 - 11:25