Αντώνιος Δουνδουλάκης, 23/8/2021 - 12:17 facebook twitter linkedin Πώς να κάνει επανεκκίνηση ο ασφαλιστής μετά τις διακοπές Αντώνιος Δουνδουλάκης, 23/8/2021 facebook twitter linkedin Οι πολυήμερες ή ολιγοήμερες διακοπές έφτασαν στο τέλος τους και είναι διάχυτη σε πολλούς η αίσθηση ότι το Καλοκαίρι πέρασε γρήγορα, πριν το καταλάβουμε. Τί συμβαίνει όμως με την επιστροφή στην καθημερινότητα; Πώς ο ασφαλιστής επιστρέφει ομαλά στα επαγγελματικά του καθήκοντα, στις ποικίλες δραστηριότητές του; Ανάμεικτα είναι τα συναισθήματα που τον καταλαμβάνουν. Αφενός μεν διότι οι αναμνήσεις από τις διακοπές είναι συνήθως ευχάριστες, οι εμπειρίες πλούσιες και "οι μπαταρίες γεμάτες", αφετέρου δε διότι υπάρχει μια γλυκιά νοσταλγία και συνάμα μια αβεβαιότητα για το πώς θα κάνουμε τη λεγόμενη "επανεκκίνηση", στους απαιτητικούς ρυθμούς του εργασιακού περιβάλλοντος. Η κοινή αίσθηση ότι επιστρέφουμε μία- δύο ημέρες νωρίτερα στο σπίτι από τις διακοπές, πριν αναλάβουμε εργασία, δείχνει να κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση. Είναι σαν το απαραίτητο "στάδιο της αποσυμπίεσης" στους σφουγγαράδες, πριν αναδυθούν στην επιφάνεια της θάλασσας, οπότε δίδεται χρόνος στο σώμα να προσαρμοστεί στις διαφορετικές συνθήκες και στο πρόσωπο να προετοιμαστεί ψυχολογικά, για την επαγγελματική επανεκκίνηση, τις προκλήσεις που το περιμένουν. Επιπροσθέτως, εάν η επιστροφή στο γραφείο συμπέσει με το μέσον της εβδομάδος, τότε το Σαββατοκύριακο είναι κοντά και η επανεκκίνηση συντελείται αβίαστα, χαλαρά. Συχνά διακρίνουμε ότι συνάδελφοι-συνεργάτες που παρέμειναν, για διάφορους λόγους στις επάλξεις, όσο εμείς απουσιάζαμε, να έχουν μια "αμυντική στάση" απέναντί μας, κατά την επιστροφή, οπότε είναι καλό να δώσουμε και σ' εκείνους, όπως και στον εαυτό μας, το χρόνο για να επανακάμψουμε, όπως πρώτα. Η θετική σκέψη, η υπομονή, ο διάλογος μαζί τους, είναι βέβαιο ότι θα μας βοηθήσουν προς την κατεύθυνση αυτή. Καλόν είναι επίσης να επιλέξουμε συνειδητά τις επαφές με ανθρώπους με θετική σκέψη και ενέργεια κατά την επιστροφή μας στα εργασιακά μας καθήκοντα. Μελέτες του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνιας στο Σαν Ντεγκόλ έχουν δείξει ότι, όταν ερχόμαστε σε επαφή με ευδιάθετους ανθρώπους, με θετική ενέργεια, αυξάνονται κατά 25% οι πιθανότητες να είμαστε και εμείς πιο χαρούμενοι! Οι θετικοί άνθρωποι που πλαισιώνουν τη ζωή μας αποτελούν αφορμή να μεταφερθεί και σ’ εμάς αυτή η θετικότητα και να τονώσουμε την αυτοπεποίθησή μας! Έχουμε παρατηρήσει άλλωστε πως, όσες φορές συναναστραφήκαμε με αποθαρρυμένα, καταθλιπτικά άτομα, με αρνητική σκέψη, βάρυνε κατά πολύ η ψυχολογία μας. Αντιθέτως, όσες φορές μας περιέβαλαν χαρούμενοι και θετικοί άνθρωποι, πήραμε δύναμη από αυτούς και πιστωθήκαμε τη θετικότητά τους στη ζωή μας. Η ανάληψη εργασίας νωρίς το πρωί, κατά την πρώτη ημέρα, η καταγραφή των εκκρεμοτήτων, όπως επίσης η ιεράρχηση των προτεραιοτήτων, ο καθορισμός του χρονοδιαγράμματος ως προς τη διεκπεραίωση τους, κατά τα πρώτα εικοσιτετράωρα στην εργασία, αποτρέπουν από το να δημιουργηθεί σύγχυση και άγχος στον ασφαλιστή, και εγγυώνται μια ομαλή μετάβαση από τις διακοπές στην κανονικότητα. Χρήσιμο κρίνεται επίσης να τηρηθεί το μέτρο, ως προς τις δραστηριότητές μας, κατά την πρώτη μέρα και να μην υιοθετηθεί ένα εξουθενωτικό πρόγραμμα, που θα αποκαλύπτει τις ενοχές μας για το χρόνο που "χάθηκε". Οι διακοπές και η ανάπαυλα δεν είναι μόνο ένα κοινωνικό δικαίωμα και κτήμα του εργαζομένου, αλλά μία αναντικατάστατη βιολογική ανάγκη, ζωτικής σημασίας. Αφού κάνουμε έλεγχο στα e-mail και ταξινομήσουμε τα επείγοντα, τα λιγότερο σημαντικά, καλό είναι να αρχίσουμε με τηλεφωνικές κλήσεις προς τους πελάτες μας, με σκοπό να συνομιλήσουμε μαζί τους, να ζητήσουμε να τους δούμε από κοντά. Στο πλαίσιο των συναντήσεών μας μαζί τους, κατά τις επόμενες ημέρες, θα πρέπει να δείξουμε ενδιαφέρον για το πώς πέρασαν στις διακοπές τους, για ζητήματα που ίσως τους απασχολούν, προκειμένου να ρίξουμε ξανά γέφυρες επικοινωνίας και να μεταβούμε ομαλά και ευχάριστα στη συνδιαλλαγή για την διερεύνηση των αναγκών τους, σύμφωνα με τα νέα δεδομένα που έχουν να διαχειριστούν, προκειμένου να προσαρμόσουμε τις προτάσεις μας σε αυτά. Παράλληλα, καλό θα είναι να ζητάμε και συστάσεις ώστε, σιγά – σιγά, να ετοιμάζουμε τις επόμενες επαφές μας. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Δεν πρέπει να λησμονούμε ότι κάθε φορά, κάθε επαγγελματική συνδιαλλαγή, είναι μια νέα αρχή με τον πελάτη μας και, όπως σημειώνει ο Βρετανός συγγραφέας Terry Pratchett (1948-2015), "Κάθε βήμα είναι ένα πρώτο βήμα, αν είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση,"που έχει ως στόχο να παράξει αποτέλεσμα όχι τόσο σε επίπεδο θεωρίας, αλλά κυρίως σε επίπεδο πράξης. Καλή επάνοδο στις «επάλξεις»! Βιογραφικό σημείωμα O Δουνδουλάκης Αντώνιος γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης στις 15 Ιανουαρίου του 1977. Αποφοίτησε από τη Ριζάρειο Εκκλησιαστική Σχολή Αθηνών και σπούδασε Κοινωνική Θεολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Από το 2003 ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία ως Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής στην Interamerican στο Ηράκλειο Κρήτης έως το Δεκέμβριο του 2010 και από το 2011 έως το Φεβρουάριο του 2014 σε Πρακτορείο Ασφαλειών. Το Μάρτιο του 2014 μετακόμισε στην Αθήνα όπου συνέχισε την επαγγελματική του σταδιοδρομία σε μεγάλο Πρακτορείο στον Πειραιά, ως Ασφαλιστικός διαμεσολαβητής με κύριο πεδίο εξειδίκευσης και δραστηριοποίησης στον κλάδο ζωής, υγείας, συνταξιοδοτικών και ομαδικών Ασφαλίσεων. Το Σεπτέμβριο του 2019 λόγω της εμπειρίας και της ενδελεχούς ενασχόλησής του με τον κλάδο των ομαδικών ασφαλίσεων ανέλαβε τη θέση του προϊσταμένου εξυπηρέτησης μεγάλων Πελατών με παράλληλη δραστηριοποίηση στις πωλήσεις και την ανάπτυξη του Πελατολογίου του Πρακτορέιου. Από το Μάρτιο του 2021 ανέλαβε τα καθήκοντα του Διευθυντή πωλήσεων. Ο κ. Δουνδουλάκης είναι έγγαμος και πατέρας τριών παιδιών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Αντώνιος Δουνδουλάκης, 20/11/2024 - 14:02 Από το «ΟΧΙ» στο «ΝΑΙ»! Ο ρόλος του χαρισματικού και διορατικού μάνατζερ
Η σωστή διαχείριση του χρόνου στο εργασιακό περιβάλλον Καθημερινά, τόσο στην προσωπική ζωή όσο και στην επαγγελματική μας δραστηριότητα, εκφράζουμε την άποψη ότι "δεν έχω χρόνο" ή "δε... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 19/05/2022 - 07:29
Ποιός είναι ο πραγματικός Άγιος Βασίλης , πώς έρχεται στον κόσμο και τι μας φέρνει ; Μετρούμε αντίστροφα, μικροί - μεγάλοι, για την εορτή των Χριστουγέννων και την Πρωτοχρονιά, ο καθένας για τους δικούς του λόγους.... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/12/2021 - 12:09
Η αξία των συμβολαίων υγείας και η εμπειρία "εκ των έσω" Καθημερινά καλούμαστε ως επαγγελματίες να εντοπίσουμε τις ανάγκες των ανθρώπων που συναντούμε και να διερευνήσουμε τους τρόπους κάλυψης αυτών, εξατομικευμένα... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 20/12/2021 - 15:39
Η αξία της μάνας Μία είναι η λέξη που συγκλονίζει τον άνθρωπο, που του ξυπνά μνήμες και ευχάριστα συναισθήματα, εικόνες ευτυχίας και ενότητας, διάθεση... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 26/10/2021 - 15:27
Ο ρόλος του ηγέτη στο περιβάλλον εργασίας Στη σύγχρονη εποχή που συχνά γίνεται αναφορά στον επαγγελματισμό, την εξειδίκευση και την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στο περιβάλλον εργασίας, είναι... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/10/2021 - 15:07
Πώς να κάνει ένα επιτυχημένο πρώτο ραντεβού ο ασφαλιστής; Η καθημερινότητα του ασφαλιστή περιλαμβάνει επαναλαμβανόμενες ενέργειες που σχετίζονται με τη φύση της δουλείας του. Καλείται, ως επαγγελματίας, να λειτουργεί... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 21/09/2021 - 10:16