Δημήτρης Μπάτρης, 10/1/2022 - 08:45 facebook twitter linkedin Πως το επείγον και το σημαντικό επηρεάζει την αποτελεσματικότητα της ημέρα σας! Δημήτρης Μπάτρης, 10/1/2022 facebook twitter linkedin Όπως γνωρίζουμε, ο μεγαλύτερος εχθρός του Ανθρώπου είναι ο Χρόνος. Όσοι χρησιμοποιούν το χρόνο συνετά ανταμείβονται με μια πλούσια, παραγωγική και ικανοποιητική ζωή. Ο έλεγχος του χρόνου συμβάλλει στην επιτυχία των Στόχων μας. Η σωστή διαχείριση του χρόνου μας, μας προσφέρει αυτοπεποίθηση, δύναμη και προσωπική ευεξία και νιώθουμε υπέροχα. Η σωστή διαχείριση είναι μια δεξιότητα που μαθαίνεται. Όσοι πιστεύετε ότι, σπαταλάτε τον χρόνο και καθυστερείτε με ασήμαντες δραστηριότητες, υπάρχει λύση μπορείτε να αλλάξετε και να γίνετε ένας πιο αποτελεσματικός και παραγωγικός άνθρωπος στον τομέα σας. Αξίζει να κάνετε μια στροφή από τη σύγχυση στην διαύγεια και από τη διάχυση στην εστίαση. Η επιτυχία μοιάζει σαν νόμισμα, η μια πλευρά είναι η ικανότητα να ορίζετε ξεκάθαρους στόχους και η άλλη πλευρά είναι η ικανότητα να οργανώνεστε και να ασχολείστε με τις πιο σημαντικές δραστηριότητες, κάθε λεπτό της κάθε ημέρας. Ο καθορισμός των στόχων σας και στην συνέχεια, η οργάνωση τους κατα προτεραιότητα και σημασία είναι η αφετηρία της Διαχείρισης του χρόνου. Στην καθημερινή δραστηριότητα γιατί συμβαίνει να έχουμε απώλεια του παραγωγικού χρόνου; Το Επείγον και το Συμαντικό να μας παίρνει ένα μεγάλο μέρος του εργασιακού χρόνου μας; Ο διαχωρισμός μεταξύ επείγουσες και σημαντικές εργασίες οφείλουμε να τις γνωρίζουμε. Οι Επείγουσες καθορίζονται από εξωτερικές πιέσεις και ανάγκες και πρέπει να τις κάνετε αμέσως. Ένα μεγάλο ποσοστό περνούν το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, απλώς ασχολούμενος με τα εξωτερικά γεγονότα όπως πολλά τηλεφωνήματα, με διάφορες ασήμαντες διακοπές, έκτακτα συμβάντα, διάφορες μικρό απαιτήσεις και επιλύσεις προβλημάτων πελατών. Όμως εκείνες που συνεισφέρουν περισσότερο στο μακρόθεσμο μέλλον σας, είναι οι Σημαντικές δραστηριότητες. Αυτές μπορεί να είναι Σχεδιασμός του πλάνου, η οργάνωση σας, η μελέτη των στατιστικών σας, η έρευνα για τους πελάτες σας, ο καθορισμός προτεραιοτήτων πριν αρχίσει η δράση. Υπάρχει και μια άλλη μορφή εργασίας, Επείγουσες αλλά όχι Σημαντικές όπως, κάποιος θέλει να συζητήσει μαζί σας, χωρίς να έχει ραντεβού αλλά και δεν είναι σημαντικό, να σας ενοχλούν με τηλέφωνα όχι και τόσο στην αρμοδιότητα σας, αλλά και σε ακατάλληλη ώρα, επίσης πολλοί αποκαλούν το θέμα τους ως επείγον για να αναγκαστείτε να μιλήσετε , δυστυχώς όλα τα παραπάνω τα θεωρούμε ως πραγματική εργασία. Η διαφορά όμως είναι ότι δεν προσφέρουν αποτελέσματα στην εργασία σας η στην εταιρία. Τέλος υπάρχει και η Τετάρτη κατηγορία που περιλαμβάνει δραστηριότητες που δεν είναι ούτε επείγουσες ούτε σημαντικές όπως να βλέπετε όλα τα e-mails σας, να διαβάζετε τον τύπο στην εργασία σας, να καθυστερείτε πολύ στο διάλειμμα για καφέ με κάπνισμα η στο σημεριανό γεύμα και μεγάλο χρόνο μπορείτε να καταναλώσετε βλέποντας και απαντώντας στα social media. Αυτές οι δραστηριότητες βλάπτουν σαφώς την καριέρα σας, αφού καταναλώνετε χρόνο που θα μπορούσατε να τον χρησιμοποιήσετε παραγωγικά, ώστε να έχετε τα αποτελέσματα που θα αυξήσουν το εισόδημα η τα κέρδη σας, αλλά και από τα οποία εξαρτάται το Μέλλον σας! «Η έγνοια της μετριότητας είναι πως θα σκοτώσει τον χρόνο. Ο σοφός προσπαθεί να εκμεταλλευτεί κάθε δευτερόλεπτο» Α Σοπενχάουερ 1788-1860 Γερμανός Φιλόσοφος Σας εύχομαι, να δημιουργήσετε μια καλύτερη χρονιά, με σωστή εκμετάλλευση της κάθε ημέρας του νέου έτους. Ποιός είναι ο Δημήτρης Μπάτρης Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων. Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 1990-1995 Δντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δντης της ίδιας εταιρίας Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 2015-2018 Δντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων Αρθρογράφος στο Nextdeal. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18 Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!
Δημήτρης Μπάτρης, 20/05/2024 - 10:47 Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας!
Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2024 - 09:04 Δημήτρης Μπάτρης: Είσαι Παγοθραύστης στην Αρχή ή στο Τέλος της Πώλησης;
Δημήτρης Μπάτρης: Πως να υπερνικήσετε το φόβο στην πώληση; Το ρήμα φοβάμαι είναι κάπως "σκληρό" για να γίνει εύκολα αποδεκτό από τον οποιονδήποτε άνθρωπο, πόσο μάλλον από έναν πωλητή.... Δημήτρης Μπάτρης, 15/04/2024 - 09:26
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Αντιμετωπίζετε την Ένταση κατά την Πώληση! Όπως έχει τονιστεί και σε προηγούμενα άρθρα μου, και έχετε και εσείς εντοπίσει, ότι οι άνθρωποι νιώθουν υποχρεωμένοι απέναντι σας,... Δημήτρης Μπάτρης, 01/04/2024 - 09:37
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Μπορείς να λειτουργήσεις ως Play Maker στην Πώληση Όπως έχετε διαπιστώσει, η όλη διαδικασία της τεχνικής των ερωτήσεων έχει ένα στόχο. Την απόκτηση πληροφοριών για τον υποψήφιο πελάτη.... Δημήτρης Μπάτρης, 19/02/2024 - 11:25