Δημήτρης Μπάτρης, 21/2/2022 - 08:40 facebook twitter linkedin Πως η αυτοπαρακίνηση δημιουργεί δράση! Δημήτρης Μπάτρης, 21/2/2022 facebook twitter linkedin Όλοι μας, θυμόμαστε τις πρώτες ενθαρρύνσεις-παρακινήσεις που ως γονείς δίναμε στα μικρά παιδιά για τα πρώτα κατορθώματα τους! Τα χρόνια περνούν και συνεχίζουμε στα πρώτα παιχνίδια και αθλήματα, όπως το ποδήλατο με τις δύο ρόδες, το κολύμπι και τις επιδόσεις στην εκπαίδευση. Πολλοί είναι οι ενθαρρυντικοί - παρακινητές, συνεχίζουν με τα σχολεία, τα μεγαλύτερα αθλήματα, τις ξένες γλώσσες, καλλιτεχνικές επιδόσεις, άδεια οδήγησης αυτοκινήτου, σ όλα αυτά πάντα βρίσκονται οι άνθρωποι που μας παρακινούν - ενθαρρύνουν και μας κάνουν να νιώθουμε ότι είμαστε ξεχωριστοί. Όμως στην ενήλικη ζωή μας χάνονται όλοι ως δια μαγείας, αυτοί που ήταν δίπλα μας απομακρύνονται ή αλλάζουν, αλλάζουν ακόμη τα ενδιαφέροντα μας, ο τόπος και ο τρόπος ζωής μας και ίσως τα συναισθήματα μας. Χανόμαστε από αρκετούς γνωστούς μας και παράλληλα, γινόμαστε πιο ατομιστές. Αν δεν υπάρχει ένας τέτοιος άνθρωπος για μας, επιβάλλεται να τον δημιουργήσουμε εμείς. Είναι παράξενο που στη αρχή της ζωής, κανένας δεν μας μαθαίνει πως μπορούμε να είμαστε επιτυχημένοι η πως να γίνουμε ευτυχισμένοι. Έτσι αναγκαζόμαστε να διαβάζουμε βιβλία, να πηγαίνουμε σε σεμινάρια για να το ανακαλύψουμε μόνοι μας, γιατί λένε ότι «εσύ μόνος σου πρέπει να το κάνεις». Μετά από αρκετό ψάξιμο μπορούμε να μάθουμε πώς να είμαστε επιτυχημένοι και ευτυχισμένοι, αλλά χωρίς την παρακίνηση που οδηγεί στην θετική δράση, αυτό γίνεται πολύ - πολύ δύσκολο. Στην ζωή, μας μαθαίνουν πάρα πολλά πράγματα, αλλά θέλω να μου πείτε, πότε μας μάθανε πως να παρακινούμε τον ίδιο τον εαυτό μας; Ίσως έχετε παρατηρήσει ότι δεν υπάρχει καμία “μαγική” τεχνική αυτοπαρακίνησης. Όσο πιο μεγάλη και έντονη είναι η επιθυμία για την επίτευξη ενός στόχου, τόσο πιο πιθανό είναι να περάσουμε σε δράση. Όταν νιώθουμε την επιθυμία να φουντώνει μέσα μας, τόσο και η αυτοπαρακίνηση που βιώνουμε θα είναι ισχυρή. Όταν επιδιώκουμε τους στόχους μας με όραμα και πάθος τότε ανακαλύπτουμε την δύναμη της αυτοπαρακίνηση μας. Η Παρακίνηση μας δεν έχει σχέση με τη γνώση, έχει σχέση με την πράξη. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Είναι μια παθιασμένη επιθυμία μέσα μας, να πετύχουμε το αποτέλεσμα που θέλουμε. Όταν ορίζουμε καθαρά το στόχο μας, αξίζει να οραματιστούμε τις ανταμοιβές που θα μας φέρει. Εστιάζουμε στα θετικά συναισθήματα που θα μας προκαλέσει. Σκεφτόμαστε την προσωπική ικανοποίηση που θα μας δώσει η επίτευξή τους. Μετά, πρέπει όλα αυτά να τα “χαλιναγωγήσουμε” για να τροφοδοτήσουμε την παρακίνηση μας. Ένας ακόμη καλός τρόπος για να παρακινηθούμε, είναι να αναλάβουμε μια δέσμευση απέναντι σε κάποιον άλλο. Να εκτεθούμε, “να υποσχεθούμε να πετύχουμε έναν στόχο”, αυτό θα μας ενθαρρύνει και εμείς θα νιώσουμε μεγαλύτερη ευθύνη και δέσμευση. Να θυμάστε, κανείς δεν μπορεί να μας παρακινήσει πραγματικά, οι άλλοι μπορούν μόνον να μας ενθαρρύνουν, να μας τονίζουν συνεχώς τον στόχο, να μας εμπνέουν ή να μας αναγκάζουν για μεγαλύτερη απόδοση. Όμως, δεν θα έχουμε παρακίνηση, παρά μόνο όταν αποκτήσουμε μια ασυγκράτητη επιθυμία για δράση. Τέλος “η παρακίνηση μας δεν μετριέται από αυτά που λέμε, αλλά από αυτά που κάνουμε” Ας έχουμε όλοι μας ένα κίνητρο στον εαυτό μας, ζώντας τη ζωή μας στο έπακρο. Η ζωή είναι πορεία μεγάλης απόστασης, για αυτό ποτέ μα ποτέ μην τα παρατάμε, να μένουμε εστιασμένοι στους Στόχους μας και να κοιτάμε μπροστά, να μην μετανιώνουμε για τις επιλογές μας. Αυτός είναι ένας σπουδαίος Στόχος που αξίζει να έχουμε! Δημήτρης Μπάτρης Ποιός είναι ο Δημήτρης Μπάτρης Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων. Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 1990-1995 Δντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δντης της ίδιας εταιρίας Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 2015-2018 Δντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων Αρθρογράφος στο Nextdeal. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18 Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!
Δημήτρης Μπάτρης, 20/05/2024 - 10:47 Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας!
Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2024 - 09:04 Δημήτρης Μπάτρης: Είσαι Παγοθραύστης στην Αρχή ή στο Τέλος της Πώλησης;
Δημήτρης Μπάτρης: Πως να υπερνικήσετε το φόβο στην πώληση; Το ρήμα φοβάμαι είναι κάπως "σκληρό" για να γίνει εύκολα αποδεκτό από τον οποιονδήποτε άνθρωπο, πόσο μάλλον από έναν πωλητή.... Δημήτρης Μπάτρης, 15/04/2024 - 09:26
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Αντιμετωπίζετε την Ένταση κατά την Πώληση! Όπως έχει τονιστεί και σε προηγούμενα άρθρα μου, και έχετε και εσείς εντοπίσει, ότι οι άνθρωποι νιώθουν υποχρεωμένοι απέναντι σας,... Δημήτρης Μπάτρης, 01/04/2024 - 09:37
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Μπορείς να λειτουργήσεις ως Play Maker στην Πώληση Όπως έχετε διαπιστώσει, η όλη διαδικασία της τεχνικής των ερωτήσεων έχει ένα στόχο. Την απόκτηση πληροφοριών για τον υποψήφιο πελάτη.... Δημήτρης Μπάτρης, 19/02/2024 - 11:25