Δημήτρης Μπάτρης, 9/5/2022 - 07:10 facebook twitter linkedin Πώς συμβάλλει στις πωλήσεις η απόκτηση και διατήρηση πείρας Δημήτρης Μπάτρης, 9/5/2022 facebook twitter linkedin Υπάρχει μια παροιμία που λέει πως «ένας πεπειραμένος αξίζει περισσότερο από δέκα μελετημένους». Όπως έχετε ίσως διαπιστώσει στην καθημερινότητά σας, η πείρα ταυτίζεται με την εμπειρία. Ας δούμε σε τι διαφέρουν. Η Εμπειρία, είναι ένα σημαντικό προσωπικό βίωμα, που καταγράφεται ως ένα ξεχωριστό γεγονός και χαράζεται βαθιά στην σκέψη. Η Πείρα δηλώνει τη γνώση που αποκτούμε σταδιακά μέσω πολλών εμπειριών ή το σύνολο αυτών στη ζωή μας. Με άλλα λόγια, τη συσσωρευμένη γνώση ενός προσώπου, τη σύνθεση και το καταστάλαγμα των επιμέρους εμπειριών του. Σήμερα σ’ όλα τα επαγγέλματα αλλά και στις πωλήσεις, προσπαθούμε να ξεχωρίσουμε τα άτομα που διαθέτουν «Πείρα» γιατί εκπέμπουν ένα σημείο αναφοράς αποτελεσματικότητας και μίμησης, θα έλεγα σαν «ο λαμπρότερος φάρος». Προκειμένου να αυξήσουμε την αξία μας, όχι μόνο μαθαίνουμε από την πείρα αλλά βελτιωνόμαστε με την συνεχή εφαρμογή της ώστε να την διατηρούμε. Η πείρα είναι αποτελεσματική όταν: Την αλλαγή την νιώθετε άνετα. Όσοι αντιστέκονται στην αλλαγή βρίσκονται στο ίδιο σημείο. Τις νέες ιδέες τις δέχεστε και τις καλωσορίζετε. Κάποιος άλλος θα κερδίσει, εάν εσείς δεν «κατεβάζετε» νέες ιδέες. Σας προετοιμάζει για το σήμερα. Το να κοιτάζετε προς τα πίσω, μόνο όταν βάζετε όπισθεν και εάν είστε ιστορικοί. Η εξερεύνηση δεν σταματά ποτέ. Να αποφεύγεις την αποτυχία δεν είναι το ίδιο πράγμα με την επιτυχία. Κάνετε σφαιρικό έλεγχο για τα ανταγωνιστικά σας πλεονεκτήματα. Κανένας άλλος πέραν του εαυτού σας δεν μπορεί να σας κάνει πιο ανταγωνιστικούς. Δεν επιτρέπετε τα στραβά να γίνουν συνήθειες. Το μεγαλύτερο ρίσκο είναι να μην πάρετε ρίσκο και χωρίς κίνδυνο δεν υπάρχει κέρδος. Δεσμεύεστε στην ανανέωση. Να θυμάστε ότι η αντίσταση στην αλλαγή είναι θάνατος για τον στόχο σας. Αξιοποιείτε την πείρα σας στα τρέχοντα προβλήματα σας. Είναι άχρηστη η γνώση από μόνη της. Η εφαρμογή της θα κάνει την διαφορά. Εφαρμόστε την απλοποιώντας και όχι περιπλέκοντας. Όταν προσπαθούν να εντυπωσιάσουν με πολύπλοκες λύσεις, θέλουν να δουν τους άλλους να αποτυγχάνουν. Για να ανεβείτε σε νέα ύψη, τι χρησιμοποιείτε; NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Δεν θα έχετε ανάπτυξη, όταν προστατεύετε τον εαυτό σας από κριτική. Η απόκτηση «καλής πείρας» απαιτεί πρωτοβουλία, δεν μπορείτε να περιμένετε κάποιον άλλο να σας τη δώσει. Πρέπει να ρισκάρετε, να κάνετε τα δικά σας λάθη. Αυτοί που έχουν σταθερή αντί εντυπωσιακή πρόοδο, είναι πειθαρχημένοι. Δεν βασίζονται στα θαύματα ή στις απροσδόκητες καινοτομίες. Μπαίνουν σε μια σειρά, ενώ παραμένουν διαρκώς σε εγρήγορση και αναζητούν τρόπους με τους οποίους θα χρησιμοποιήσουν ότι έμαθαν, για να προχωρήσουν στο επόμενο βήμα προς την επιτυχία. Την πείρα όταν την αποκτήσεις, θέλει μεγάλη προσπάθεια να τη διατηρήσεις, διότι εύκολα μπορεί να τη χάσεις και τότε σε θεωρούν άτομο μη πεπειραμένο. Πότε μπορεί να συμβεί αυτό; Όταν: Είστε εγκλωβισμένοι στις παλιές συνήθειες. Οι δεξιότητες σας είναι ξεπερασμένες. Αντιστέκεστε στην αλλαγή. Εφαρμόζετε παλιές λύσεις σε νέα προβλήματα. Αναζητάτε τις παλιές καλές ημέρες και μπλοκάρετε το σήμερα. Ακολουθείτε λάθος ανθρώπους. Σπαταλάτε την ενέργεια σας με λάθη του παρελθόντος. Πιστεύετε πως οι επιτυχίες του παρελθόντος εγγυώνται το σήμερα. Αναζητάτε την άνεση στην επανάληψη, ενώ η τεχνολογία αλλάζει αδιάκοπα. Φοβάστε να κάνετε λάθη, περιορίζοντας τα επιτεύγματα σας. Προσέξτε τα παραπάνω, γιατί εύκολα σας αλλάζουν το προφίλ του πεπειραμένου και αυτό σας αδικεί. Σε κάθε επαγγελματικό ραντεβού ο πελάτης θέλει να καταλάβει, εάν ο σύμβουλος πωλήσεων είναι πεπειραμένος, ώστε να δώσει την καταλληλότερη λύση στο πρόβλημα του. Να θυμάστε «Η γνώση διδάσκεται, η πείρα όχι! Μόνος σου την αποκτάς!» Σας εύχομαι να αποκτήσετε πείρα σ’ αυτό που κάνετε επαγγελματικά και να την διατηρείτε, ώστε να ξεχωρίζετε γιατί «ακτινοβολεί στον πελάτη». Ποιός είναι ο Δημήτρης Μπάτρης Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων. Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου(Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 1990-1995 Δντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δντης της ίδιας εταιρίας Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 2015-2018 Δντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων Αρθρογράφος στο Nextdeal. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18 Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!
Δημήτρης Μπάτρης, 20/05/2024 - 10:47 Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας!
Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2024 - 09:04 Δημήτρης Μπάτρης: Είσαι Παγοθραύστης στην Αρχή ή στο Τέλος της Πώλησης;
Δημήτρης Μπάτρης: Πως να υπερνικήσετε το φόβο στην πώληση; Το ρήμα φοβάμαι είναι κάπως "σκληρό" για να γίνει εύκολα αποδεκτό από τον οποιονδήποτε άνθρωπο, πόσο μάλλον από έναν πωλητή.... Δημήτρης Μπάτρης, 15/04/2024 - 09:26
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Αντιμετωπίζετε την Ένταση κατά την Πώληση! Όπως έχει τονιστεί και σε προηγούμενα άρθρα μου, και έχετε και εσείς εντοπίσει, ότι οι άνθρωποι νιώθουν υποχρεωμένοι απέναντι σας,... Δημήτρης Μπάτρης, 01/04/2024 - 09:37
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Μπορείς να λειτουργήσεις ως Play Maker στην Πώληση Όπως έχετε διαπιστώσει, η όλη διαδικασία της τεχνικής των ερωτήσεων έχει ένα στόχο. Την απόκτηση πληροφοριών για τον υποψήφιο πελάτη.... Δημήτρης Μπάτρης, 19/02/2024 - 11:25