Δημήτρης Μπάτρης, 19/2/2024 - 11:25 facebook twitter linkedin Δημήτρης Μπάτρης: Πως Μπορείς να λειτουργήσεις ως Play Maker στην Πώληση Δημήτρης Μπάτρης, 19/2/2024 facebook twitter linkedin Όπως έχετε διαπιστώσει, η όλη διαδικασία της τεχνικής των ερωτήσεων έχει ένα στόχο. Την απόκτηση πληροφοριών για τον υποψήφιο πελάτη. Μέσα από αυτή την διαδικασία, πραγματοποιείται η εδραίωση της εικόνας που επιδιώκουμε! Της εικόνας του Επιστήμονα Συμβούλου Πωλήσεων, που είναι σε θέση να καθοδηγήσει και να βοηθήσει στην επίλυση Προβλημάτων. Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από τη διαδικασία ανταπόκρισης σας, σαν μέρος της αλληλεπίδρασης που ασκείται την μια πλευρά στην άλλη. Μέσα από την διαδικασία, αφήνουμε τον υποψήφιο πελάτη να νιώσει ότι τον καταλαβαίνουμε. «Προσοχή και το ενδιαφέρον που θα δείξετε καθώς τον ακούτε, θα είναι ίδια με αυτή που θα σας δείξει καθώς σας ακούει». Οι ερωτήσεις σας θα πρέπει να είναι σχεδιασμένες έτσι, ώστε να επιτυγχάνουν αυτούς τους αντικειμενικούς σκοπούς. «Αλλά θα λειτουργήσετε σαν Play Maker». Ο καλός Play Maker γνωρίζει το πλάνο του αγώνα πολύ καλά και όταν «κλείνετε» προσπαθεί να βρει ποια από τις διδαγμένες εναλλακτικές λύσεις είναι η πλέον κατάλληλη για την περίπτωση. Υπάρχει και αυτός που αποκαλούμε «Μεγάλο Play Maker», ο πραγματικός επαγγελματίας. Αυτός που έχει μάθει ότι δεν αρκεί να γνωρίζει το «πλάνο παιχνιδιού….» χρειάζεται να αλλάζεις τον τρόπο παιχνιδιού μέσα σε δευτερόλεπτα, παίρνοντας την κατάλληλη, ανάλογα με τις περιστάσεις, Απόφαση. Αυτό ακριβώς κάνει και ο επαγγελματίας πωλητής. Γνωρίζει το «πλάνο ενεργειών» του αλλά γνωρίζει επίσης να «αλλάζει δρόμο» χωρίς να φεύγει από την πορεία του προς τον τελικό Στόχο. Μπορεί να αλλάζει προσωρινά δρόμο όταν συλλαμβάνει σήματα ότι πρέπει να αλλάξει τακτική που ακολουθεί. Γνωρίζει να επιλέγει την εναλλακτική λύση που στηρίζει καλύτερα στην περίπτωση, καθώς «αυτή διαμορφώνεται». Ο κοινός πωλητής είναι προσκολλημένος σε ένα προκαθορισμένο σχέδιο, το ακολουθεί με «κονσερβαρισμένη παρουσίαση και κάποιες χιλιοειπωμένες απαντήσεις, εύχεται η ελπίζει ότι όλα θα πάνε καλά. Ο πωλητής αυτός στηρίζεται στον «νόμο των πιθανοτήτων». Ο επιστήμονας πωλητής είναι δυνατόν να αλλάξει τον σχεδιασμό προς τον τελικό Στόχο, επειδή γνωρίζει «γιατί» κάνει κάθε βήμα. Δεν ακολουθεί έναν τύπο «λύσης προβλημάτων», χρησιμοποιεί και εναλλάσσει τους τύπους που γνωρίζει για να βοηθήσει τον υποψήφιο πελάτη να βρεί Λύσεις. Η προσπάθεια να βρείτε έτοιμες «συνταγές επιτυχίας», δεν υπάρχουν διότι η κάθε λέξη που λέγεται από τον πωλητή, συλλαμβάνεται και μεταφράζεται διαφορετικά από τον υποψήφιο πελάτη. Άρα η συνταγή επιτυχίας που εφαρμόστηκε στον προηγούμενο πελάτη είναι ίσως άχρηστη για τον επόμενο. Ο σύγχρονος Επιστήμονας πωλητής, είναι ευπροσάρμοστος, γόνιμος πολύπλευρος, ευαίσθητος στα προβλήματα και πάντα έτοιμος να ανταποκριθεί στις ανάγκες του υποψηφίου πελάτη. Ο κάθε άνθρωπος όπως έχετε καταλάβει και είναι φυσικό έχει διαφορετικές «Ανάγκες» με διαφορετικές έννοιες και διαφορετική αντίληψη, που ζητά κατανόηση και ικανοποίηση μέσα από την επίλυση των συγκεκριμένων προβλημάτων. Για να λειτουργήσετε ως Play Maker επιβάλλεται να εφαρμόσετε τη «διαδικασία των ερωτήσεων» χωρίς δισταγμό αξιοποιήστε κάθε ευκαιρία που σας παρουσιάζεται για να κάνετε ερωτήσεις. Να θυμάστε τον γιατρό σας ανεξαρτήτως ιδιοκτήτες που εφαρμόζει την ίδια μέθοδο για να καταλάβει το πρόβλημα σας. Είναι τόσο σημαντική η μέθοδος αυτή για την έκβαση της πώλησης, όσο ο αέρας που αναπνέουμε για την ζωή μας. Ας καταγράφει στο μυαλό σας ότι «Περιμένω με αγωνία την ευκαιρία να μπορέσω να κάνω στον υποψήφιο πελάτη Ερωτήσεις». Η εφαρμογή αυτής της διαδικασίας των ερωτήσεων σας θα επηρεάσει τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας σας περισσότερο από κάθε άλλο θέμα που γνωρίζετε, ή που θέλετε να μάθετε, διότι όταν ο Άνθρωπος έχει πλήρη γνώση του προβλήματος, βρίσκεται στη μέση του δρόμου προς τη λύση. Είστε έτοιμοι να την δώσετε εσείς η κάποιος άλλος; Εύχομαι να είσαι εσύ ο καλός Play Maker στην συνάντηση με τον πελάτη σου! Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων. Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α. Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS. Το 1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας. Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος, το 2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE και από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ. Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων Αρθρογράφος στο Nextdeal. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18 Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!
Δημήτρης Μπάτρης, 20/05/2024 - 10:47 Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας!
Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2024 - 09:04 Δημήτρης Μπάτρης: Είσαι Παγοθραύστης στην Αρχή ή στο Τέλος της Πώλησης;
Δημήτρης Μπάτρης: Πως να υπερνικήσετε το φόβο στην πώληση; Το ρήμα φοβάμαι είναι κάπως "σκληρό" για να γίνει εύκολα αποδεκτό από τον οποιονδήποτε άνθρωπο, πόσο μάλλον από έναν πωλητή.... Δημήτρης Μπάτρης, 15/04/2024 - 09:26
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Αντιμετωπίζετε την Ένταση κατά την Πώληση! Όπως έχει τονιστεί και σε προηγούμενα άρθρα μου, και έχετε και εσείς εντοπίσει, ότι οι άνθρωποι νιώθουν υποχρεωμένοι απέναντι σας,... Δημήτρης Μπάτρης, 01/04/2024 - 09:37
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Μπορείς να λειτουργήσεις ως Play Maker στην Πώληση Όπως έχετε διαπιστώσει, η όλη διαδικασία της τεχνικής των ερωτήσεων έχει ένα στόχο. Την απόκτηση πληροφοριών για τον υποψήφιο πελάτη.... Δημήτρης Μπάτρης, 19/02/2024 - 11:25