Αντώνιος Δουνδουλάκης, 6/2/2025 - 15:55 facebook twitter linkedin Αντώνιος Δουνδουλάκης: Η εξεύρεση υποψήφιων πελατών για το νέο διαμεσολαβητή Αντώνιος Δουνδουλάκης, 6/2/2025 facebook twitter linkedin Από τα πρώτα βήματα στον ασφαλιστικό χώρο, ο νεοεισερχόμενος έρχεται αντιμέτωπος με αρκετές προκλήσεις. Η σημαντικότερη πρόκληση, για μια καλή εκκίνηση, αλλά και απαραίτητο συστατικό για τη βιωσιμότητα, την ανάπτυξη και την εξέλιξη του στον χώρο είναι το πελατολόγιο. Σημαντικό βήμα, όπως επίσης και μια δια βίου ενέργεια ,αποτελεί η εξεύρεση υποψηφίων πελατών, ενέργεια η οποία θα κρατήσει σε εγρήγορση το διαμεσολαβητή στην καθημερινότητα του, προκειμένου η δεξαμενή άντλησης πελατολογίου να μη στερεύσει. Φυσικά, με την πάροδο του χρόνου και την τριβή, η διαδικασία εξεύρεσης πελατών γίνεται ολοένα και ευκολότερη, καθώς όσο αυξάνεται το χαρτοφυλάκιο, μπορεί να αξιοποιήσει και τους ήδη υπάρχοντες πελάτες του. Όπως λέει και το ρητό: «αν μάθεις να ψαρεύεις, δε θα πεινάσεις ποτέ.» Για το πελατολόγιο και τη διαδικασία εξεύρεσης υποψηφίων πελατών έχουν γραφθεί εκατοντάδες σελίδες και εγχειρίδια για το ποιος είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος, χωρίς κανένα από αυτά να αποτελεί μονόδρομο. Κάθε επαγγελματίας βρίσκει τα δικά του πατήματα και τον δικό του τρόπο με το πέρασμα του χρόνου. Στην εποχή μας έχει εισέλθει δυναμικά η τεχνολογία και το κεφάλαιο «τεχνίτη νοημοσύνη» “chat gpt” που μπορεί να βοηθήσει σημαντικά ,όμως εσαεί το σημαντικότερο ρόλο θα τον έχει ο ανθρώπινος παράγοντας. Συνεπώς, ο παραδοσιακός τρόπος σχεδιασμού και εκτέλεσης μέσα από μια σειρά από διαδικασίες και βήματα θα είναι πάντα επίκαιρος. Άλλωστε, όπως πολύ σοφά διατύπωσε ο Γερμανοεβραίος Φυσικός Άλμπρετ Αϊνστάιν: «Όλη η περιβόητη τεχνολογική μας πρόοδος —ο ίδιος ο πολιτισμός μας— είναι σαν ένα τσεκούρι στα χέρια ενός ψυχοπαθούς.» Καλό είναι λοιπόν να υπάρχει ένα «ευρετήριο» η πιο συγκεκριμένα ένας «μπούσουλας», μια βάση, με καταγεγραμμένες ενέργειες από τις οποίες ο κάθε επαγγελματίας θα μπορεί να αντλήσει ιδέες και να τις προσαρμόσει στη δική του προσωπικότητα. Για το νεοεισερχόμενο στο χώρο, ενδεδειγμένος τρόπος είναι η δημιουργία μιας βάσης δεδομένων με ονόματα υποψηφίων πελατών, για να κινηθεί στα πρώτα του βήματα, έως ότου μπορέσει να μάθει και να κάνει κτήμα του τη διαδικασία καθημερινής εξεύρεσης υποψηφίων πελατών (οι λεγόμενες απαραίτητες καθημερινές καλές συνήθειες)λαμβάνοντας πάντα υπόψιν και τις διαδικασίες (βάσει νόμου) για τα προσωπικά δεδομένα.. Από τα πρώτα βήματα στο χώρο ακούγαμε καθημερινά στις εκπαιδεύσεις ότι θα πρέπει ευλαβικά να κάνουμε καταγραφή των υποψηφίων πελατών μας ,ώστε να έχουμε ένα έτοιμο αρχείο ,από το οποίο θα αντλούμε ονόματα. Ίσως για κάποιους σήμερα να αποτελεί μια ξεπερασμένη μέθοδο -άλλωστε ο κάθε ένας έχει το δικό του ξεχωριστό και μοναδικό τρόπο- όμως καλό είναι να την έχουμε κατά νου, καθώς στηρίζεται στην καταγραφή και στην αξιολόγηση συγκεκριμένων ενεργειών. Είναι η διαδικασία κατά την οποία ο νέος διαμεσολαβητής καταγράφει στο «γραφικό του μπλοκ σημειώσεων μια λίστα υποψηφίων Πελατών ως πλάνο καριέρας (ενδεικτικά 100 υποψήφιοι πελάτες)με στόχο ένα προσδοκώμενο καλό ξεκίνημα αλλά και μια δυνατή συνέχεια ,αλώστε η αρχή είναι το ήμισυ του παντός… Επίσης οργανώνοντας ταυτόχρονα τον προγραμματισμό επισκέψεων στους ήδη, υπάρχοντες πελάτες του «χτίζοντας σε βάθος »νέες προσδοκώμενες εργασίες και δημιουργώντας μέσα από αυτούς κέντρα επιρροής για νέους υποψήφιους πελάτες . Επειδή ένας νέος ασφαλιστής είναι συνήθως δύσκολο να έχει πολλούς υποψήφιους πελάτες, θα πρέπει να ξεκινήσει αρχικά και άμεσα με την καταγραφή λίστας. Μεταξύ των πεδίων από τα οποία μπορεί να αντλήσει υποψηφίους πελάτες είναι το οικογενειακό, συγγενικό και φιλικό περιβάλλον, πρόσωπα με τα οποία έχει χρηματικές συναλλαγές, όπως ιδιοκτήτες καταστημάτων ένδυσης, υπόδησης, εστίασης, καθώς και επαγγελματίες όπως ο μηχανικός , ο οικογενειακός γιατρός , ο δικηγόρος , πρώην συνάδελφοι, συμμαθητές από το σχολείο ή συμφοιτητές, φίλοι από το στρατό, άνθρωποι με κοινά ενδιαφέροντα και κοινές ενασχολήσεις, εναλλακτικά από τους γονείς των συμμαθητών των παιδιών από το σχολείο, γείτονες κ.τ.λ. Στη συνέχεια καλόν είναι να κατηγοριοποιήσει αυτή τη λίστα ξεχωρίζοντας τουλάχιστον τους πρώτους 10- 20, οι οποίοι θα μπορούσαν άμεσα να συνεργαστούν μαζί του, κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις, όπως ενδεικτικά οικογενειάρχες με παιδιά που ίσως έχουν ασφαλιστικές ανάγκες και την οικονομική δυνατότητα-επιφάνεια να μπορούν ανταπεξέλθουν στην κάλυψη των ασφαλιστικών τους αναγκών, κυρίως όμως να έχουν τη διάθεση και το χρόνο να ακούσουν. Αφού γίνουν τα παραπάνω βήματα δε θα πρέπει να επαναπαυτεί αλλά καθημερινά να τροφοδοτεί αυτή τη «δεξαμενή» με νέο υλικό ώστε να μην εξαντληθεί γρηγορά η λίστα του. Στην πορεία θα χρειαστεί να ακολουθεί πιστά, σαν ευαγγέλιο, όλα τα παραπάνω σε καθημερινή βάση και, μέσα από στοχευμένες και συστηματικές ενέργειες, να αναζητά νέους υποψηφίους πελάτες. Ενδεικτικά και όχι περιοριστικά μπορεί να αντλήσει νέο πελατολόγιο με έναν ή και περισσότερους από τους τρόπους που αναφέρονται πιο κάτω: Μέσα από προσωπικές επαφές, από συστάσεις φίλων ή πελατών, μέσα από εφημερίδες, αντλώντας ονόματα νέων επαγγελματιών, από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, από προσωπική παρατήρηση, όπως για παράδειγμα από τις επέγραφες σε εμπορικά κέντρα και ιατρεία, από λίστες επαγγελματιών όπως ιατρικούς συλλόγους, κυνηγετικούς συλλόγους κ.τ.λ. ή ακόμα και με την πιο σκληροπυρηνική και παραδοσιακή μέθοδο αυτή του πόρτα - πόρτα. Επιπροσθέτως, στο τέλος μια νέας πώλησης σε ένα νέο πελάτη ο οποίος τον εμπιστεύθηκε, καλό θα είναι να ζητήσει συστάσεις και να δημιουργεί κέντρα επιρροής. Σημαντικό κρίνεται οι συστάσεις να μην είναι μόνο ποσοτικές αλλά ποιοτικές, ώστε οι πιθανότητες να τελεσφορήσει μια πώληση να είναι πολύ μεγαλύτερες. Οι συστάσεις από ήδη πελάτες ή φίλους είναι συνήθως πιο ποιοτικές και αξιοποιήσιμες, καθώς υπάρχουν αρκετά στοιχεία και πληροφορίες για εκείνους που πρόκειται να γίνει η επικοινωνία. Στο σημείο αυτό κρίνεται σκόπιμο να υπογραμμιστεί ότι είναι σημαντικό για τον ασφαλιστή να δημιουργήσει κέντρα επιρροής από αυτούς για την άντληση υποψηφίων πελατών, από ανθρώπους που τον εκτιμούν, είναι επιτυχημένοι και έχουν μεγάλο κύκλο γνωριμιών, ο οποίος μπορεί εύκολα να αξιοποιηθεί. Για παράδειγμα ένα σημαντικό κέντρο επιρροής θα μπορούσε να είναι κάποιος πρόεδρος συλλόγου ο οποίος έχει πρόσβαση και έρχεται σε επαφή με πολύ κόσμο, είναι κοινά αποδεκτός και επηρεάζει θετικά μια μάζα ανθρώπων, τον γνωρίζει και τον εμπιστεύεται πολύ κόσμος, μέσα από εκλογές, εκδηλώσεις, ημερίδες. Ως εκ τούτου μπορεί να βοηθήσει σημαντικά δίνοντας μαζικά συστάσεις με σωστές πληροφορίες και κατηγορία ανθρώπων, που έχουν ίδιες ή παρόμοιες ασφαλιστικές ανάγκες. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να τονίσουμε ξανά, ότι τα παραπάνω βήματα δεν αποτελούν τον απόλυτο και δογματικό οδηγό δραστηριοποίησης και σίγουρα μπορεί κάποιος να σκεφθεί διαφορετικούς τρόπους, μεθόδους και τεχνικές, όμως τα προαναφερόμενα μπορούν να αποτελέσουν την απαρχή και την ιδέα για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί κάποιος να κινηθεί προς την κατεύθυνση αυτή, εξελίσσοντάς τα. Άλλωστε σύμφωνα με την προσωπική μας θεώρηση, και όπως επανειλημμένα γίνεται αναφορά προς αποφυγήν του «δογματισμού-αυθεντίας», όλα αυτά μπορεί να αποτελέσουν μια ΑΡΧΗ, την αρχή για το μαγικό ταξίδι στον ασφαλιστικό χώρο. Όπως σωστά επισημαίνει και ο Κινέζος φιλόσοφος Λάο Τσέ «Ένα ταξίδι χιλίων χιλιομέτρων αρχίζει με ένα βήμα…» Κλείνοντας αξίζει να αναφερθεί ότι στην πορεία ,όσο και αν έχουμε εξελιχθεί, όσα επαγγελματικά χρόνια πορείας και αν έχουμε καταγράψει καλόν είναι να μην ξεχνάμε τις βάσεις που πήραμε κατά το ξεκίνημα, καθώς αυτές είναι πολύ σημαντικές για την επαγγελματική μας εξέλιξη. Ένα εύστοχο τετράστιχο που ταιριάζει στην περίσταση, αναφέρει: « Ποτέ να μην περιφρονείς τα πρώτα σκαλοπάτια γιατί σε αυτά πρωτοπατάς και βγαίνεις στα παλάτια.» Ποιός είναι ο Αντώνιος Δουνδουλάκης O Δουνδουλάκης Αντώνιος γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης στις 15 Ιανουαρίου του 1977. Αποφοίτησε από τη Ριζάρειο Εκκλησιαστική Σχολή Αθηνών και σπούδασε Θεολογία στο Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών . Έγινε δεκτός από το Ινστιτούτο Ανωτέρων Σπουδών στην Ορθόδοξη Θεολογία του Σαμπεζύ και το Ρωμαιοκαθολικό Πανεπιστήμιο του Φριβούργου (Ελβετία), προκειμένου να πραγματοποιήσει Μεταπτυχιακές Σπουδές στη Θεολογία, όμως προσωπικοί και επαγγελματικοί λόγοι δεν συνέργησαν στην πραγματοποίησή τους. Διετέλεσε υπεύθυνος του Βυζαντινού Μουσείου Ιερών Εικόνων και Κειμηλίων της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης, στο ναό της Αγίας Αικατερίνης των Σιναϊτών . Eξελέγη για δυο θητείες Γενικός Γραμματέας του Παγκρητίου Συνδέσμου των Θεολόγων. Συμμετείχε ενεργά στη Ραδιοφωνική εκπομπή με τίτλο: «Επί τον τύπον» του Ραδιοφωνικού Σταθμού της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κρήτης. Ο Κος Δουνδουλάκης υπήρξε λημματογράφος της Μεγάλης Ορθόδοξης Χριστιανικής Εγκυκλοπαίδειας (Στρατηγικές εκδόσεις, 2011) Συγγραφέας του θεολογικού Βιβλίου με τίτλο «ΜΕΛΕΤΗΜΑΤΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΑΣ». Ασχολείται με τη Βυζαντινή Αγιογραφία από το 1992. Οι φορητές εικόνες και τοιχογραφίες που φιλοτεχνεί, βρίσκονται σε Ιερές Μονές, Ιερούς Ναούς, Παρεκκλήσια και ιδιώτες στην Ελλάδα & το Εξωτερικό (Κωνσταντινούπολη: στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, Ελβετία, Καναδά, κ.ά.). Η επαγγελματική του σταδιοδρομία ως Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ξεκίνησε το 2003 στην Interamerican, στο Ηράκλειο Κρήτης, έως το Δεκέμβριο του 2010 και από το 2011 έως το Φεβρουάριο του 2014 σε Πρακτορείο Ασφαλειών. Το Μάρτιο του 2014 μετακόμισε στην Αθήνα όπου συνέχισε την επαγγελματική του σταδιοδρομία σε μεγάλο Πρακτορείο, ως Ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, με κύριο πεδίο εξειδίκευσης και δραστηριοποίησης στον κλάδο ζωής, υγείας, συνταξιοδοτικών και ομαδικών Ασφαλίσεων. Το Σεπτέμβριο του 2019 λόγω της εμπειρίας και της ενδελεχούς ενασχόλησής του με τον κλάδο των ομαδικών ασφαλίσεων ανέλαβε τη θέση του προϊσταμένου εξυπηρέτησης μεγάλων Πελατών, με παράλληλη δραστηριοποίηση στις πωλήσεις και την ανάπτυξη του Πελατολογίου του Πρακτορείου και στη συνέχεια ανέλαβε τα καθήκοντα του Διευθυντή πωλήσεων. Είναι αρθρογράφος από το Μάϊο του 2021 (άρθρα κυρίως Ασφαλιστικού αλλά και κοινωνικού περιεχομένου) Το Σεπτέμβριο του 2021 εξελέγη Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 9ου Δημοτικού Σχολείου Αλίμου. Τον Ιανουάριο του 2022 ανέλαβε τη θέση του Επιθεωρητή πωλήσεων και Ανάπτυξης δικτύου της BROKERS UNION. Τον Απρίλιο του 2022 εξελέγη ως μέλος του Δ.Σ της Ένωσης Γονέων του Δήμου Αλίμου Επίσης τον Απρίλιο του 2022 εξελέγη ως Αναπληρωτής εκπρόσωπος της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής του Δήμου Αλίμου. Ο κ. Δουνδουλάκης είναι έγγαμος και πατέρας τριών παιδιών. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Αντώνιος Δουνδουλάκης, 06/02/2025 - 15:55 Αντώνιος Δουνδουλάκης: Η εξεύρεση υποψήφιων πελατών για το νέο διαμεσολαβητή
Η αγάπη είναι πράξεις! Αγάπη!!!!, μια συνηθισμένη ευχή που λάβαμε όλοι μας τις ημέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς η δεύτερη πιο σημαντική ευχή... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 07/01/2025 - 13:10
Περί αχαριστίας και υπομονής ο λόγος! Στη δύσκολη εποχή που διανύουμε γινόμαστε συχνά αποδέκτες θετικών ή αρνητικών συμπεριφορών, της αδικίας και αχαριστίας, κυρίως από όσους έχουμε... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 30/12/2024 - 11:57
Από το «ΟΧΙ» στο «ΝΑΙ»! Ο ρόλος του χαρισματικού και διορατικού μάνατζερ Ήταν αρχές του 2004. Tην πόρτα της εισόδου του πολυτελούς γραφείου πολυεθνικής Ασφαλιστικής περνά ο Βαγγέλης προκειμένου να μιλήσει με... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 20/11/2024 - 14:02
Η τοξικότητα και το bullying στο περιβάλλον εργασίας! Στη σημερινή εποχή που οι απαιτήσεις στο χώρο της εργασίας είναι αυξημένες παρατηρούμε, όλο και περισσότερο, να υπάρχει τοξικότητα και... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 24/05/2023 - 15:54
Η αξία και ο ρόλος του πατέρα στη σύγχρονη εποχή! Από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, ιδιάζουσα σημασία και ξεχωριστή θέση στις καρδιές των ανθρώπων κατείχε η μητέρα. Κάθε αναφορά και... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 16/06/2022 - 11:09
Ξέρουν οι ασφαλιστές να συνομιλούν με τις γυναίκες; Ο ασφαλιστής ασκεί ένα επάγγελμα που του δίνει τη δυνατότητα να εισέρχεται σε επιχειρήσεις και σπίτια, να συνδιαλέγεται με όλη... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 07/06/2022 - 13:38