Nextdeal newsroom, 12/2/2018 - 10:16 facebook twitter linkedin Βγάλτε το κεφάλι από την άμμο και στρατολογήστε νέους ανθρώπους! Nextdeal newsroom, 12/2/2018 facebook twitter linkedin Οι αμοιβές της επιτυχημένης επιλογής Η επιλογή είναι η διαδικασία που απαιτείται για να καθορίστε, εσείς και ο υποψήφιος για τη θέση του πωλητή, τις πιθανότητες που έχει ο υποψήφιος για να επιτύχει στην εταιρία σας. Επομένως, η επιλογή είναι μια αμοιβαία εξερεύνηση του αν ταιριάζει η ευκαιρία της καριέρας που προσφέρετε με τις ικανότητες του υποψήφιου. Μελετήστε τις αμοιβές της επιτυχημένης επιλογής σε μια εποχή που οι νέοι στο επάγγελμα μπαίνουν δύσκολα: - Χρήμα – Οι επιτυχημένοι ασφαλιστές σας ανταποδίδουν πολλές φορές την επένδυση που κάνατε σε αυτούς. Με αποτυχημένους ασφαλιστές χάνετε όλη την επένδυση που κάνατε και πολλά χρήματα. Αυτή η χαμένη επένδυση μπορεί να κοστίσει εκατοντάδες ευρώ.- Χρόνος – Εσείς και το προσωπικό σας ξοδεύετε πολύ χρόνο για εκπαίδευση, επίβλεψη και διοικητικά καθήκοντα για τους νέους ασφαλιστές. Για τους επιτυχημένους ασφαλιστές είναι ωφέλιμος χρόνος, αλλά για τους αποτυχημένους είναι χαμένος χρόνος.- Ευκαιρίες – Η εταιρία σας μπορεί να προσφέρει στους επιτυχημένους πολλές ευκαιρίες για ανταμοιβές. Ενώ για τους αποτυχημένους τίποτα. Αυτοί αντίθετα χάνουν χρόνο και χρήμα, χρόνο που θα μπορούσαν να τον χρησιμοποιήσουν πιο αποτελεσματικά σε κάποια άλλη δουλειά. Συγχρόνως χάνουν την εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και την αυτοεκτίμησή τους. Η αποτυχία δεν είναι εύκολο πράγμα.- Ηθικό – Ο μεγάλος βαθμός επιτυχίας οδηγεί σε υψηλό ηθικό και σε συναγωνισμό μεταξύ των ασφαλιστών. Ενώ η αποτυχία έχει σαν αποτέλεσμα το χαμηλό ηθικό σε όλο το υποκατάστημα.- Πελάτες – Οι επιτυχημένοι ασφαλιστές εξυπηρετούν καλύτερα τους πελάτες. Ενώ οι αποτυχημένοι ασφαλιστές συχνά πουλούν λάθος προϊόντα σε λάθος ανθρώπους, και ε λάθος χρόνο.- «Εικόνα» - Ένα υποκατάστημα με επιτυχημένους ασφαλιστές συνήθως προσελκύει τους επιτυχημένους ασφαλιστές και τους περισσότερους πελάτες. Από την άλλη, μια ροή από αποτυχημένους ασφαλιστές δεν προσφέρει τίποτα στο υποκατάστημά σας, ούτε στην εταιρία σας, αλλά ούτε για την εικόνα σας στην αγορά.- Συναγωνισμός – Για να είστε ανταγωνιστικοί πρέπει να έχετε σωστή εξυπηρέτηση πελατών, με τα καλύτερα προϊόντα στις χαμηλότερες τιμές. Οι επιτυχημένοι ασφαλιστές σας κάνουν ανταγωνίσιμους. Αντιθέτως, οι αποτυχημένοι σπαταλούν το χρόνο και το χρήμα σας. Είναι φανερό πλέον ότι το υποκατάστημά σας, η εταιρία σας, οι πελάτες σας, οι ασφαλιστές σας και γενικά η κοινωνία εξυπηρετείται καλύτερα, όταν προσλαμβάνετε άτομα που έχουν μεγάλη πιθανότητα επιτυχίας. Η ζωή γίνεται ευκολότερη, αν εσείς και ο υποψήφιος ασφαλιστής προσεχτικά καθορίσετε την πιθανότητα της επιτυχίας του. Σε αυτή την καριέρα τι προσόντα και δυνατότητες πρέπει να έχει ο υποψήφιος; Σε τι μπορεί να εκπαιδευτεί ο υποψήφιος, ώστε να το εκτελεί με επιτυχία; Απαντώντας αυτές τις δύο ερωτήσεις θα κατατοπιστείτε αρκετά για τις πιθανότητες επιτυχίας σας. Συμβαίνει πολλές φορές οι εταιρίες και ειδικότερα πολλοί Διευθυντές στο Marketing και τις πωλήσεις με τη λάθος στρατηγική τους από ανικανότητα ή άγνοια να «χώνουν» τα κεφάλια των πωλητών τους και των επικεφαλής τους στην άμμο και την «έρημο» των πωλήσεων. Πολλοί από αυτούς είναι «διορισμένοι» φίλοι των κ.κ. Γενικών που πιο πολύ μπήκαν στη θέση από τη φιλία τους με τον Διευθύνοντα ή την Κυβέρνηση παρά από προσωπική αξία και ικανότητα. Αυτοί βγάζουν λεφτά από τον μισθό τους οι άνθρωποι όμως ΔΕΝ βγάζουν λεφτά από τις πωλήσεις. Βγάλτε το κεφάλι από την άμμο και ζητήστε να δουλέψετε με κανόνες πωλήσεων. Τα φετινά αποτελέσματα στρατολογήσεων είναι ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ: Μεγάλα γραφεία ΔΕΝ επέλεξαν ούτε ένα νέο συνεργάτη! Ένα ακόμη μεγάλο λάθος σε βάρος των πωλήσεων που τελικά καταστρέφει εταιρίες είναι και η λάθος προπαγάνδα με διάφορα ψέματα και η χωρίς ειλικρίνεια σύνδεση του υποψήφιου ή νέου ασφαλιστή με το επάγγελμα. Πολλοί Managers ή υπάλληλοι εταιριών στις πωλήσεις έχουν την τάση να μη λένε με ρεαλισμό τα υπέρ και κατά του επαγγέλματος και να «εξαναγκάζουν» τις υπογραφές συμβάσεων σχεδόν «καλή τη πίστει» που όμως η άγνοια οδηγεί σε ναυάγια και δικαστήρια. Τέλος, επισημαίνουμε ότι πολλές εταιρίες (οι άνθρωποί τους) εγκαταλείπουν γρήγορα τους συνεργάτες τους που γίνονται θύματα σε διάφορους άρπαγες και κλέφτες του χρόνου και ηθικού τους με λάθος πληροφόρηση από μη δημοσιογράφους (είναι πολλοί οι άσχετοι με το επάγγελμα) με λάθος εκπαίδευση από δασκάλους μη γνώστες των ιδιαιτεροτήτων της δουλειάς και από μη καταξιωμένους συνδικαλιστές (που δεν έχουν επαρκείς ψήφους για να εκπροσωπούν σωματεία). Αλήθεια πόσο καιρό έχουμε να ακούσουμε για τις συμβάσεις διαμεσολαβούντων και συντονιστών; Βγάλτε το κεφάλι από την άμμο και τολμήστε με «φόβο» τη σωστή επιλογή και σωστή επιμέλεια ανθρώπων που έρχονται να κάνουν καριέρα! Κάντε το πρώτη προτεραιότητα το 2018! Ε.Σ. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 8/1/2025 Το χρήμα είναι σίγουρα ένας από τους βασικούς παράγοντες, αλλά δεν είναι το μοναδικό ούτε το σημαντικότερο για όλους!
Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 8/1/2025 «Όταν μέσα από το επάγγελμά σου βοηθάς κόσμο και δη σε δύσκολες στιγμές, τότε βρίσκεις την πραγματική παρακίνηση!»
Τα κάλαντα με τα βήματα της πώλησης Οι διακοπές έφτασαν στο τέλος τους και είναι διάχυτη σε πολλούς η αίσθηση ότι το διάστημα αυτό πέρασε ευχάριστα και... Αντώνιος Δουνδουλάκης, 08/01/2025 - 09:08 8/1/2025
Συμβουλές από έναν βετεράνο ασφαλιστή (4o Μέρος) Θα ξεκινήσω κάνοντας μνεία σε ένα κομβικό σημείο, πού πρέπει να γίνει αποδεκτό στο ότι οι εταιρείες βάζουν τα χρήματα... Βασίλης Τερζίογλου, 07/01/2025 - 10:05 7/1/2025