Nextdeal newsroom, 18/7/2011 - 12:34 facebook twitter linkedin Περισσότερη ενημέρωση και συνεργασία ζητούν οι συνεργάτες στην Υδρόγειο για την οποία δηλώνουν ικανοποιημένοι Nextdeal newsroom, 18/7/2011 facebook twitter linkedin Ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τη συνεργασία τους με την Υδρόγειο, τις επιμέρους Διευθύνσεις και τις παρεχόμενες υπηρεσίες της εμφανίζονται οι συνεργάτες της, ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, σύμφωνα με τα αποτελέσματα σχετικής έρευνας που πραγματοποίησε η εταιρεία. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2011 με ερωτηματολόγιο το οποίο εστάλη σε 1650 συνεργάτες της Υδρογείου (ασφαλιστικούς πράκτορες, μεσίτες και συμβούλους) σε όλη την Ελλάδα. Οι αποδέκτες του ερωτηματολογίου κλήθηκαν να προσδιορίσουν το βαθμό ικανοποίησής τους (πολύ – αρκετά – λίγο – καθόλου) σε σχέση με την εν γένει συνεργασία τους με την Υδρόγειο και με επιμέρους Διευθύνσεις και Τμήματα της εταιρείας, όπως αυτά των Πωλήσεων, Εκδόσεων, Αποζημιώσεων, Εκπαίδευσης, κ.α. Για καθένα από τα παραπάνω, το ερωτηματολόγιο εξέτασε το βαθμό ικανοποίησης των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών σε σχέση με χαρακτηριστικά όπως η ποιότητα και ταχύτητα/αμεσότητα της εξυπηρέτησης, η παρεχόμενη ενημέρωση και υποστήριξη, η ευελιξία και επαγγελματική συμπεριφορά του προσωπικού της Υδρογείου. Στο σύνολο των ερωτήσεων που αφορούν την εν γένει γνώμη των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών για την Υδρόγειο όπως αξιοπιστία, εστίαση στις ανάγκες του συνεργάτη, προοπτικές ανάπτυξης, ποιότητα συνεργασίας, διαχρονική βελτίωση παρεχόμενων υπηρεσιών, υψηλότατο ποσοστό 96% περίπου, δηλώνει «αρκετά» και «πολύ» ικανοποιημένο (56.04% - «πολύ», 40.06% «αρκετά»). Όσον αφορά την αξιολόγηση των επιμέρους Διευθύνσεων / Τμημάτων της εταιρείας, στο σύνολό τους αυτά αξιολογούνται επίσης ιδιαίτερα θετικά, με αθροιστικά ποσοστά «πολύ» και «αρκετά» ικανοποιημένων συνεργατών που κυμαίνονται από 72% έως και 97%. Ανάμεσά τους, οι υψηλότερες «επιδόσεις» (ποσοστά άνω του 90%) καταγράφονται για τους Κλάδους Εκδόσεων και Αποζημιώσεων και ακολουθούν η Οικονομική Διεύθυνση και τα επιμέρους Τμήματά της (Λογιστήριο – Ταμείο – Εισπρακτική Υπηρεσία), με αντίστοιχα ποσοστά, οι Κλάδοι Εκτός Οχημάτων, το Τμήμα Προβολής και Διαφήμισης, η Μηχανογράφηση και το Τμήμα Συμβάσεων (ποσοστά από 82%-88%) και οι Διευθύνσεις Πωλήσεων και Εκπαίδευσης (ποσοστά γύρω στο 72%). Με βάση τις ειδικότερες απαντήσεις σε σχέση με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και λειτουργίες της εταιρείας, συνεργάτες της Υδρογείου υποδεικνύουν να δοθεί μεγαλύτερη έμφαση στην επαφή και συνεργασία που έχουν με τους επιθεωρητές πωλήσεων και στην ενημέρωση που λαμβάνουν σχετικά με τα προϊόντα των Κλάδων Εκτός Οχημάτων της εταιρείας. Να σημειωθεί επίσης ότι η Διοίκηση της Υδρογείου έχει προχωρήσει στην αξιοποίηση των αποτελεσμάτων της έρευνας, με ενημέρωση όλων των αρμόδιων Διευθύνσεων και Τμημάτων ενώ ήδη, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης, έχει διαμορφώσει ένα αναβαθμισμένο πρόγραμμα εκπαιδευτικών σεμιναρίων με ιδιαίτερη έμφαση στους Κλάδους Eκτός Οχημάτων. Η έρευνα ικανοποίησης συνεργατών της Υδρογείου πραγματοποιείται κάθε δύο χρόνια. Σε σύγκριση με την προηγούμενη έρευνα, τα ποσοστά ικανοποίησης παρουσιάζονται ιδιαίτερα βελτιωμένα σε όλες τις Διευθύνσεις και Τμήματα της εταιρείας. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 3/2/2025 Howden: Σε συνομιλίες για την εξαγορά της Risk Strategies, σύμφωνα με το Bloomberg
Nextdeal newsroom, 3/2/2025 Κωνσταντίνος Αρβανίτης (Interasco): Η καινοτομία βρίσκεται στο επίκεντρο των υπηρεσιών μας
Διονύσης Μάτσας (HDI Global SE, Hellas): Εξειδικευμένες λύσεις παγκόσμιας εμβέλειας σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον Συνέντευξη Διονύσης Μάτσας, Underwriting Manager, Property & Engineering, HDI Global SE, Hellas Το Υποκατάστημα Ελλάδας λειτουργεί από το 2014 ως Περιφερειακό Κέντρο... Nextdeal newsroom, 03/02/2025 - 13:51 3/2/2025
Euroins: Αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 51,1 εκατ. ευρώ Τα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για τη χρηματοδότηση της ανάπτυξης της ασφαλιστικής εταιρείας σε βασικές αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης Η... Nextdeal newsroom, 03/02/2025 - 13:38 3/2/2025