Λάμπρος Καραγεώργος, 17/8/2016 - 08:23 facebook twitter linkedin Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: Ποιος φέρει την ευθύνη όταν το όχημα χωρίς οδηγό προκαλέσει ατύχημα; Λάμπρος Καραγεώργος, 17/8/2016 facebook twitter linkedin H ενδεχόμενη καθιέρωση των οχημάτων χωρίς οδηγό, προβληματίζει και το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο καθώς είναι δυσδιάκριτα τα νομικά όρια της ευθύνης έναντι τρίτων όταν δεν υπάρχει οδηγός στο όχημα. Ευρωβουλευτές κατέθεσαν λοιπόν στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ψήφισμα με το οποίο καλούν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να εξετάσει τρόπους καταμερισμού της ευθύνης σε περίπτωση ατυχήματος με αυτόνομα κινούμενο όχημα.Ειδικότερα το ψήφισμα αναφέρει: ΠΡΟΤΑΣΗ ΨΗΦΙΣΜΑΤΟΣ σύμφωνα με το άρθρο 133 του Κανονισμού σχετικά με τον καθορισμό της ευθύνης σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος στο οποίο εμπλέκεται όχημα χωρίς οδηγόSophie Montel, Florian PhilippotPE585.379v01-00 2/2 RE\1100816EL.doc, , B8-0938/2016Πρόταση ψηφίσματος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου σχετικά με τον καθορισμό της ευθύνης σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος στο οποίο εμπλέκεται όχημα χωρίς οδηγόΤο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο,– έχοντας υπόψη το άρθρο 133 του Κανονισμού του,Α. λαμβάνοντας υπόψη ότι σε διάφορα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναπτύσσονται οχήματα που είναι 100% αυτόνομα, τα οποία κυκλοφορούν δηλ. χωρίς οδηγό,Β. λαμβάνοντας υπόψη ότι ο πολλαπλασιασμός των οχημάτων αυτών θέτει εκ των πραγμάτων το ζήτημα της ευθύνης σε περίπτωση ατυχήματος, δεδομένου ότι η απουσία οδηγού που να ελέγχει πλήρως το όχημα καθιστά, από νομική άποψη, δυσκολότερο τον καθορισμό της ευθύνης·Γ. λαμβάνοντας υπόψη ότι τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν έχουν ασχοληθεί επαρκώς εκ των προτέρων με το εν λόγω ζήτημα του καθορισμού της ευθύνης για τα 100% αυτόνομα αυτοκίνητα, και ότι, ως εκ τούτου, υπάρχει σοβαρή νομική ανασφάλεια, ειδικότερα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες1. καλεί την Επιτροπή να αναλογιστεί τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να καθοριστούν οι μηχανισμοί κατανομής της ευθύνης σε περίπτωση ατυχήματος στο οποίο εμπλέκεται όχημα χωρίς οδηγό. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάμπρος Καραγεώργος, 24/02/2025 - 11:00 Τα μισά χρήματα τα «μαζεύουν» οι τράπεζες τα άλλα μισά οι ασφαλιστές
Ποιες ασφαλιστικές καλύπτουν το εργοστάσιο της Καραμολέγκος που φλέγεται Σχεδόν όλη η ελληνική ασφαλιστική αγορά συμμετέχει στο σχήμα που καλύπτει ασφαλιστικά την αρτοβιομηχανία Καραμολέγκος, εργοστάσιο της οποίας φλέγεται στο... Λάμπρος Καραγεώργος, 14/01/2025 - 20:56
Ελληνική ασφαλιστική αγορά: «Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή» «Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή», λέει ο ποιητής και αυτό ισχύει και για την ελληνική ασφαλιστική αγορά.... Λάμπρος Καραγεώργος, 19/12/2024 - 11:05
Ποιοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές θα είναι παρόντες την επόμενη ημέρα Πάνω από 120 εκατ. ευρώ έσοδα συγκεντρώνουν οι δώδεκα μεγαλύτερες (σύμφωνα με τις κοινοποιήσεις στο ΓΕΜΗ) εταιρείες ασφαλιστικής διαμεσολάβησης στη χώρα μας... Λάμπρος Καραγεώργος, 25/11/2024 - 09:51
Προς αυξήσεις στα ασφάλιστρα αυτοκινήτου *Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal - Τεύχος 550, στήλη ΘΕΣΕΙΣ Εκτοξεύτηκε στο 61,27% ο Δείκτης Zημιών (Loss Ratio) των ασφαλισθέντων οχημάτων... Λάμπρος Καραγεώργος, 14/11/2024 - 10:44
Πάνω από 1 δισ. ευρώ η παραγωγή των «ΕΠΥ»! Έσπασε το φράγμα του ενός δισ. ευρώ η παραγωγή ασφαλίστρων των ασφαλιστικών εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας με καθεστώς... Λάμπρος Καραγεώργος, 25/10/2024 - 10:15
«Ψήνονται» νέες εξαγορές στον ασφαλιστικό κλάδο! Αναδημοσίευση από την εφημερίδα Nextdeal, Τεύχος 548, Στήλη ΘΕΣΕΙΣ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΕΙ ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ Σε περίοδο αναδιοργάνωσης βρίσκεται η ελληνική... Λάμπρος Καραγεώργος, 15/10/2024 - 09:56