Nextdeal newsroom, 18/9/2017 - 12:03 facebook twitter linkedin H ασφαλιστική βιομηχανία αντιμέτωπη με το digital disruption Nextdeal newsroom, 18/9/2017 facebook twitter linkedin Ένα κύμα νέας ψηφιακής τεχνολογίας επηρεάζει τους περισσότερους ασφαλιστικούς τομείς, σύμφωνα με την Παγκόσμια Έκθεση Ασφάλισης για το 2017 (World Insurance Report-WIR), που κυκλοφόρησε από την Capgemini και την Efma. Όπως αναφέρεται στην έκθεση, η τάση InsurTech προσφέρει περισσότερες ευκαιρίες που σχετίζονται με την τεχνολογία, ενώ αναδεικνύει την ανάγκη, όσο αφορά τους παραδοσιακούς ασφαλιστές, για σχεδιασμό μιας ισορροπημένης στρατηγικής που θα εξασφαλίζει την απόδοση των επενδύσεων στην καινοτομία χωρίς να αποπροσανατολίζονται από τον αρχικό στόχο. Παρά την σύντομη ιστορία τους, οι InsurTechs έχουν αλλάξει το πρόσωπο της αγοράς. Στην πραγματικότητα, από τους 8.000 περίπου καταναλωτές που ερωτήθηκαν παγκοσμίως στην έρευνα που περιέχεται στην WIR, σχεδόν το ένα τρίτο (31,4%) των πελατών δήλωσε ότι βασίζονται στις InsurTechs είτε αποκλειστικά είτε σε συνδυασμό με παραδοσιακά κανάλια διανομής. Οι ερωτηθέντες δήλωσαν επίσης ότι οι InsurTechs φημίζονται για την καλύτερη σχέση ποιότητας/τιμής καθώς και για την έγκαιρη και αποτελεσματική εξυπηρέτηση. Η έκθεση τονίζει ότι οι InsurTechs απευθύνονται άμεσα στις ανάγκες και τις προτιμήσεις των πελατών που ανήκουν στην γενιά Gen Y (ηλικίες από 15 μέχρι 34) αλλά και των πελατών που είναι γνώστες της τεχνολογίας και αναζητούν ευκολία, ευελιξία και εξατομίκευση στις οικονομικές τους συναλλαγές. Οι συγκεκριμένοι πελάτες είναι πιο πιθανό να αγοράσουν πρόσθετα προϊόντα από τους ασφαλιστές τους, προσθέτοντας μια σημαντική πηγή δυνητικών πρόσθετων εσόδων. Ωστόσο, οι νέοι και οι γνώστες της τεχνολογίας τείνουν να είναι λιγότερο πιστοί, γεγονός που υπογραμμίζει την ανάγκη των ασφαλιστικών να δημιουργήσουν και να διατηρήσουν σχέσεις μαζί τους, τροφοδοτώντας την προτίμηση τους για ψηφιακά σημεία επαφής. Εντούτοις, οι πελάτες δεν είναι ακόμα έτοιμοι να απομακρυνθούν από τα παραδοσιακά κανάλια διανομής, καθώς θεωρούν ότι λειτουργούν καλύτερα αναφορικά με την ασφάλεια και την προστασία από την απάτη (ποσοστό 45,9%), την αναγνώριση της επωνυμίας (ποσοστό 43,7%) και την προσωπική αλληλεπίδραση (ποσοστό 41,6%). Επιπλέον, το 39,8% των πελατών δηλώνει ότι εμπιστεύεται τις ασφαλιστικές, σε σύγκριση με το 26,3% που εμπιστεύεται τις InsurTechs. Οι ασφαλιστικές συμφωνούν ότι τα συμπληρωματικά πλεονεκτήματα των InsurTechs και των παραδοσιακών καναλιών διανομής αποτελούν μια σταθερή περίπτωση συνεργασίας. Στην πραγματικότητα, από τα 100 περίπου ανώτερα στελέχη που ερωτήθηκαν από διάφορες ασφαλιστικές εταιρίες σε 15 αγορές, η ισχυρή πλειοψηφία (75%) δήλωσε ότι η ανάπτυξη των δυνατοτήτων των InsurTechs θα τους βοηθήσει να ανταποκριθούν καλύτερα στις εξελισσόμενες απαιτήσεις των πελατών, ενώ περισσότεροι από τους μισούς (52,7%) συμφώνησαν ότι οι δυνατότητες των InsurTechs μπορούν να βοηθούσαν στον γρήγορο σχεδιασμό εξατομικευμένων προϊόντων. Οι αναδυόμενες τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) και το blockchain, λειτουργούν ως καταλύτες στην InsurTech επανάσταση και οδηγούν σε μια πληθώρα καινοτομιών στον τομέα της ψηφιοποίησης, των δεδομένων και των analytics, καθώς και στα νέα μοντέλα ασφάλισης (insurance-as-a-utility). Έτσι, η Παγκόσμια Έκθεση Ασφάλισης 2017 συμβουλεύει τις ασφαλιστικές να δώσουν προτεραιότητα στις επενδύσεις καινοτομίας που βασίζονται σε μια συνεργατική τεχνολογική στρατηγική. Η επιρροή των InsurTechs θα αυξηθεί με την πάροδο του χρόνου, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη στις ασφαλιστικές να διαμορφώσουν μια ολοκληρωμένη, πολύπλευρη τακτική. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 28/2/2025 Παναγιώτης Στρατής (ΠΑΣΚΑΛ & ΣΤΡΑΤΗΣ Α.Ε.): Ο «φορολογικός κουμπαράς» δεν μπορεί να αποκαθιστά αποκλειστικά την οικονομική ζημιά μιας ιδιωτικής περιουσίας
Στέργιος Κωστακόπουλος (Εθνική Ασφαλιστική): Μιλώντας για Conduct Risk (4) Γράφει ο Στέργιος Κωστακόπουλος, Πιστοποιημένο Στέλεχος της Διεύθυνσης Κανονιστικής Συμμόρφωσης & Εταιρικής Διακυβέρνησης, ΕΘΝΙΚΗ Ασφαλιστική Σε περίπτωση που ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής... Nextdeal newsroom, 28/02/2025 - 09:15 28/2/2025
Σπύρος Οικονόμου (Interamerican): Η στοχευμένη επέκταση σε νέες αγορές κεντρικός άξονας στη στρατηγική μας Συνέντευξη με τον Σπύρο Οικονόμου, διευθυντή Πωλήσεων Interamerican Τις προτεραιότητες για τον Όμιλο Interamerican θέτει ο νέος διευθυντής Πωλήσεων της Interamerican, κ. Σπύρος Οικονόμου,... Nextdeal newsroom, 28/02/2025 - 09:00 28/2/2025