Γιώργος Μούζος, 19/10/2022 - 08:08 facebook twitter linkedin Ψηφιακός μετασχηματισμός: Μεγάλο όπλο στα χέρια του ασφαλιστή! Ποια τα οφέλη του; Γιώργος Μούζος, 19/10/2022 facebook twitter linkedin Είναι γεγονός πως η πανδημία του κορονοϊού άλλαξε άρδην τον τρόπο λειτουργίας πολλών και διαφορετικών κλάδων, με τον ασφαλιστικό να δέχεται τις περισσότερες αλλαγές. Το σίγουρο όμως είναι πως ο ψηφιακός μετασχηματισμός θα δώσει επιπλέον εφόδια στον σύγχρονο ασφαλιστή. Είναι ξεκάθαρο πως στον ασφαλιστικό κλάδο και ειδικά στον κλάδο αυτοκινήτου, έχουν γίνει σημαντικές επενδύσεις, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στις προκλήσεις που κατά καιρούς εμφανίζονται. Η τηλεματική είναι η τεχνολογία εκείνη που έχει κερδίσει σημαντικό έδαφος και είναι αυτή δίνει πλέον μεγάλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτων. Παράλληλα όμως σημειώνεται και τρομερή αύξηση ενδιαφέροντος των καταναλωτών για ασφαλιστήρια συμβόλαια που βασίζονται στην τηλεματική. Η τηλεματική έδωσε το περιθώριο στους αναλυτές να αξιολογήσουν καλύτερα το ρίσκο από μια μερίδα οδηγών, εντοπίζοντας άμεσα τις αλλαγές στην οδηγική συμπεριφορά των ασφαλισμένων τους. Όσοι ασφαλισμένοι ήταν επικίνδυνοι πίσω από το τιμόνι είχαν τις ανάλογες επιπτώσεις στα ασφάλιστρά τους και τούμπαλιν. Επιπρόσθετα, η ευελιξία που προσφέρει η τηλεματική στον υπολογισμό του ασφαλίστρου σύμφωνα με την οδική συμπεριφορά που εμφανίζει ο εκάστοτε πελάτης, είχε μεγάλο όφελος στη σχέση μεταξύ πελάτη – ασφαλιστή, αλλά και στη διατήρηση του συμβολαίου. Κι αυτό γιατί αρχικά ο ασφαλιστής αποδεικνύεται πως ακολουθεί τη νέα τάξη πραγμάτων, αλλά κυρίως γιατί ο πελάτης απολαμβάνει ένα συμβόλαιο που είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα του με τιμή που τον συμφέρει. Μεγαλύτερα τα οφέλη της ψηφιακής τεχνολογίας! Όμως τα οφέλη της αξιοποίησης της ψηφιακής τεχνολογίας στην ασφάλιση οχημάτων, ξεπερνούν κατά πολύ την κατανόηση του τρόπου υπολογισμού της τιμής ενός ασφαλίστρου. Η χρήση της τηλεματικής, προσφέρει στους ασφαλιστές πληροφορίες που τους επιτρέπουν να κατανοήσουν πλήρως τον τρόπο οδήγησης του πελάτη τους, εντοπίζοντας έτσι έναν επικίνδυνο πελάτη, επιρρεπή σε επιθετική οδήγηση και κατ’ επέκταση στη πρόκληση ατυχημάτων. Βάσει αυτών των πληροφορίων, οι ασφαλιστές είναι σε θέση να ανταμείβουν τους προσεκτικούς οδηγούς, προειδοποιώντας παράλληλα έναν πελάτη τους για τις επιπτώσεις που θα έχει η επικίνδυνη οδική συμπεριφορά του. Η δράση σε πραγματικό χρόνο μπορεί να προσφέρει άμεση υποστήριξη για τον μετριασμό των ζημιών, παρέχοντας περισσότερη προστασία στους αντισυμβαλλομένους και μειώνοντας το χρόνο που απαιτείται για την επίλυση μιας αξίωσης ή διαφωνίας μεταξύ τους. Σε κάθε περίπτωση, η τηλεματική προσφέρει άμεσα την απαιτούμενη πληροφορία, προειδοποιώντας σε πραγματικό χρόνο για κάτι, όταν αυτό γίνεται επικίνδυνο. Όσον αφορά την ανάπτυξη προϊόντων για τη διαχείριση του κινδύνου στην ασφάλιση, η ευκολία, η αποδοτικότητα και η ακρίβεια της ψηφιακής τεχνολογίας εξελίσσει τον τρόπο με τον οποίο οι ασφαλιστές θα διαχειρίζονται το κρίσιμο κομμάτι της διαδικασίας των αξιώσεων. Ο έγκαιρος εντοπισμός κινδύνου θέτει τα θεμέλια για τις πολιτικές τιμολόγησης, την οικονομική απώλεια και την ανάπτυξη προϊόντων. Χωρίς τα κατάλληλα εργαλεία για την αξιολόγηση και τον ποσοτικό προσδιορισμό της πιθανότητας ενός επικίνδυνου συμβάντος, η διαδικασία ανάπτυξης του προϊόντος θα μπορούσε να τεθεί σε κίνδυνο, με αποτέλεσμα την οικονομική απώλεια. Από όποια οπτική γωνία κι αν το δείτε, ο ασφαλιστικός κλάδος ήταν ο πρώτος που υιοθέτησε άμεσα νέα τεχνολογία. Οι περισσότερες από αυτές τις νέες τεχνολογικές λύσεις σχεδιάστηκαν για να βοηθήσουν στη βελτίωση της αποδοτικότητας και να επιτρέψουν στον ασφαλιστή να είναι όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικός. Οι ασφαλιστές που συνεχίζουν να επενδύουν στην ψηφιακή καινοτομία θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι για το συνεχώς μεταβαλλόμενο και απρόβλεπτο οικονομικό τοπίο. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06