Nextdeal newsroom, 27/10/2023 - 16:20 facebook twitter linkedin Ειδική βαθμολογία για συστήματα υποβοήθησης: Κορυφαία βαθμολογία για τη Mercedes-Benz E-Class και την EQE SUV από τον Οργανισμό Euro NCAP Nextdeal newsroom, 27/10/2023 facebook twitter linkedin Η Mercedes-Benz E-Class και η EQE SUV λαμβάνουν τις κορυφαίες βαθμολογίες συνολικά στην ειδική αξιολόγηση του Euro NCAP για συστήματα υποβοήθησης Οι αξιολογήσεις έγιναν στον εξοπλισμό που περιλαμβάνει τα περισσότερα συστήματα υποβοήθησης Οι αρχές της ολοκληρωμένης ασφάλειας – ιδίως η ασφάλεια ατυχημάτων – αποτελούν προτεραιότητα για τη Mercedes-Benz, ανεξάρτητα από τα εκάστοτε συστήματα κίνησης. Ο ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός ασφάλειας Euro NCAP βράβευσε δύο οχήματα Mercedes-Benz, τη νέα E-Class και την EQE SUV, για το πολύ υψηλό επίπεδο απόδοσης των συστημάτων υποβοήθησής τους. Και τα δύο Mercedes-Benz, η E 400 e 4MATIC Sedan (WLTP: κατανάλωση καυσίμου συνδ.: 0,9-0,6 l/100 km. Εκπομπές CO₂ συνδ.: 20-14 g/km. Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας συνδ.: 21,5-19,2 kWh/100 km)1 και η EQE 500 4MATIC SUV (WLTP: κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας συνδ.: 21,9-18,4 kWh/100 km. Εκπομπές CO₂ συνδ.: 0 g/km)1 έλαβαν την κορυφαία βαθμολογία συνολικά στην ειδική αξιολόγηση για τα συστήματα υποβοήθησης. Τα υψηλότερα αποτελέσματα του Euro NCAP που έχουν επιτευχθεί μέχρι σήμερα στις δύο υποκατηγορίες «ικανότητα υποβοήθησης» και «εφεδρική ασφάλεια» επιτεύχθηκαν το 2022 από τη λιμουζίνα EQE με βαθμολογία 85 και 100 τοις εκατό. Με βαθμολογίες 85 και 99 τοις εκατό αντίστοιχα, η E-Class και η EQE SUV συνεχίζουν αυτήν την επιτυχημένη πορεία της μάρκας. “Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με αυτά τα εξαιρετικά αποτελέσματα. Οι διακρίσεις αποδεικνύουν ότι οι προσπάθειές μας όσον αφορά στην υποβοήθηση και την ασφάλεια, οι οποίες είναι προσαρμοσμένες σε πραγματικά σενάρια ατυχημάτων, είναι αποτελεσματικές και αυτό αποδεικνύεται από τυποποιημένες αξιολογήσεις. Ταυτόχρονα, οι εξαιρετικές επιδόσεις τόσο της E-Class ως plug-in hybrid, όσο και της αμιγώς ηλεκτρικής EQE SUV στις αξιολογήσεις του Εuro NCAP, επιβεβαιώνουν ότι η ποιότητα των συστημάτων υποβοήθησης στη Mercedes-Benz δεν κάνει διακρίσεις ως προς το είδος του συστήματος κίνησης ενός οχήματος.” Markus Schäfer, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Mercedes-Benz Group AG, Chief Technology Officer Στην ειδική αξιολόγηση για τα συστήματα υποβοήθησης, το Euro NCAP χρησιμοποιεί ως βάση τον πιο ολοκληρωμένο εξοπλισμό με συστήματα υποβοήθησης, δηλαδή το προαιρετικό πακέτο υποβοήθησης οδήγησης Plus2 για την E-Class και την EQE SUV. Μαζί με τα συστήματα που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό, και τα δύο μοντέλα διέθεταν τα συστήματα Active Distance Assist DISTRONIC, Active Speed Limit Assist, Active Traffic Jam Assist, Active Steering Assist, Active Lane Change Assist, Active Emergency Stop Assist, Active Brake Assist, Evasive Steering Assist, Active Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist, ATTENTION ASSIST, υποβοήθηση εκκίνησης σε διασταυρώσεις (junction start-off function) και πακέτο στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας καθώς και τα συστήματα PRE-SAFE® PLUS και PRE-SAFE® Impulse Side. Για τη Mercedes-Benz αποτελεί θέμα αρχής, τα υψηλά πρότυπα ασφαλείας να μην διαφοροποιούνται ανάλογα με το σύστημα κίνησης κάθε οχήματος και το απέδειξε πρόσφατα με την πρώτη παγκοσμίως δημοσιοποιημένη δοκιμή σύγκρουσης δύο πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων στο Τεχνολογικό Κέντρο για την Ασφάλεια Οχημάτων του Ομίλου στο Sindelfingen. Όπως όλα τα οχήματα της Mercedes-Benz, η EQE SUV διαθέτει άκαμπτη καμπίνα επιβατών, ειδικές ζώνες παραμόρφωσης και σύγχρονα συστήματα συγκράτησης. Επιπλέον, η Mercedes-Benz έχει αναπτύξει μια φιλοσοφία ασφάλειας υψηλής τάσης πολλαπλών σταδίων, ώστε να παρέχεται υψηλό επίπεδο ασφάλειας κατά την οδήγηση καθώς και κατά τη διάρκεια, αλλά και μετά από σύγκρουση. Υποσημείωση: Οι τιμές που αναφέρονται καθορίζονται κατά WLTP. Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου υπολογίστηκαν με βάση αυτές τις τιμές. Η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας και η αυτονομία καθορίζονται σύμφωνα με τον Κανονισμό 2017/1151/EU. Τα συστήματα υποβοήθησης και τα συστήματα ασφαλείας που παρέχει η Mercedes-Benz είναι βοηθήματα και δεν υποκαθιστούν την ευθύνη του οδηγού κατά την οδήγηση. Οι οδηγίες του Εγχειριδίου Χρήσης και τα όρια των συστημάτων που περιγράφονται σε αυτό πρέπει να τηρούνται. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 13/1/2025 AI-driven Predictive Modeling: Το νέο εργαλείο που απογειώνει τις πωλήσεις σας!
Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα Ο ρόλος των ευέλικτων ασφαλιστικών συμβολαίων και πώς να τα προωθήσετε Οι ασφαλιστικές ανάγκες αλλάζουν και οι σύμβουλοι πρέπει να... Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 10/1/2025
Πώς η Tεχνητή Νοημοσύνη βοηθά στη βελτιστοποίηση διαδικασιών αξιολόγησης αποζημιώσεων Tου Γιώργου Μούζου Η Τεχνητή Νοημοσύνη έχει εξελιχθεί σε καταλύτη αλλαγών σε πολλούς τομείς της βιομηχανίας, και ο κλάδος των ασφαλίσεων... Ασφαλιστικό ΝΑΙ, 08/01/2025 - 10:24 8/1/2025