Nextdeal newsroom, 4/4/2024 - 11:26 facebook twitter linkedin Οι ασφαλιστές, οι πλοιοκτήτες και η κατάρρευση της γέφυρας της Βαλτιμόρης Nextdeal newsroom, 4/4/2024 facebook twitter linkedin Ο πλοιοκτήτης και διαχειριστής του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Dali - η Grace Ocean Pte με έδρα τη Σιγκαπούρη και η Synergy Marine με έδρα τη Σιγκαπούρη κατέθεσαν ομοσπονδιακή αγωγή για να περιορίσουν σε 43,7 εκατ. δολάρια την ευθύνη τους για την πρόσκρουση που κατέστρεψε τη γέφυρα Francis Scott Key της Βαλτιμόρης. Η αίτηση αρνείται επίσης την ευθύνη για το ατύχημα. Η αίτηση, η οποία στηρίζεται στον αμερικανικό νόμο περί περιορισμού της ευθύνης του 1851 (LOLA), ήταν αναμενόμενη. Ο LOLA επιτρέπει στον πλοιοκτήτη να περιορίσει τη συνολική του ευθύνη σε ποσό που δεν υπερβαίνει την αξία του πλοίου μετά το ατύχημα, συν την αξία των εκκρεμών ναύλων. Αποτελεί το τυπικό σημείο εκκίνησης για την εκδίκαση δικαστικών υποθέσεων σχετικά με ένα ναυτικό ατύχημα στις ΗΠΑ. Η πρώτη γραμμή άμυνας της Grace Ocean και της Synergy στην αίτηση ήταν να αρνηθούν ότι οι ίδιοι ή το πλοίο είχαν οποιαδήποτε ευθύνη για την πρόσκρουση στη γέφυρα Key. Επιπλέον ισχυρίζονται ότι ακόμα και αν υπήρχαν σφάλματα στο πλοίο, δεν είχαν "ούτε γνώση, ούτε θα έπρεπε να έχουν" των σφαλμάτων αυτών εκ των προτέρων. Αυτή είναι μια φράση-κλειδί, καθώς όπως ισχυρίζονται ο νόμος προστατεύει τον πλοιοκτήτη στην περίπτωση που το ατύχημα συνέβη είτε γιατί δεν το ήξερε είτε γιατί δεν υποχρεούταν να το ξέρει. Η νομική άποψη προς το παρόν είναι ότι η διαμάχη σχετικά με το επίπεδο ευθύνης θα μπορούσε να επικεντρωθεί στο κατά πόσον ο ιδιοκτήτης θα μπορούσε να γνωρίζει τα αίτια πίσω από το ατύχημα. Εάν αυτό μπορούσε να αποδειχθεί, θα επέτρεπε στον δικαστή να "σπάσει" τον περιορισμό της ευθύνης και οι ενάγοντες (στους οποίους πιθανότατα θα συμπεριλαμβανόταν και η κυβέρνηση των ΗΠΑ) θα ήταν σε θέση να διεκδικήσουν αξιώσεις αποζημίωσης κατά του ιδιοκτήτη και των ασφαλιστών που θα αντανακλούσαν περισσότερο την οικονομική ζημία που είχε ως αποτέλεσμα το συμβάν. Η αίτηση της Grace Ocean πρότεινε επίσης να ενοποιηθούν όλες οι δίκες στο ομοσπονδιακό δικαστήριο της Βαλτιμόρης και να οριστεί προθεσμία κατάθεσης όλων των αξιώσεων στις 24 Σεπτεμβρίου 2024. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 28/3/2024 Ασφαλιστικές αποζημιώσεις ρεκόρ θα καταβληθούν από την καταστροφή της γέφυρας της Βαλτιμόρης!
Τη μεγαλύτερη πρόκληση αποτελεί το «Health and Safety» για τους Διευθυντές παγκοσμίως, σύμφωνα με έρευνα! Η έκθεση της έρευνας Global Directors' & Officers' Survey Report δείχνει ότι η υγεία και η ασφάλεια ξεπερνούν τον κυβερνοχώρο,... Nextdeal newsroom, 20/03/2024 - 13:11 20/3/2024
Moody's: Το αντίκτυπο των τυφώνων του 2023 στην ασφαλιστική αγορά! Πρόσφατα ηγέτες από όλο τον οίκο Moody's μιλήσαν με τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στην ενημέρωση για την περίοδο των τυφώνων 2023 και... Nextdeal newsroom, 07/03/2024 - 12:53 7/3/2024