Nextdeal newsroom, 16/11/2017 - 10:16 facebook twitter linkedin Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης: Ασφαλιστή δεν αλλάζω! Nextdeal newsroom, 16/11/2017 facebook twitter linkedin Με το σποτ των Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών για την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των καταναλωτών, που επικεντρώνεται στις αθέμιτες πρακτικές των Τραπεζών, ξεκίνησε η νέα ενημερωτική καμπάνια του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης (ΕΕΘ). Το ΕΕΘ καλεί όλους τους πολίτες να μην δέχονται πιέσεις από τραπεζικά στελέχη, που πιέζουν πολίτες να προτιμήσουν τα ασφαλιστικά προϊόντα συνεργαζόμενων ασφαλιστικών εταιριών. "Ο κάθε πολίτης έχει δικαίωμα να επιλέγει την ασφάλεια του! Και ο καλύτερος συνεργάτης στην πολύπλοκη ασφαλιστική αγορά είναι ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής!", τονίζει το ΕΕΘ. Στο διαφημιστικό σποτ, ο γνωστός ηθοποιός και μουσικός Δημήτρης Σταρόβας, με την χαρακτηριστική φωνή και το ύφος του επισημαίνει προς τους καταναλωτές ότι δεν θα πρέπει να υποκύπτουν σε αθέμιτες πρακτικές. Το κείμενο του διαφημιστικού σποτ έχει ως εξής: "Σταρόβας: Καλημέρα σας, ενημέρωση βιβλιαρίου θέλω. Τραπεζικός υπάλληλος: Αμέσως, δώστε μου το βιβλιάριο σας. Αλλά έχετε δει τα καινούργια μας ασφαλιστικά προγράμματα; Σταρόβας: Εσείς έχετε δει τον Ασφαλιστή μου; Είναι ένας τύπος ψηλός, με εκτόπισμα, συνεπής και μάγκας, φτυστός εγώ. Και πάνω απ’ όλα ξηγιέται σπαθί. Τραπεζικός υπάλληλος: Ξέρετε... Σταρόβας: Ξέρω, ξέρω. Εγώ Ασφαλιστή δεν αλλάζω. Εκφώνηση: Ο Ασφαλιστικός σας σύμβουλος είναι ο δικός σας άνθρωπος. Είναι θέμα εμπιστοσύνης και ασφάλειας. Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης- Σύνδεσμοι Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών". "Στόχος της ενημερωτικής μας καμπάνιας είναι να ενημερώσουμε σωστά τον Έλληνα καταναλωτή αλλά και να τον ευαισθητοποιήσουμε για τα προβλήματα της Αγοράς. Παράλληλα, στηρίζουμε τον Επαγγελματία και την παρουσία του στην Αγορά, σύμφωνα με τον ρόλο που πρέπει να επιτελεί το Επιμελητήριο μας στην κοινωνία μας και την Εθνική Οικονομία", τονίζει ο Πρόεδρος του ΕΕΘ Μιχάλης Ζορπίδης. "Σχεδιάσαμε προσεκτικά το πρόγραμμα διαφήμισης ήδη από το καλοκαίρι, σε συνεργασία με τα Σωματεία μας, ενώ μ' αυτό στηρίζουμε και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, κάτι το οποίο είναι εξίσου σημαντικό, εάν σκεφτεί κανείς και την κρίση και στον δικό τους τομέα", δήλωσε ο κ. Ζορπίδης. Με το πληροφοριακό αυτό υλικό οι καταναλωτές θα γνωρίσουν καλύτερα τα δικαιώματα τους αλλά και τις προοπτικές που έχουν όταν προτιμούν για την αγορά προϊόντων ή υπηρεσιών τους επαγγελματίες και τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Την απόφαση πήρε στην συνεδρίαση του της 23ης Οκτωβρίου το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΕΘ. Τα διαφημιστικά σποτ έγιναν σε συνεργασία με τα Σωματεία, από τα οποία ζητήθηκε, ήδη από το καλοκαίρι, η άποψη τους για την ενημερωτική αιχμή που επιθυμούσαν να θέσουν. Αυτά καλύπτουν τις εξής ενότητες: - Ασφαλιστικές υπηρεσίες- εκβιαστικές πρακτικές Τραπεζών- Τοπικές αγορές- στεγασμένο εμπόριο- Συμβουλές για Αγορά κρέατος (κρεοπώλες)- Προστασία από λαθρεμπόριο καπνού.- Τουριστικές υπηρεσίες- οργανωμένα ταξίδια- Υπηρεσίες μεσιτών ακινήτων- Εκπαίδευση οδηγών αυτοκινήτων- χρήση ζώνης ασφαλείας- Προστασία από λαθραία καύσιμα- Υπηρεσίες αισθητικών- Φροντιστήρια εκπαίδευσης και ξένων γλωσσών.- Στάθμευση αυτοκινήτων.- Θεσσαλονίκη- γαστρονομικός προορισμός. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 13/12/2024 ΜΙΝΕΤΤΑ Ασφαλιστική: 6η Εβδομάδα Κοινωνικής Υπευθυνότητας, με δράσεις προσφοράς
Υδρόγειος Ασφαλιστική: Δυναμική Πορεία στο Μέλλον με τη Δύναμη του Ομίλου Reale • Κατά το Ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών της Υδρογείου Ασφαλιστικής στην Αθήνα, παρουσιάστηκε η θετική πορεία της εταιρείας και αναδείχθηκαν οι... Nextdeal newsroom, 13/12/2024 - 09:39 13/12/2024
KPMG: Θέλει "πολύ δουλειά" για να αυξηθούν τα ασφάλιστρα ως ποσοστό του ΑΕΠ Φίλιππος Κάσσος Partner, Audit, Insurance Service KPMG Hellas Με σχεδόν 9% άνοδο Παραγωγής Ασφαλίστρων (σύμφωνα με την ΕΑΕΕ), η ασφαλιστική αγορά στη Ελλάδα... Nextdeal newsroom, 12/12/2024 - 16:18 12/12/2024