Nextdeal newsroom, 10/10/2022 - 12:12 facebook twitter linkedin To Μετρό έφθασε Πειραιά. Οι 3 νέοι σταθμοί! Nextdeal newsroom, 10/10/2022 facebook twitter linkedin Στις 2 σήμερα το μεσημέρι θα ανοίξουν τις πύλες τους για το επιβατικό κοινό οι τρεις νέοι σταθμοί του Μετρό στον Πειραιά, «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο», που εγκαινίασε πριν από λίγο ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο Σταθμός Πειραιά θα συνδέσει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας σε 55 λεπτά, και τον Πειραιά με το κέντρο της Αθήνας σε 20 λεπτά και έτσι θα γίνει ένας από τους μεγαλύτερους συγκοινωνιακούς κόμβους στην Αθήνα.Θα διαθέτει τις Γραμμές 3 και την Γραμμή 1 του Μετρό, μία είσοδος του θα βγάζει απευθείας στο λιμάνι του Πειραιά και σε ακτίνα 50 μέτρων θα υπάρχει σταθμός Τραμ, Προαστιακού, ενώ θα περνούν γραμμές λεωφορείων και Τρόλεϊ. Συνολικά εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί 130.000 νέους επιβάτες καθημερινά, θα μειώσει την κίνηση των ΙΧ αυτοκινήτων κατά 23.000 περίπου, η έκκληση ρύπων θα μειωθεί σημαντικά. Ο σταθμός ΜΑΝΙΑΤΙΚΑ βρίσκεται στην διασταύρωση Αιτωλικού και Μαυρομιχάλη, ο σταθμός ΠΕΙΡΑΙΑΣ είναι κάτω από την Ακτή Καλλιμασιώτη, ενώ ο σταθμός ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ βρίσκεται στη διασταύρωση Ηρώων Πολυτεχνείου & Βασιλέως Γεωργίου. Εντός του σταθμού «Δημοτικό Θέατρο», διαμορφώθηκε, σε συνεργασία με την Εφορεία Αρχαιοτήτων Πειραιά και Νήσων, η μουσειογραφική έκθεση «Το Αθέατο Νερό», με πρωτότυπα και αντίγραφα των αρχαιολογικών ευρημάτων που αποκάλυψε η αρχαιολογική ανασκαφή στην περιοχή, καθώς και εποπτικά μέσα αναπαράστασης του υδρευτικού συστήματος του αρχαίου Πειραιά. Σε εσοχή στο δάπεδο έχει τοποθετηθεί το αποκαλυφθέν στην αρχαιολογική ανασκαφή αυθεντικό βοτσαλωτό δάπεδο οικίας του αρχαίου Πειραιά. Ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης μιλώντας στα εγκαίνια των τριών νέων σταθμών του Μετρό στον Πειραιά σημείωσε «Το πρώτο λιμάνι της χώρας αποκτά τη θέση που του αξίζει, μια θέση αντάξια της πλούσιας ιστορίας του. Και η Κυβέρνησή μας για ακόμα μια φορά κάνει πράξη το κεντρικό μας σύνθημα: Συνέπεια, Συνέχεια, Σταθερότητα και στην υλοποίηση των μεγάλων έργων υποδομής. Έργων που έχουν ένα μεγάλο κοινωνικό πρόσημο, διότι τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς εξυπηρετούν όλους τους πολίτες, αλλά πρωτίστως εξυπηρετούν εκείνους τους πολίτες που δεν έχουν δυνατότητα να μετακινηθούν με άλλο τρόπο, με φτηνό εισιτήριο, με ασφάλεια». «Οι πολίτες οι οποίοι έδειξαν εδώ μεγάλη υπομονή για την ολοκλήρωση του έργου αυτού, σήμερα θα αισθάνονται και μεγάλη ικανοποίηση και στα «Μανιάτικα» και στον «Πειραιά» και στο «Δημοτικό Θέατρο», γιατί εκτός από Μετρό παραδίδουμε και καινούριες πλατείες, κοσμήματα, αναβαθμίζουμε ουσιαστικά την ποιότητα ζωής μέσα σε μία εξαιρετικά πυκνοκατοικημένη περιοχή», πρόσθεσε ο κ. Μητσοτάκης. «Κάποιες κυβερνήσεις παραδίδουν πραγματικά έργα και κάποιες κυβερνήσεις μας παρουσίαζαν μουσαμάδες με ζωγραφισμένα εκδοτήρια, ωσάν να μπορούν τάχα να εξαπατήσουν τους πολίτες με αυτόν τον τρόπο», τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης ο οποίος απευθυνόμενος προς τον πρώην Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά που παρέστη στην εκδήλωση υπενθύμισε πως «το έργο αυτό όντως ξεκίνησε έμπρακτα από τη δικιά μας τότε διακυβέρνηση και χαίρομαι που είσαι σήμερα παρών, αποδεικνύοντας ότι ναι, τα έργα αυτά προφανώς και έχουν μια συνέχεια και όλες οι κυβερνήσεις με τον τρόπο τους τα έχουν υπηρετήσει». «Δεν νοείται βιώσιμη ανάπτυξη, μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα, αλλά και παρεμβάσεις φιλικές προς τον πολίτη, χωρίς τη σημαντική επέκταση των μέσων σταθερής τροχιάς στο λεκανοπέδιο. Το λεκανοπέδιο θα γίνει αβίωτο εάν δεν μπορέσουμε να υλοποιήσουμε τα σημαντικά έργα υποδομής, με σημαντικότερη τη Γραμμή 4, αλλά και τις επεκτάσεις της Γραμμής 2. Γι’ αυτό και δώσαμε τόσο μεγάλη σημασία στο να μπορέσουμε να ξεμπλοκάρουμε τα έργα αυτά» ανέφερε ο κ. Μητσοτάκης, προσθέτοντας πως «όταν ολοκληρωθεί η Γραμμή 4 και δρομολογηθούν και οι υπόλοιπες επεκτάσεις οι οποίες ήδη μελετούνται, πάνω από 1 εκατομμύριο Αθηναίοι και επισκέπτες της πόλης θα χρησιμοποιούν το Μετρό καθημερινά». Αναφερόμενος στη πολύ σημαντική δουλειά που έγινε από το Υπουργείο Πολιτισμού σε συνεργασία με την Αττικό Μετρό, για τη δημιουργία μιας μόνιμης αρχαιολογικής έκθεσης για το Σύστημα Ύδρευσης της αρχαίας πόλης του Πειραιά με τα ευρήματα που αποκαλύφθηκαν κατά τη διάρκεια των ανασκαφών, ο Κυριάκος Μητσοτάκης σημείωσε πως «έχουμε πια δημιουργήσει μια σχολή η οποία αναγνωρίζεται παγκόσμια για το πώς μπορούν να κατασκευάζονται τέτοια έργα με ταυτόχρονη ανάδειξη της πλούσιας πολιτιστικής κληρονομιάς». Ο Πρωθυπουργός τόνισε επίσης ότι θα πρέπει να εξεταστεί πιο συστηματικά και το ζήτημα της αποτελεσματικότερης αντιμετώπισης της «εισιτηριοδιαφυγής», καθώς όπως είπε «δε νοείται κάποιοι να πληρώνουν και κάποιοι να χρησιμοποιούν τα Μέσα χωρίς να καταβάλλουν το αντίστοιχο τίμημα». «Το έργο του Μετρό στον Πειραιά αποδεικνύει ότι η παρουσία αρχαιοτήτων και η έρευνα της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας, στο πλαίσιο ενός μεγάλου δημόσιου έργου, συνιστά ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την πόλη, παρά εμπόδιο στην ομαλή εξέλιξη του έργου. Η αρχαιολογική έρευνα αφηγείται ιστορίες από τη διαχρονική ζωή της πόλης, που μπορούν να συνδυαστούν δημιουργικά με την αναπτυξιακή προοπτική των σύγχρονων πόλεων. Αυτό το τελευταίο αποδεικνύεται και στην περίπτωση του Μητροπολιτικού Σιδηροδρόμου στη Θεσσαλονίκη. Το ιστορικό όφελος από την αρχαιολογική έρευνα σε όλο το έργο, ιδιαίτερα στους σταθμούς «Αγία Σοφία» και «Βενιζέλου» με την αποκάλυψη -εκτός των άλλων πολύ σημαντικών ρωμαϊκών και βυζαντινών καταλοίπων- οικιστικές μαρτυρίες της Θεσσαλονίκης του Κασσάνδρου είναι τεράστιο. Στο τέλος του 2023, εσείς, κ. Πρωθυπουργέ, θα είστε εκείνος που θα αποδώσει στην Θεσσαλονίκη, όχι μόνο τον Μητροπολιτικό Σιδηρόδρομο με πέντε σταθμούς-μουσεία, αλλά και με τον μεγαλύτερο διεθνώς αρχαιολογικό χώρο ενταγμένο σε ένα μείζον τεχνικό έργο, στην καθημερινότητα της πόλης και των επιβατών του Μετρό», σημείωσε η Υπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λίνα Μενδώνη. Ο Υφυπουργός Υποδομών, Γιώργος Καραγιάννης, τόνισε πως «ο συνολικός αριθμός επιβατών των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό θα ξεπεράσει το ένα 1 εκατομμύριο ημερησίως. Συγκεκριμένα κάθε ημέρα 1,1 εκατομμύρια άνθρωποι θα χρησιμοποιούν το Μετρό για να διασφαλίσουν άνετη, γρήγορη και ασφαλή μετακίνηση». «Στα 3 χρόνια που είμαστε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάνουμε πράξη τις δεσμεύσεις μας επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά ότι είμαστε η παράταξη των πραγματικών μεταρρυθμίσεων και των μεγάλων έργων. Γιατί και αυτό το έργο ξεκίνησε από την κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά και ολοκληρώθηκε από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη», υπενθύμισε ο κ. Καραγιάννης. Μετά την εκδήλωση ο Πρωθυπουργός ξεναγήθηκε στην αρχαιολογική έκθεση του σταθμού «Δημοτικό Θέατρο» από την κυρία Μενδώνη και στη συνέχεια περπάτησε στους κεντρικούς δρόμους του Πειραιά όπου συνομίλησε με κατοίκους και καταστηματάρχες. Κώστας Καραμανλής: Κατασκευαστικό επίτευγμα οι σταθμοί Πειραιάς, Μανιάτικα και Δημοτικό Θέατρο «Το Μετρό έφτασε στον Πειραιά. Οι τρεις νέοι σταθμοί Πειραιάς, Μανιάτικα και Δημοτικό Θέατρο, αποτελούν ένα πραγματικό κατασκευαστικό επίτευγμα. Βλέπετε ότι εδώ στο Δημοτικό Θέατρο έχουμε σίγουρα έναν από τους πιο όμορφους και ιδιαίτερους σταθμούς ολόκληρου του δικτύου μας», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής. «Με το έργο αυτό ο Πειραιάς γίνεται πραγματικά μια σύγχρονη, μια πιο ανθρώπινη πόλη. Γιατί το Μετρό είναι το πλέον βιώσιμο και “καθαρό” μέσο αστικής μετακίνησης. Ένα μέσο που βελτιώνει άμεσα και θεαματικά την καθημερινότητα των πολιτών», σημείωσε. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. «Στον Πειραιά συναντιούνται πλέον όλα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς που έχουμε στην Αττική. Το πιο σημαντικό, όμως, είναι ότι μέσω του σταθμού Μετρό του Πειραιά ενώνονται πλέον οι χερσαίες μεταφορές, με τις θαλάσσιες μεταφορές και τις αεροπορικές μεταφορές. Μετά από δεκαετίες, ενώνουμε επιτέλους απευθείας το μεγαλύτερο λιμάνι με το κέντρο της Αθήνας και βέβαια με το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας», υπογράμμισε. «Τα σπουδαία αρχαιολογικά ευρήματα αναδεικνύονται με σεβασμό. Το βοτσαλωτό δάπεδο αποσπάστηκε, συντηρήθηκε και επανατοποθετήθηκε στο σταθμό Δημοτικό Θέατρο. Γιατί τα έργα Μετρό, συνιστούν εκτός των άλλων και μια τεράστια αρχαιολογική ανασκαφή. Και το έργο αυτό του Μετρό υπήρξε πράγματι η μεγαλύτερη αρχαιολογική ανασκαφή που έχει γίνει ποτέ στον Πειραιά. Η επιστημονική και αισθητική αρτιότητα λοιπόν με την οποία αναδεικνύονται αυτά τα ευρήματα, αποτελεί την έμπρακτη απόδειξη ότι και Μετρό μπορούμε να έχουμε και Αρχαία», τόνισε κ. Καραμανλής. «Και να είστε βέβαιοι ότι το ίδιο ακριβώς θα συμβεί και με το Μετρό της Θεσσαλονίκης», πρόσθεσε και συνέχισε: «Και μιας και αναφέρθηκα στο Μετρό Θεσσαλονίκης, πιστεύω ότι κανείς μας δεν μπορεί και δεν πρέπει να ξεχάσει εκείνα τα ανεκδιήγητα εγκαίνια των μουσαμάδων. Τις βόλτες πάνω στους συρμούς χωρίς ράγες. Αυτό το μνημείο πολιτικής εξαπάτησης που όλοι θα συμφωνήσετε ότι πρέπει να ανήκει στο χθες, δηλαδή το να εγκαινιάζονται έργα ανολοκλήρωτα και να ταυτίζεται η εξαγγελία με τα εγκαίνια. Και αυτή ακριβώς είναι η διαφορά μας κυρίες και κύριοι. Από τη μία φιέστες χωρίς αντίκρισμα και από την άλλη ένα έργο ολοκληρωμένο, έτοιμο σε λίγες ώρες να παραδοθεί στους χρήστες. Άλλωστε αυτή είναι η ειδοποιός διαφορά της δικής μας πολιτικής με την πολιτική του χθες». Γιώργος Καραγιάννης: Η αναβάθμιση των υποδομών είναι πρώτα και πάνω από όλα ένα εθνικό στοίχημα Ο Υφυπουργός Υποδομών κ. Γιώργος Καραγιάννης, μιλώντας στα εγκαίνια των τριών νέων σταθμών του Μετρό στον Πειραιά υπογράμμισε ότι «εν μέσω τριών κρίσεων - υγειονομικής, οικονομικής και ενεργειακής - η ελληνική Πολιτεία και η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη υλοποιεί με συνέπεια ένα στοχευμένο σχέδιο αναβάθμισης των υποδομών». Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη το σχέδιο αυτό έχει «ενιαία λογική, αναπτυξιακό και κοινωνικό πρόσημο προσαρμοσμένο στις εθνικές, περιφερειακές και τοπικές ανάγκες, με άμεσα και μετρήσιμα οφέλη για την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής των πολιτών». Ειδικότερα, για τους τρεις σταθμούς που ολοκληρώνουν την επέκταση του Μετρό στον Πειραιά, ο Υφυπουργός Υποδομών τόνισε ότι «εμπεδώνεται ακόμα περισσότερο η αξία του Μετρό ως μαζικού μέσου μεταφοράς. Γιατί το Μετρό είναι το πλέον προσιτό, το πλέον κοινωνικό, το πλέον λαϊκό, το πλέον φιλοπεριβαλλοντικό μέσο μεταφοράς». Υπενθύμισε ότι ήδη εδώ και 2 χρόνια, έχουν ήδη τεθεί σε λειτουργία οι 3 πρώτοι σταθμοί της επέκτασης του Μετρό προς Πειραιά σε Αγία Βάρβαρα, Κορυδαλλό και Νίκαια. «Με την λειτουργία των 3 νέων σταθμών τα κέρδη για την πόλη είναι ακόμη μεγαλύτερα. Πλέον θα μετακινούνται καθημερινά 130.000 περισσότεροι πολίτες, θα κυκλοφορούν 23.000 λιγότερα Ι.Χ. οχήματα και θα μειωθούν οι εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα κατά 120 τόνους» επισήμανε ο κ. Καραγιάννης ως προς τα οφέλη του έργου. «Το σημαντικότερο όμως είναι ότι με αυτό το έργο, ενώνουμε, επιτέλους το λιμάνι του Πειραιά με το Αεροδρόμιο σε λιγότερο από 1 ώρα και μπορεί κάποιος να μεταβεί στο Σύνταγμα σε 20’» τόνισε και πρόσθεσε ότι «ο Πειραιάς αποκτά πλέον τη θέση που του αξίζει και οι πολίτες του Πειραιά αποκτούν τις υποδομές που τους αξίζουν». Σε συνδυασμό και με την επιστροφή του Τραμ στους δρόμους του Πειραιά τον Δεκέμβριο «είναι ξεκάθαρο ότι η ευρύτερη περιοχή αποκτά πλέον μία νέα δυναμική» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης. Ο Υφυπουργός Υποδομών έδωσε το περίγραμμα της συνολικής παρέμβασης στην Αττική με έργα Μετρό: «Την ίδια ώρα, προχωράει η Γραμμή 4 που επί της ουσίας εξυπηρετεί τις πυκνοκατοικημένες περιοχές του λεκανοπέδιου και θα επιτρέπει σε κάποιον να πάει από το Άλσος Βεΐκου στο Γουδί σε λιγότερο από 18’, στην Πανεπιστημιούπολη σε λιγότερο από 15’ και στα Δικαστήρια σε μόλις 5’. Ταυτόχρονα, προχωρούν οι διαδικασίες για τη δημοπράτηση του έργου της επέκτασης της Γραμμής 2 με τρεις νέους σταθμούς προς το Ίλιον και προετοιμάζεται και η περαιτέρω επέκταση της Γραμμής προς το Μενίδι». Ακολούθως, ο κ. Καραγιάννης σημείωσε ότι «ο συνολικός αριθμός επιβατών των Γραμμών 2 και 3 του Μετρό θα ξεπεράσει το ένα 1 εκατομμύριο ημερησίως. Συγκεκριμένα κάθε ημέρα 1,1 εκατομμύρια άνθρωποι θα χρησιμοποιούν το Μετρό για να διασφαλίσουν άνετη, γρήγορη και ασφαλή μετακίνηση». «Ο σχεδιασμός του Υπουργείου Υποδομών με τον Κώστα Καραμανλή είναι ολιστικός, δηλαδή πέρα από τις επιμέρους ανάγκες συνυπολογίζει τον συνδυαστικό χαρακτήρα των υποδομών και πετυχαίνει τον βέλτιστο συνδυασμό οδικού και σιδηροδρομικού δικτύου, υπόγειου τρένου – μετρό, λιμένων και αεροδρομίων» εξήγησε ο κ. Καραγιάννης. Κλείνοντας ο Υφυπουργός Υποδομών υπογράμμισε ότι «η αναβάθμιση των υποδομών είναι πρώτα και πάνω από όλα ένα εθνικό στοίχημα. Ένα στοίχημα που υπερβαίνει την εκάστοτε συγκυρία, τις πολιτικές αντιπαραθέσεις και πολλές φορές και τις ίδιες τις κυβερνήσεις. Είναι ένα στοίχημα που συνδυάζεται με την πραγματική ανάπτυξη και τη διαμόρφωση όρων καλύτερης ζωής - όχι μόνο για το σήμερα - αλλά και για τις μελλοντικές γενιές. Είναι μία πράξη που ενισχύει την εμπιστοσύνη προς την Πολιτεία και την πολιτική». «Στα 3 χρόνια που είμαστε στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κάνουμε πράξη τις δεσμεύσεις μας επιβεβαιώνοντας για ακόμη μια φορά ότι είμαστε η παράταξη των πραγματικών μεταρρυθμίσεων και των μεγάλων έργων. Γιατί και αυτό το έργο ξεκίνησε από την κυβέρνηση του Αντώνη Σαμαρά και ολοκληρώθηκε από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη» κατέληξε ο κ. Καραγιάννης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 10/10/2022 Επανήλθε ο δακτύλιος στο κέντρο της Αθήνας - Τα πρόστιμα και ποιοι εξαιρούνται
Nextdeal newsroom, 3/10/2022 Αντιολισθητικές αλυσίδες: Πότε είναι υποχρεωτικές - Έρχονται μαθήματα εκμάθησης τοποθέτησης
Υποχρεωτικές οι αντιολισθητικές αλυσίδες στο αυτοκίνητο από 1η Οκτωβρίου! Υποχρεωτικός θα είναι ο εφοδιασμός των οχημάτων με αντιολισθητικές αλυσίδες ή άλλα ανάλογα αντιολισθητικά μέσα από 1 Οκτωβρίου 2022. Ειδικότερα, με... Nextdeal newsroom, 26/09/2022 - 09:58 26/9/2022
«Οδηγώντας με Ασφάλεια»: το νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών Το νέο ολοκληρωμένο θεσμικό πλαίσιο του νομοσχεδίου «Οδηγώντας με Ασφάλεια» περιέγραψε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής στα... Nextdeal newsroom, 22/10/2021 - 08:50 22/10/2021