Nextdeal newsroom, 18/6/2018 - 12:07 facebook twitter linkedin Τι δικαιούστε σε περίπτωση που ακυρωθεί ή καθυστερήσει η πτήση σας; Nextdeal newsroom, 18/6/2018 facebook twitter linkedin Ημερολογιακά διανύουμε τον πρώτο μήνα του καλοκαιριού και σιγά σιγά αρχίζουμε να οργανώνουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές. Για τους περισσότερους από εμάς διακοπές σημαίνει ταξίδι. Όμως πολλά απρόοπτα μπορεί να συμβούν... Η ΕΚΠΟΙΖΩ ενημερώνει τους καταναλωτές, που πρόκειται να ταξιδέψουν με αεροπλάνο, σχετικά με τα δικαιώματά τους και για το τι μπορούν να κάνουν σε περίπτωση που ακυρωθεί ή καθυστερήσει η πτήση τους. Άρνηση επιβίβασης σε πτήση Εάν έχετε εισιτήριο και η εταιρεία αρνηθεί την επιβίβασή σας στην πτήση (λόγω υπεράριθμων κρατήσεων, αλλαγής αεροσκάφους και αντικατάστασης με μικρότερο), τότε δικαιούστε: αποζημίωση από 250€ έως 600€, ανάλογα με την απόσταση του ταξιδιού σας επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου σας ή θέση σε άλλη πτήση κάλυψη των εξόδων διατροφής κάλυψη των εξόδων διαμονής και μεταφοράς μεταξύ αεροδρομίου και καταλύματος, σε περίπτωση που χρειάζεται διανυκτέρευση Ακύρωση της πτήσης από την αεροπορική εταιρεία Η εταιρεία οφείλει να σας ενημερώσει για την ακύρωση της πτήσης σας τουλάχιστον 2 εβδομάδες πριν. Σε περίπτωση που δεν το κάνει, δικαιούστε: αποζημίωση από 250€ έως 600€, ανάλογα με την απόσταση του ταξιδιού σας επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου σας ή θέση σε άλλη πτήση υπό παρόμοιες συνθήκες και όποια άλλη φροντίδα χρειάζεστε (τηλεφωνική επικοινωνία, διατροφή, διαμονή, μεταφορά) Ακύρωση της πτήσης λόγω έκτακτων συνθηκών Σε περίπτωση ακύρωσης της πτήσης λόγω έκτακτων συνθηκών (καιρικές συνθήκες, απεργία εργαζόμενων κτλ), δεν δικαιούστε αποζημίωση, αλλά η εταιρεία οφείλει να σας παράσχει τη δυνατότητα να επιλέξετε: επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου (ολόκληρο ή του μέρους που δεν χρησιμοποιήσατε) ή να ταξιδέψετε στον τελικό προορισμό σας με άλλη πτήση το συντομότερο δυνατό και όποια άλλη βοήθεια χρειάζεστε, για την ώρα που περιμένετε μέχρι να επιβιβαστείτε στην άλλη πτήση ή να κάνετε εκ νέου κράτηση σε μεταγενέστερη ημερομηνία της επιλογής σας Καθυστέρηση αναχώρησης NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. 2-4 ώρες Εάν η πτήση σας έχει καθυστέρηση κατά την αναχώρηση από 2 έως 4 ώρες και ανάλογα την απόσταση της πτήσης σας, δικαιούστε, την κάλυψη της διατροφής, της διαμονής σε ξενοδοχείο (σε ανάγκη διανυκτέρευσης) και μεταφοράς από και προς το αεροδρόμιο. >5 ώρες Σε περίπτωση που η καθυστέρηση είναι πάνω από 5 ώρες, δικαιούστε την επιστροφή του αντιτίμου του εισιτηρίου σας και τη μεταφορά σας στον τόπο από τον οποίο είχατε ξεκινήσει το ταξίδι σας. Καταστροφή/Απώλεια αποσκευής Σε περίπτωση καταστροφής ή απώλειας της αποσκευής σας, η αεροπορική εταιρεία είναι υπεύθυνη να σας αποζημιώσει, μέχρι τα 1.230€. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να κάνετε έγγραφη διαμαρτυρία μέσα σε 7 ημέρες από την παραλαβή της κατεστραμμένης αποσκευής σας. Αν το περιεχόμενο των αποσκευών σας είναι μεγάλης αξίας, δηλώστε το πριν ταξιδέψετε και ασφαλίστε το. Θα αποζημιωθείτε για ότι δηλώσετε. Καθυστέρηση παραλαβής της αποσκευής Εάν καθυστέρησουν να σας παραδώσουν την αποσκευή σας, δικαιούστε αποζημίωση εάν αποδεδειγμένα υποστείτε ζημία από αυτή την καθυστέρηση. Σε αυτή την περίπτωση έχετε περιθώριο να κάνετε εγγράφως την καταγγελία σας μέσα σε 21 ημέρες από την ημερομηνία που παραλάβατε την αποσκευή σας. Άτομα με αναπηρία / μειωμένη κινητικότητα Εάν είστε άτομο με αναπηρία ή μειωμένη κινητικότητα εξυπηρετήστε κατά προτεραιότητα. Επίσης, δικαιούστε παροχής βοήθειας (χορηγούνται δωρεάν αναπηρικές πολυθρόνες) στα αεροδρόμια κατά την αναχώρηση και άφιξη και κατά τη μεταφορά από και προς το αεροπλάνο. Κατοικίδια Εάν είστε υπήκοος χώρας της ΕΕ, μπορείτε να ταξιδεύετε ελεύθερα με το κατοικίδιο σας, εφόσον το ζωάκι σας διαθέτει ευρωπαϊκό διαβατήριο για ζώα συντροφιάς. Το διαβατήριο αυτό εκδίδεται από οποιονδήποτε εξουσιοδοτημένο κτηνίατρο και πρέπει να αναφέρει λεπτομέρειες για τον αντιλυσσικό εμβολιασμό. Το ζωάκι σας χρειάζεται ηλεκτρονικό μικροτσίπ ή ευανάγνωστο τατουάζ με τον ίδιο κωδικό που έχει δηλωθεί στο διαβατήριο του. ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας Tηλ: 210 8916000 Fax: 210 8947101 E-mail: [email protected] Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
AirHelp: €23,3 εκατ. οφείλονται στους επιβάτες ως αποζημίωση για καθυστερήσεις πτήσεων Η AirHelp, η μεγαλύτερη εταιρία για αποζημιώσεις πτήσεων, ανακοίνωσε ότι πάνω από 71.400 επιβάτες δικαιούνται περίπου 23.308.683 € εκ λόγω... Nextdeal newsroom, 13/12/2017 - 10:52 13/12/2017
Με το fizzy αποζημιώνεσαι αμέσως! Η AXA προσφέρει πλέον ασφάλιση μέσω της τεχνολογίας blockchain. Το fizzy μια πλήρως αυτοματοποιημένη και ασφαλής πλατφόρμα για την παραμετρική ασφάλιση... Nextdeal newsroom, 14/09/2017 - 08:06 14/9/2017