Κώστας Παπαϊωάννου, 8/11/2018 - 08:58 facebook twitter linkedin Τρεις συμβουλές για τη διαδικασία πώλησης (και άλλη μία … δώρο) Κώστας Παπαϊωάννου, 8/11/2018 facebook twitter linkedin Σίγουρα έχετε ακούσει πολλά σχετικά με τη διαδικασία πώλησης. Τα επτά βήματα της πώλησης, τα δέκα βήματα της πώλησης, τεχνικές διαχείρισης αντιρρήσεων και άλλα. Επειδή δεν μου αρέσει να μπλέκω σε χωράφια άλλων συναδέλφων που ασχολούνται με την εκπαίδευση των διαμεσολαβούντων στη διαδικασία πώλησης, θα σας παραθέσω την άποψη μου σχετικά με την κρίσιμη στιγμή της δια ζώσης επαφής, της πρώτης επαφής, με τον πελάτη. Η άποψή μου αυτή στηρίζεται στη μελέτη τριών πηγών γνώσεων. Αφενός μεν στις βασικές αρχές της Θεωρίας Παιγνίων, αφετέρου σε αυτά που γράφει ο Σουν Τσου (Κινέζος στρατηγός και θεωρητικός της στρατηγικής, που έζησε τον 5ο π.Χ. αιώνα) στο βιβλίο του «Η τέχνη του πολέμου» και τρίτον (αλλά το σπουδαιότερο) στις απόψεις κλασσικών Ελλήνων φιλοσόφων (όπως ο Πλάτωνας και ο Αριστοτέλης) που έχουν παραθέσει και αναπτύξει αναλυτικά σε συγγράμματα όπως το Συμπόσιον, η Πολιτεία, ο Πολιτικός, τα Ηθικά Νικομάχεια, η Ρητορική κ.α., και τελικά μπορούν να αφορούν και τον τρόπο επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης. Μετά από την παράθεση αυτών των πηγών μου, μπορώ να συνοψίσω τις οδηγίες της πρώτης δια ζώσης επαφής με το πελάτη, σε τρείς βασικές αρχές. 1. Να παρατηρείτε πάντα περισσότερα απ’ αυτά που οι γύρω σας μπορούν να πιστεύουν ότι βλέπετε. 2. Να σκέπτεστε περισσότερο απ’ όσο μιλάτε. 3. Να λέτε λιγότερα απ’ αυτά που ξέρετε. Τέλος, θα πρέπει να έχετε πάντα στο μυαλό σας, ότι σε μια διαπραγμάτευση (γιατί πάντα τέτοια είναι η διαδικασία πώλησης), αυτός που «χάνει», είναι αυτός που μιλάει πρώτος και περισσότερο. Καλές πωλήσεις! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 21/02/2025 - 09:00 Οι μεταφορές συμβολαίων και η συνολικά χαμηλή παραγωγή του κλάδου Πυρός, δεν καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών!
Κώστας Παπαϊωάννου, 19/02/2025 - 09:06 Ποιες καλύψεις πρέπει υποχρεωτικά και κατ’ ελάχιστον να έχει ένα συμβόλαιο πυρός για να δικαιούται ο πελάτης έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ;
Κώστας Παπαϊωάννου, 17/02/2025 - 10:46 7 στα 10 νοικοκυριά είναι ανασφάλιστα για φωτιά και φυσικές καταστροφές και η ασφαλιστική αγορά δυσκολεύεται να αυξήσει την παραγωγή της;
Κώστας Παπαϊωάννου, 14/02/2025 - 09:14 Γενική Αστική Ευθύνη - Ο σημαντικός για τους πελάτες κλάδος, με τη χαμηλή παραγωγή!
Πόσα πληρώνουν ετησίως οι Έλληνες από την τσέπη τους για την κάλυψη των δαπανών της υγεία τους; Ο μέσος Έλληνας για κάθε 712€ ασφάλιστρα που πληρώνει για ιδιωτικοασφαλιστικές παροχές υγείας, πληρώνει επιπλέον από την τσέπη του και... Κώστας Παπαϊωάννου, 12/02/2025 - 09:20
Ασφαλίσεις Μεταφερόμενων Εμπορευμάτων. Ένας κλάδος-κλειδί για την αύξηση των εσόδων σας και την εξυπηρέτηση των πελατών σας! Για εμπορεύματα αξίας 135 δις. €, εισπράξαμε ασφάλιστρα 50 εκατ. € μόνον! Τι καλύπτει ο κλάδος και πόσο μπορεί να... Κώστας Παπαϊωάννου, 10/02/2025 - 09:32
Η κάλυψη για φυσικές καταστροφές και οι πρόσφατοι σεισμοί στη Σαντορίνη και τα γύρω νησιά! Η κάλυψη για φυσικές καταστροφές και η πρόσφατοι σεισμοί στη Σαντορίνη και τα γύρω νησιά! Ένα πρωτόγνωρο σεισμολογικό/γεωλογικό φαινόμενο εξελίσσεται ραγδαία... Κώστας Παπαϊωάννου, 06/02/2025 - 09:07
Δείτε ποιοι κλάδοι είναι πρωταθλητές στην άνοδο και ποιοι είναι σε πτώση! Σημαντική άνοδος της συνολικής παραγωγής το δεκάμηνο του 2024! Όμως σε μια χώρα με περίπου το 90% των κατοίκων της ανασφάλιστο... Κώστας Παπαϊωάννου, 05/02/2025 - 09:15
Τα απαιτούμενα βήματα για τη στελέχωση των ασφαλιστικών γραφείων με νέους ασφαλιστικούς πράκτορες! Τα απαιτούμενα βήματα για τη στελέχωση των ασφαλιστικών γραφείων με νέους ασφαλιστικούς πράκτορες! Οι διαδικασίες στρατολόγησης στην εποχή μας έχουν ατονήσει... Κώστας Παπαϊωάννου, 03/02/2025 - 09:12
Δείτε που κρατάνε τα περίπου 200 δις. € που έχουν διαθέσιμα οι πελάτες σας, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΤτΕ! Τα συνολικά παραγωγικά αποτελέσματα δεν εξελίσσονται καλά! Χρειαζόμαστε νέα παραγωγή, σε νέους πελάτες και όχι μεταφορές συμβολαίων! Οι Έλληνες πληρώνουν... Κώστας Παπαϊωάννου, 31/01/2025 - 08:57