Γιώργος Μούζος, 27/6/2019 - 13:15 facebook twitter linkedin Εσείς ξέρετε τι να προσέξετε κατά την οδήγηση το καλοκαίρι για να κινείστε με ασφάλεια; Γιώργος Μούζος, 27/6/2019 facebook twitter linkedin Το καλοκαίρι είναι μια εποχή του χρόνου που είναι συνώνυμη με την ανεμελιά, τις εξορμήσεις και το χαλάρωμα με σκοπό να φορτίσουμε μπαταρίες εν όψει του χειμώνα. Όμως θα πρέπει να έχετε κατά νου μερικές συμβουλές για να απολαύσετε τις διακοπές σας και τις βόλτες σας ανέμελα μεν, με ασφάλεια δε! Υπάρχουν μερικές επικίνδυνες καλοκαιρινές συνήθειες που καλό θα ήταν να τις αποβάλετε, μιας και μπορεί να σας οδηγήσουν σε μπελάδες, θέτοντας σε κίνδυνο την ασφάλεια σας. Δεν οδηγούμε με σαγιονάρες ή μαγιό: Γενικά ο ρουχισμός παραλίας δεν ενδείκνυται για οδήγηση. Οι σαγιονάρες, μπορούν πανεύκολα να γλιστρήσουν ή να σκαλώσουν, κάτι που αντιλαμβάνεστε τι μπορεί να προκαλέσει. Επίσης μην ξεχνάτε ότι σε πολλές χώρες η χρήση τους κατά την οδήγηση, τιμωρείται. Οι οδηγοί πρέπει πάντα να φορούν παπούτσια ελαφριά, μαλακά, μικρά σε όγκο και σόλες που δεν εξέχουν. Η οδήγηση χωρίς ένα μπλουζάκι (που γίνεται από το 25% των οδηγών σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Ίδρυμα για την Αυτοκινητοβιομηχανία) μπορεί να αλλοιώσει την αποτελεσματικότητα της ζώνης ασφαλείας. Έχοντας αφήσει ένα αυτοκίνητο για ώρες στον ήλιο, ενώ εσείς απολαμβάνετε τις βουτιές σας, η ζέστη που έχει αναπτυχθεί στην καμπίνα είναι αφόρητη. Μην κάνετε το λάθος να ανοίξετε στο full τον κλιματισμό με κλειστά παράθυρα, μιας και θα γίνει ακόμα χειρότερη η ατμόσφαιρα. Ανοίξτε όλα τα παράθυρα για περίπου 2 λεπτά, ώστε να αεριστεί η καμπίνα, να πέσει η θερμοκρασία και να γίνει η δουλειά του κλιματιστικού -και η ζωή σας- ευκολότερη. Μην βάζετε παραπάνω επιβάτες από ότι αναγράφετε στην άδεια κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σας. Ακόμα και αν το ταξίδι είναι μόνο μερικά χιλιόμετρα, η μεταφορά περισσότερων ατόμων στο αυτοκίνητο από τον αριθμό των καθισμάτων είναι επικίνδυνη, καθώς κάποιος ή κάποιοι δεν θα έχουν ζώνη ασφαλείας. Ενυδατώστε τον οργανισμό σας: Μπορεί οδήγηση και κατανάλωση φαγητού και ροφημάτων κατά την οδήγηση να μην είναι κι ότι καλύτερο, εν τούτοις και ειδικά τις εξαιρετικά θερμές μέρες, ο οδηγός πρέπει να ενυδατώνει τον οργανισμό του. Όπως άλλωστε αναφέρει και το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Ενυδάτωσης, ένας αφυδατωμένος οδηγός έχει την ίδια ταχύτητα αντίληψης με κάποιον που έχει καταναλώσει 8 ποτήρια κρασί. Οπότε είναι καλύτερο να πίνουμε νερό πριν ξεκινήσουμε και σε τακτά χρονικά διαστήματα, αφού πρώτα σταματήσουμε κάπου με ασφάλεια. Σε μερικά σύγχρονα μοντέλα, υπάρχει προτροπή προς το οδηγό κι έπειτα από ώρες συνεχόμενης οδήγησης να κάνει ένα διάλλειμα για όλα τα παραπάνω. Πάντα τα δυο χέρια στο τιμόνι: Το να έχουμε ένα χέρι εκτός οχήματος, εκτός ότι ελλοχεύει κίνδυνο σοβαρού τραυματισμού σε περίπτωση σύγκρουσης, επηρεάζει και την ικανότητα ελέγχου του οχήματος. Επίσης όχι πόδια συνοδηγού στο ταμπλό! Σε περίπτωση ατυχήματος, ο εμπρόσθιος αερόσακος όχι μόνο δεν θα κρατήσει τον επιβάτη σωστά, αλλά μπορεί να προκαλέσει σοβαρή σωματική βλάβη. Μην οδηγείτε με τέρμα μουσική: Μια ακόμα επικίνδυνη συνήθεια, καθώς ο οδηγός δεν ακούει διάφορους άλλους ήχους από το περιβάλλοντα χώρο, (σειρήνες οχημάτων έκτακτης ανάγκης κ.α.) οπότε να γίνεται επικίνδυνος και για τους άλλους χρήστες του δρόμου. Φροντίστε το αυτοκίνητο σας: Εννοείται ότι πριν από ένα προγραμματισμένο μεγάλο ταξίδι, θα είναι ιδανικό να έχουμε προβεί στην απαραίτητη συντήρηση του αυτοκινήτου μας για να βεβαιωθούμε ότι δεν θα έχουμε απρόοπτα. Πέρα όμως από αυτό, μείζονος σημασίας είναι και η κατάσταση των ελαστικών. Ο μεγαλύτερος εχθρός των ελαστικών είναι οι υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος και δρόμου. Γι αυτό και οι πιέσεις των ελαστικών μας πρέπει να είναι όσο ακριβώς (ελέγχονται με τα ελαστικά κρύα) συνιστά ο κατασκευαστής, ενώ στην περίπτωση που διαθέτουμε ελαστικά στο όριο της ζωής τους, πρέπει να τα αντικαθιστούμε πριν ξεκινήσει το καλοκαίρι. Καλές εξορμήσεις με ασφάλεια σε όλους σας! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 27/02/2025 - 09:00 Οδήγηση τη νύχτα: Τι να προσέχουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 19/02/2025 - 08:50 Η νέα πραγματικότητα των αυτόνομων οχημάτων και η ασφαλιστική πρόκληση
Γιώργος Μούζος, 17/02/2025 - 10:05 Το Adaptive Cruise Control και οι επιπτώσεις του στην οδική ασφάλεια
Ασφάλιση μεταχειρισμένων αυτοκινήτων: Οι νέες παράμετροι τιμολόγησης μετά την έκρηξη της αγοράς Πώς οι ασφαλιστές μπορούν να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες της αγοράς των μεταχειρισμένων και να βελτιστοποιήσουν τις προτάσεις ασφάλισης; Τα τελευταία... Γιώργος Μούζος, 12/02/2025 - 09:04
Τεχνολογία V2X (Vehicle-to-Everything): Πώς θα επηρεάσει τα ασφαλιστικά προγράμματα Η τεχνολογία που αναμένεται να μεταμορφώσει την ασφάλιση: Προκλήσεις, ευκαιρίες και το μέλλον των ασφαλιστικών προγραμμάτων στην εποχή της διασυνδεδεμένης... Γιώργος Μούζος, 10/02/2025 - 10:44
Deepfake Videos: Η νέα μορφή ασφαλιστικής απάτης Η τεχνολογία deepfake δημιουργεί μια νέα γενιά ασφαλιστικής απάτης, επιτρέποντας την παραποίηση βίντεο για ψευδείς απαιτήσεις αποζημίωσης. Οι ασφαλιστές καλούνται... Γιώργος Μούζος, 07/02/2025 - 09:31
Προβλέποντας την οδική συμπεριφορά με Machine Learning: Πώς αλλάζουν τα ασφάλιστρα; Η τεχνολογία Machine Learning (ML) μεταμορφώνει τον ασφαλιστικό κλάδο και αναμφίβολα αλλάζει τον κλάδο ασφάλισης οχημάτων. Οι ασφαλιστικές εταιρείες αξιοποιούν πλέον... Γιώργος Μούζος, 05/02/2025 - 09:02
Ευρωπαϊκός Κανονισμός & συνδεδεμένα οχήματα: Οι επιπτώσεις του στις ασφαλιστικές εταιρείες! Η αέναη μεταμόρφωση της ασφαλιστικής αγοράς! Τα συνδεδεμένα οχήματα (connected cars) αποτελούν πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενσωματώνοντας τεχνολογίες όπως τηλεματική,... Γιώργος Μούζος, 03/02/2025 - 08:55
Ασφαλιστική απάτη: Πώς οι νέες τεχνολογίες αλλάζουν το παιχνίδι; Η ασφαλιστική απάτη στον κλάδο αυτοκινήτου αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα για τις ασφαλιστικές εταιρείες. Τα πλαστά ατυχήματα, οι... Γιώργος Μούζος, 29/01/2025 - 09:04