Nextdeal newsroom, 8/10/2019 - 10:40 facebook twitter linkedin Η συνεργασία ασφαλιστών και InsurTechs κλειδί για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών! Nextdeal newsroom, 8/10/2019 facebook twitter linkedin Ο ασφαλιστικός κλάδος αντιμετωπίζει μια διαρθρωτική αλλαγή, όπου η αποτελεσματική συνεργασία με τις InsurTechs είναι απαραίτητη για την αντιμετώπιση των αυξανόμενων προσδοκιών των πελατών, σύμφωνα με την Παγκόσμια Έκθεση των Capgemini και Efma για το InsurTech (WITR). "Καθώς η ασφαλιστική αγορά εξελίσσεται, οι ασφαλιστές θα ξεπεράσουν τον παραδοσιακό ρόλο τους και από πληρωτές που καλύπτουν τις ζημίες των πελατών θα μεταμορφωθούν σε εταίρους που προσδιορίζουν και προβλέπουν τους κινδύνους, βοηθώντας με τις ασφαλιστικές και τις συναφείς μη-ασφαλιστικές ανάγκες", δήλωσε ο Anirban Bose, CEO στη μονάδα Financial Services Strategic Business της Capgemini και μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής του Ομίλου. "Για να εμβαθύνουν τις σχέσεις με τους πελάτες τους, οι ασφαλιστές θα πρέπει να συνεργαστούν περισσότερο με τις InsurTechs, οι οποίες ειδικεύονται στην εμπειρία του πελάτη αξιοποιώντας τις πιο καινοτόμες τεχνολογίες και τη χρήση των δεδομένων". "Οι ασφαλιστές θα επωφεληθούν από τις συνεργασίες με τις InsurTechs καθώς η αγορά πληθαίνει", δήλωσε ο Vincent Bastid, Γενικός Γραμματέας της Efma. "Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι ασφαλιστικές και οι InsurTechs προθυμοποιούνται να συνεργαστούν μεταξύ τους, γεγονός που θα ωφελήσει τελικά τον πελάτη με την παροχή πιο προηγμένων προϊόντων και υπηρεσιών". Η Παγκόσμια Έκθεση για το InsurTech 2019 σκιαγραφεί ένα νέο ασφαλιστικό οικοσύστημα και μια ανοικτή αγορά, που βασίζεται στην ανάπτυξη νέων εμπειριών για τους πελάτες, σε μια αυστηρή επιλογή InsurTechs και σε μια συνεργατική στρατηγική go-to-market. Σύμφωνα με την έκθεση η βιομηχανία εξελίσσεται με τέσσερις διαφορετικούς τρόπους: Μια μετατόπιση από την εστίαση στο προϊόν στην εμπειρία του πελάτη: το 70% των ασφαλιστικών εταιριών και των InsurTechs ανέφερε ότι η εστίαση σε ολιστικές λύσεις κινδύνου για τους πελάτες ήταν αποφασιστικής σημασίας για την ασφαλιστικής αγοράς του μέλλοντος. Η εξέλιξη των δεδομένων ως κρίσιμο στοιχείο: πάνω από το 70% των ασφαλιστικών εταιριών και των InsurTechs δήλωσαν ότι οι προηγμένες δυνατότητες διαχείρισης δεδομένων είναι κρίσιμες. Μετάβαση από την ιδιοκτησία περιουσιακών στοιχείων σε μια κοινή οικονομία: πάνω από το 35% των ασφαλιστικών εταιριών και των InsurTechs έχουν ήδη συνειδητοποιήσει ότι η εστίαση στην κοινή ιδιοκτησία των περιουσιακών στοιχείων είναι κρίσιμη. Συνεργασίες με ειδικούς σε αντίθεση με την παραδοσιακή προσέγγιση "Build or Buy": το 90% των InsurTechs και το 70% των ασφαλιστικών εταιριών δήλωσαν ότι επιθυμούν να συνεργαστούν μεταξύ τους. Τόσο οι ασφαλιστές όσο και οι InsurTechs έχουν έντονη διάθεση για συνεργασία με άλλους τομείς, όπως με παρόχους υπηρεσιών υγείας αλλά και με φορείς από το χώρο των ταξιδιών, της μεταφοράς και της φιλοξενίας. Η ψηφιακή ωριμότητα είναι πρωταρχική για τους ασφαλιστές, αλλά οι φιλοδοξίες δεν ταιριάζουν με την πραγματικότητα Ενώ οι ασφαλιστές συνειδητοποιούν τη σημασία αυτών των θεμελιωδών αλλαγών, υπάρχει ένα σημαντικό χάσμα μεταξύ των προσδοκιών και της τρέχουσας ψηφιακής ωριμότητας. Για παράδειγμα, το 79% των ασφαλιστών λένε ότι οι προηγμένες δυνατότητες διαχείρισης δεδομένων είναι σημαντικές, αλλά μόνο το 37% έχει εφαρμόσει μια συγκεκριμένη στρατηγική ψηφιακού μετασχηματισμού. Ομοίως, πάνω από το ένα τρίτο (37%) δήλωσε ότι η κοινή ιδιοκτησία περιουσιακών στοιχείων είναι κρίσιμη, αλλά μόνο το 11% αξιοποιεί την ανοικτή αρχιτεκτονική για να συνεργαστεί με άλλους φορείς της βιομηχανίας. Πρέπει να δοθεί προτεραιότητα στις συνεργασίες και στις εταιρικές σχέσεις Το 68% των ασφαλιστών υποστηρίζει ότι οι εταιρικές σχέσεις είναι κρίσιμες, αλλά μόνο το 32% συνεργάζεται με τους εταίρους των οικοσυστημάτων για την παροχή υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας. Ένα ψηφιακά ολοκληρωμένο οικοσύστημα θα υποστηρίξει τις εξατομικευμένες εμπειρίες σε πραγματικό χρόνο που απαιτούν οι πελάτες. Η ψηφιακή ενσωμάτωση θα είναι κρίσιμη για τους ασφαλιστές, καθώς οι πελάτες αναμένουν περισσότερη ευκολία και συνεχείς υπηρεσίες. Ενώ οι εταιρικές σχέσεις θα βοηθήσουν σαφώς στην κάλυψη των αναγκών τους, υπάρχουν ακόμα πολλά που πρέπει να γίνουν. Λιγότερο από το 40% των ασφαλιστικών εταιριών επιθυμεί να δημιουργήσει τεχνολογικές υποδομές έτοιμες για ανοικτή συνεργασία με τις εταιρίες InsurTech, ενώ πάνω από το 60% των InsurTechs επιθυμούν να συνεργαστούν με τους ασφαλιστές για να δημιουργήσουν ένα τέτοιο ίδρυμα. Περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας όσοι εξελίσσονται σε «ευρηματικούς ασφαλιστές» Η έκθεση καθορίζει ότι η επιτυχία στην μελλοντική αγορά εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την ικανότητα των ασφαλιστών να εξελιχθούν σε «ευρηματικούς ασφαλιστές». Αυτό θα απαιτήσει τη βελτίωση της ψηφιακής τους ωριμότητας και την ενίσχυση της ευελιξίας, καθώς και την ένταξη σε ένα ανοιχτό οικοσύστημα για την παροχή ψηφιακών προσφορών που βασίζονται στην εμπειρία μέσω της αποτελεσματικής συνεργασίας με τις InsurTechs. Ένας επιτυχημένος «ευρηματικός ασφαλιστής» θα χρησιμοποιεί ανοικτές πλατφόρμες για την καλύτερη ανάπτυξη καινοτόμων τρόπων για να διασφαλίσει ότι ο πελάτης παραμένει στο επίκεντρο της επιχείρησής του. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 5/9/2019 Πόσο αξιοποιούν την τεχνολογία οι ασφαλιστές για να αυξήσουν τα έσοδα τους;
Roger Peverelli: Πώς θα είναι οι επιτυχημένες ασφαλιστικές στο μέλλον! Από τις 25 μέχρι τις 27 Ιουνίου, θα πραγματοποιηθεί φέτος η DIA Amsterdam 2019, η μεγαλύτερη εκδήλωση με θέμα το... Κωνσταντίνος Ε. Σπύρου, 20/06/2019 - 14:35 20/6/2019
H ασφαλιστική βιομηχανία αντιμέτωπη με το digital disruption Ένα κύμα νέας ψηφιακής τεχνολογίας επηρεάζει τους περισσότερους ασφαλιστικούς τομείς, σύμφωνα με την Παγκόσμια Έκθεση Ασφάλισης για το 2017 (World... Nextdeal newsroom, 18/09/2017 - 12:03 18/9/2017