Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/6/2020 - 08:17 facebook twitter linkedin Πόσοι από τα 6,5 εκατομμύρια πελατών οχημάτων γνωρίζουν τι θα κάνουν σε περίπτωση ατυχήματος; Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/6/2020 facebook twitter linkedin Ατυχήματα και ζημιές αυτοκινήτων συμβαίνουν καθημερινά σε όλη την Ελλάδα. Οι πελάτες τηλεφωνούν στους διαμεσολαβητές για να ενημερωθούν και να εξυπηρετηθούν. Ορισμένοι πελάτες δεν θυμούνται σε ποια εταιρεία είναι ασφαλισμένοι και γνωρίζουν μόνο τον ασφαλιστή που τους έδωσε το συμβόλαιο. Μάλιστα τηλεφωνούν και ρωτούν την ώρα του ατυχήματος! Σε άλλες περιπτώσεις πολλά συμβόλαια «μετακινούνται» μαζικά σε εταιρείες - επιλογές των ασφαλιστών, χωρίς την ενημέρωση και την υπογραφή των πελατών. Ιδιαίτερα τώρα με την αυξημένη χρήση της τεχνολογίας και τα ηλεκτρονικά συμβόλαια οχημάτων, όλα αλλάζουν με το πάτημα ενός κουμπιού. Ορισμένοι άλλοι πελάτες δεν γνωρίζουν τις διαδικασίες και τι πρέπει να κάνουν σε περίπτωση ατυχήματος. Τηλεφωνούν, ρωτούν, αγχώνονται άλλοι δικαιολογημένα και άλλοι αδικαιολόγητα. Όταν τα συμβόλαια οχημάτων υπάγονται στον Φιλικό Διακανονισμό οι πελάτες επικοινωνούν με τον προσωπικό τους ασφαλιστή και την προσωπική τους ασφαλιστική εταιρεία και είτε αποδέχονται την υπαιτιότητα, είτε αποζημιώνονται ως αναίτιοι του ατυχήματος. Εδώ οι διαδικασίες είναι πιο φιλικές για τους ασφαλισμένους πελάτες. Μένουμε όμως στο θέμα ότι μεγάλος αριθμός συμβολαίων δεν εντάσσεται στο σύστημα Φιλικού Διακανονισμού. Συνεπώς οι διαδικασίες εξυπηρέτησης και αποζημίωσης των πελατών διαφοροποιούνται. Από τα περίπου 6,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα που κινούνται στους δρόμους της Ελλάδας είναι πιθανό εκατομμύρια οδηγοί να εμπλακούν σε ατύχημα. Γνωρίζουν όλοι αυτοί οι οδηγοί τι πρέπει να κάνουν σε περίπτωση ατυχήματος; Ή η έλλειψη ενημέρωσης βάζει σε μεγάλες ταλαιπωρίες τους ασφαλισμένους;! Ορισμένοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές, λησμονούν ή παραλείπουν να ενημερώσουν τους πελάτες που διατηρούν συμβόλαιο σε εταιρείες εκτός συστήματος Φιλικού Διακανονισμού, ποια διαδικασία αποζημίωσης θα ακολουθηθεί σε περίπτωση ατυχήματος. Πώς και από που θα αποζημιωθούν για τις υλικές ζημιές των οχημάτων αλλά και τυχόν σωματικές βλάβες που μπορεί να προκύψουν; Ας πάρουμε για παράδειγμα μια «απλή καθημερινή περίπτωση ατυχήματος» μόνο με υλικές ζημιές. Όταν κάποιος/α είναι αναίτιος/α και το συμβόλαιό του/ης δεν υπάγεται στο Φιλικό Διακανονισμό, θα πρέπει πρώτα να πληρώσει την επισκευή του οχήματος με δικά του/ης χρήματα και κατόπιν να προσκομίσει στην ασφαλιστική εταιρεία του/ης άλλου/ης, τα τιμολόγια και τα λοιπά έγγραφα για να αποζημιωθεί. Τι γίνεται όμως εάν δεν έχει διαθέσιμα μετρητά χρήματα, ή εάν το συνεργείο αρνηθεί να εισπράξει με εξουσιοδότηση τα χρήματα από την αποζημίωση ή εάν ο πραγματογνώμονας διαφωνεί με το συνεργείο για το κόστος της ζημιάς, ή εάν ο υπαίτιος οδηγός αρνείται την ευθύνη του, ή εάν παρατηρείται μεγάλο χρονικό διάστημα εξόφλησης του τιμολογίου επισκευής της ζημιάς, και άλλες περιπτώσεις; Μεγάλες ταλαιπωρίες για τους πελάτες, μεγάλες ταλαιπωρίες και για τους ασφαλιστές! Ασφαλώς υπάρχουν πολλοί και καλοί ασφαλιστές που φροντίζουν να ενημερώνουν συχνά και τυπικά τους πελάτες σχετικά με τα συμβόλαια που διατηρούν. Από την άλλη μεριά όμως υπάρχουν και ορισμένοι ασφαλιστές που πιθανόν να μην κοιμούνται ήσυχοι τα βράδια. Η ενημέρωση είναι αναπόσπαστο μέρος της δουλειάς του ασφαλιστή. Όχι μόνο πάρε συμβόλαιο, φέρε χρήματα και περί ανέμων και υδάτων! Με τυπικότητα και συνεχή ενημέρωση οι διαμεσολαβητές προστατεύουν τους πελάτες και την εργασία τους. ©Μέντωρ Διαμεσολαβητής Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 29/07/2024 - 09:09 Πότε επιβάλλεται διπλάσιο πρόστιμο στα ανασφάλιστα οχήματα;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 25/07/2024 - 10:59 Εάν ένας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής πτωχεύσει, καλύπτεται από το ασφαλιστήριο αστικής ευθύνης διαμεσολαβητή;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 24/07/2024 - 08:46 Μπορεί η Οδική Βοήθεια να μου αλλάξει το σκασμένο λάστιχο και να συνεχίσω τις διακοπές μου;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 23/07/2024 - 09:49 Πως θα αποζημιωθώ στο ακέραιο εάν το σπίτι μου πάρει φωτιά;
Πόση παραγωγή ασφαλίσεων ζωής έκαναν το 2023 οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές; Ιδιαίτερα σημαντικά στοιχεία για τη δραστηριότητα των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών διαβάσαμε στην έρευνα στατιστικών στοιχείων ασφαλίσεων Ζωής και Υγείας, της Ένωσης... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 19/07/2024 - 09:22
Επείγον περιστατικό θερμοπληξίας: Τι να κάνω εάν έχω ασφαλιστήριο υγείας; Η θερμοπληξία είναι μια επικίνδυνη κατάσταση για τον άνθρωπο που μπορεί να προκαλέσει ακόμα και την απώλεια ζωής, όπως ο... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 17/07/2024 - 09:50
Τι αποζημίωση προβλέπει ο Φιλικός Διακανονισμός για απώλεια εισοδήματος και ηθική βλάβη του οδηγού; Σύμφωνα με το άρθρο 11 της Συμφωνίας του Φιλικού Διακανονισμού, οι σωματικές βλάβες του αναίτιου οδηγού ή και των επιβαινόντων... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 15/07/2024 - 09:43
Αληθινή Ιστορία: Πώς γίνεται η διακομιδή ενός ασθενούς από επαρχία προς Αθήνα και πόσο κοστίζει; Τα δημόσια νοσοκομεία της Αθήνας διαθέτουν περισσότερα μέσα για τη φροντίδα της υγείας ενός ασθενούς. Αυτό είναι μια πικρή πραγματικότητα,... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 12/07/2024 - 08:46
Ποιες δαπάνες αποζημιώνουν ΕΟΠΥΥ και Ιδιωτική Ασφάλιση για Αποκλειστική Νοσοκόμα; Μια Αποκλειστική Νοσοκόμα παρέχει σημαντικές υπηρεσίες, ιδιαιτέρως σε ασθενείς που νοσηλεύονται με βαριές περιπτώσεις, που δεν έχουν συνοδούς, ή που... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 09/07/2024 - 13:19
Εάν δεν κινώ το όχημά μου έχω υποχρέωση να το ασφαλίσω; Σύμφωνα με το Νόμο 489/76 (Φ.Ε.Κ. Α’ 331) «Περί Υποχρεωτικής Ασφαλίσεως των εξ ατυχημάτων αυτοκινήτων αστικής ευθύνης» η κυκλοφορία οχήματος... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 18/06/2024 - 14:49