Δημήτρης Μπάτρης, 31/1/2022 - 08:32 facebook twitter linkedin Πώς ο καθορισμός της έννοιας «όφελος-κέρδος» συμβάλλει στην πώληση! Δημήτρης Μπάτρης, 31/1/2022 facebook twitter linkedin Πόσες φορές έχουμε ακούσει από τα πρώτα στάδια των σεμιναρίων στις πωλήσεις το «μην πουλάτε το προϊόν ή την υπηρεσία αλλά τα οφέλη» γιατί οι άνθρωποι αγοράζουν οφέλη. Όλοι οι εισηγητές και οι επιβλέποντες των πωλήσεων έχουν δίκιο να το θυμίζουν σχεδόν καθημερινά, γιατί αυτό πρέπει να «πουλήσουμε» και οι υποψήφιοι πελάτες αυτό ζητάνε να αγοράσουν. Τα οφέλη! Τότε γιατί είναι τόσο δύσκολο; Ας διερευνήσουμε το γιατί! Η λέξη όφελος δεν έχει ποτέ καθοριστεί και ξεκαθαριστεί συνειδητά μέσα στο μυαλό των ανθρώπων των πωλήσεων. Αυτό καθορίζει αν είναι κάτι ωφέλιμο ή όχι, εξαρτάται από το ποιές μιλάει γι' αυτό. Φανταστείτε μια ηλιόλουστη ημέρα που το προηγούμενο βράδυ έχει ρίξει χιόνι. Μόλις αντικρίζει το θέαμα κάποιος που έχει κατάστημα εξοπλισμού για σπορ βουνού σκέφτεται : "σήμερα θα ανεβεί αρκετός κόσμος στο βουνό για να απολαύσει σκι στο χιόνι". Γι’ αυτον το χιόνι είναι όφελος (κέρδος). Ο γείτονας μόλις το βλέπει σκέφτεται "αμάν, με τόσο χιόνι θα παγώσουν τα πορτοκάλια στο κτήμα". Γι’ αυτον το χιόνι δεν είναι όφελος (κέρδος). Αξίζει να ξεκαθαρίσουμε αυτήν την έννοια μια για πάντα. «Όφελος, είναι το αποτέλεσμα του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρουμε και επιτρέπει στον άνθρωπο να νιώσει, έτσι όπως έχει ανάγκη να νιώσει. Όπως θέλει να νιώσει». Άρα οι άνθρωποι θα αγοράσουν το οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία, αν καταλάβουν ότι η συγκεκριμένη πράξη αγοράς θα έχει ως αποτέλεσμα το κέρδος της ικανοποίησης μιας ανάγκης ή επιθυμίας. Επίσης πως θα τους βοηθήσει να αποφύγουν την απώλεια της παρούσας κατάστασης ικανοποιημένων αναγκών. Στις περισσότερες περιπτώσεις, πρέπει να καταλάβουν και τα δυο. Δηλαδή τόσο το πως θα κερδίσουν, όσο και το πως θα αποφύγουν να χάσουν. Αυτό στην γλώσσα των πωλήσεων λέγεται : Οι άνθρωποι δεν αγοράζουν προϊόντα ή υπηρεσίες. Αγοράζουν το πως εκείνοι φαντάζονται ότι θα τους κάνει να νιώσουν η αγορά. Νιώθουν ότι έχουν οφέλη όταν έχουν στην κατοχή τους το προϊόν. Αγοράζουν αυτό που εκείνοι θέλουν για τους δικούς τους λόγους και όχι για τους δικούς μας. Έτσι η έννοια του όρου όφελος, κέρδος και ωφέλεια γίνεται αντιληπτή. Η λέξης «όφελος» πρέπει να γραφτεί καλά στο μυαλό των Συμβούλων Πωλήσεων. Ο τρόπος που παρουσιάστηκε το προϊόν ή υπηρεσία σας, περιελάμβανε μια ιστορία με ξεκάθαρα τα οφέλη που θα είχε ο πελάτης σας από την αγορά του προϊόντος; Έτσι θα μπορείτε συνεχώς να αξιολογείτε τον εαυτό σας, στην προσπάθεια σας να γίνετε όσο καλύτεροι μπορείτε και με προδιαγεγραμμένη πορεία να συναντήσετε τον ιδανικό σας εαυτό! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18 Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!
Δημήτρης Μπάτρης, 20/05/2024 - 10:47 Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας!
Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2024 - 09:04 Δημήτρης Μπάτρης: Είσαι Παγοθραύστης στην Αρχή ή στο Τέλος της Πώλησης;
Δημήτρης Μπάτρης: Πως να υπερνικήσετε το φόβο στην πώληση; Το ρήμα φοβάμαι είναι κάπως "σκληρό" για να γίνει εύκολα αποδεκτό από τον οποιονδήποτε άνθρωπο, πόσο μάλλον από έναν πωλητή.... Δημήτρης Μπάτρης, 15/04/2024 - 09:26
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Αντιμετωπίζετε την Ένταση κατά την Πώληση! Όπως έχει τονιστεί και σε προηγούμενα άρθρα μου, και έχετε και εσείς εντοπίσει, ότι οι άνθρωποι νιώθουν υποχρεωμένοι απέναντι σας,... Δημήτρης Μπάτρης, 01/04/2024 - 09:37
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Μπορείς να λειτουργήσεις ως Play Maker στην Πώληση Όπως έχετε διαπιστώσει, η όλη διαδικασία της τεχνικής των ερωτήσεων έχει ένα στόχο. Την απόκτηση πληροφοριών για τον υποψήφιο πελάτη.... Δημήτρης Μπάτρης, 19/02/2024 - 11:25