Δημήτρης Μπάτρης, 24/7/2023 - 13:04 facebook twitter linkedin Δημήτρης Μπάτρης: Τα χαρακτηριστικά του Επιτυχημένου Διευθυντή Πωλήσεων Δημήτρης Μπάτρης, 24/7/2023 facebook twitter linkedin Όπως έχει διαπιστωθεί, πολλά από τα χαρακτηριστικά ενός πετυχημένου διευθυντή πωλήσεων είναι απλώς διευρυμένα και τροποποιημένα χαρακτηριστικά του πωλητή, αλλά ορισμένα αφορούν αποκλειστικά τη θέση του διευθυντή πωλήσεων. Οι πετυχημένοι πωλητές έχουν ορισμένες κοινές ιδιότητες, που τους κάνουν να ξεχωρίζουν από τους μέτριους και τους κακούς. Αντίστοιχα οι πετυχημένοι διευθυντές πωλήσεων έχουν επίσης κοινά χαρακτηριστικά. Οι απαιτήσεις για ένα πετυχημένο διευθυντή πωλήσεων είναι αντίστοιχες με του πετυχημένου πωλητή. 1)Η «ενσυναίσθηση» είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του πετυχημένου πωλητή, γιατί του επιτρέπουν να καταλαβαίνει τα προβλήματα του πελάτη. Για τον διευθυντή πωλήσεων η ενσυναίσθηση είναι Συμαντική, επειδή έρχεται αναγκαστικά σε επαφή με άτομα όλων των βαθμίδων του δικτύου πωλήσεων, το κάθε ένα έχει μοναδικές, επιθυμίες και στόχους. Λόγω της αγχώδους της φύσης της εργασίας του διευθυντού πωλήσεων, υπάρχει πειρασμός της απλοποίησης της επαφής του με τα άτομα του δικτύου πωλησεων, Τα προβλήματα που προκύπτουν καθημερινώς στο δίκτυο πωλήσεων, πρέπει να λύνονται γρήγορα, οι διευθυντές πωλησεων μπαίνουν στον πειρασμό να χρησιμοποιούν πρόχειρες απαντήσεις για να λύνουν τα προβλήματα. Οι διευθυντές πωλήσεων είναι μερικές φορές θύματα της άποψης που λέει ότι «όλοι οι πωλητές είναι ίδιοι και τους φέρονται αντίστοιχα». 2)Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι η ικανότητα της «αυτοανόρθωσης», η ικανότητα να «σταθείς ξανά στα πόδια σου» μετά από μια ήττα. Παρόλο που οι διευθυντές πωλήσεων δεν αντιμετωπίζουν το ίδιο είδους ήττας με ένα πωλητή, χρειάζεται να ορθοποδεί από τις αποτυχίες ενός ατόμου των πωλήσεων σε θέσεις της ιεραρχίας των πωλήσεων που είχε επένδυση χρόνο και κόστος. Αυτό είναι εξαιρετικό αποθαρρυντικό, το να χαθεί μια ομάδα παραγωγική δεν είναι εύκολο να αναπληρωθεί, αλλά οι αποτυχίες αυτές είναι αναπόφευκτες, όσο και εάν προσπαθεί κανείς. Η έλλειψη ικανότητας αυτοανάρθωσης για ένα διευθυντή πωλήσεων σημαίνει ότι αποθαρρύνεται όταν μια ομάδα πωλήσεων η ένας σημαντικός πωλητής αποτύχει και πρέπει να τον απομακρύνει από εταιρία του. 3)Η ευελιξία, ενός διευθυντή πωλήσεων λόγω της πολύπλευρης φύσης της δουλειάς του επιτρέπει να αντιμετωπίσει απρόβλεπτα προβλήματα που προκύπτουν καθημερινά. Η ύπαρξη κανονισμών οργάνωσης και λειτουργίας-εξέλιξης των πωλήσεων θα διευκολύνει την απόδοση με παράλληλη μείωση των προβλημάτων. 4)Η ακεραιότητα, είναι πολύ σημαντική για την οικοδόμηση εμπιστοσύνης μεταξύ του δικτύου πωλήσεων. Ο διευθυντής πωλήσεων από την στιγμή που αναλαμβάνει την θέση του, πρέπει να αποφασίσει νωρίς για τα όρια του παραδεκτού που μέσα στα οποία κινείται. Η φήμη της ακεραιότητας απορρέει από την προσωπική ηθική. Όπως ξέρουμε κερδίζεται και εάν ποτέ χαθεί, είναι σχεδόν αδύνατον να ανακτηθεί. 5)Η οργάνωση, της διεύθυνσης πωλήσεων που ηγείται φαίνεται και αξιολογείται σχεδόν καθημερινά. Η κακή οργάνωση στις πωλήσεις σημαίνει απώλεια χρόνου, και οδηγεί σε μικρές επιδόσεις. Οι οργανωτικές ικανότητες ενός διευθυντή πωλήσεων χρειάζονται, για την ενίσχυση, συντονισμό και διαχείριση των πωλήσεων. Η παρακολούθηση της παραγωγής και διατήρησης των πωλησεων όπως και η ανάπτυξη με νέο ανθρώπινο δυναμικό πωλήσεων. 6)Ηγεσία, η ηγετικές ικανότητες του διευθυντή πωλήσεων που δεν είναι απαραίτητες για έναν πωλητή, όπως είναι ηγετικές ικανότητες στρατηγικής σκέψης, πολιτικές που σημαίνει να μπορεί να πέρνει κάποια απόσταση και να βλέπει «μεγάλη εικόνα»καθώς και διαγνωστικές ικανότητες. Οι στόχοι του δικτύου πωλήσεων οδηγούν στη δημουργία μιας στρατηγικής, ενός γενικού σχεδίου για την ανάπτυξη αυτών των στόχων. Η στρατηγική του δικτύου πωλησεων είναι μεγάλο σχέδιο, εάν έχει καταρτιστεί καλά, είναι εύκολο να βρεθούν οι τακτικές. Η δουλειά των διευθυντών πωλήσεων είναι δύσκολη γιατί έχουν προσανατολισμό στην πράξη και τείνουν συχνά να προτρέχουν, πράγμα που είναι εις βάρος του σχεδιασμού. Οι πολιτικές ικανότητες είναι αυτές, με δράση μέσα στην εταιρία για την υποστήριξη των πωλήσεων διότι ένας μεγάλος μηχανισμός εντός της εταιρίας έχουν σκοπό την στήριξη των πωλήσεων. Διαγνωστικές ικανότητες είναι να μπορεί να αναλύει ένα πρόβλημα αλλά και να «διαβάζει ανθρώπους»και την ευελιξία για συνεργασία με πολλούς διαφορετικούς ανθρώπους. 7)Καθορισμός Στόχων, υπάρχει μια γενική αρχή που λέει ότι ο καθορισμός στόχων είναι πολύ σημαντικός για την επιτυχία. «Ακόμα και όταν δεν στοχεύεις σε τίποτα, θα βρείς το στόχο σου». Οι στόχοι δίνουν την αίσθηση κάποιας κατεύθυνσης και βοηθούν στον καθαρισμό μιας σειράς προτεραιοτήτων. Επιπλέον, δίνουν ένα ορόσημο για σύγκριση και ένα σημείο αναφοράς. Τέλος η επιτυχία του Στόχου των Πωλήσεων είναι καθοριστικός διότι επηρεάζει όλο το πλάνο της εταιρίας και παρακολουθείτε από όλες της διευθύνσεις, και υπεύθυνος είναι ο Διευθυντής Πωλήσεων. Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων. Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων Αρθρογράφος στο Nextdeal. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04 Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη;
Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18 Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!
Δημήτρης Μπάτρης: Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια! Η Πώληση απαιτεί Προσπάθεια! Οι επαγγελματίες πωλητές έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό, «διεκδικούν». Ποτέ δεν λένε “δεν είμαι εγώ γι'αυτή την μεγάλη εταιρία... Δημήτρης Μπάτρης, 25/06/2024 - 09:38
Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας! Ο τρόπος και το μέσο επικοινωνίας με τον πελάτη καλό είναι να καθορίζονται από τον ίδιο. Το να απαντάτε στις... Δημήτρης Μπάτρης, 20/05/2024 - 10:47
Δημήτρης Μπάτρης: Είσαι Παγοθραύστης στην Αρχή ή στο Τέλος της Πώλησης; Στα πρώτα σεμινάρια των πωλήσεων όλοι σας θα θυμάστε τον θέμα, πως θα σπάσετε τον «πάγο» στο πρώτο ραντεβού με... Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2024 - 09:04
Δημήτρης Μπάτρης: Πως να υπερνικήσετε το φόβο στην πώληση; Το ρήμα φοβάμαι είναι κάπως "σκληρό" για να γίνει εύκολα αποδεκτό από τον οποιονδήποτε άνθρωπο, πόσο μάλλον από έναν πωλητή.... Δημήτρης Μπάτρης, 15/04/2024 - 09:26
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Αντιμετωπίζετε την Ένταση κατά την Πώληση! Όπως έχει τονιστεί και σε προηγούμενα άρθρα μου, και έχετε και εσείς εντοπίσει, ότι οι άνθρωποι νιώθουν υποχρεωμένοι απέναντι σας,... Δημήτρης Μπάτρης, 01/04/2024 - 09:37
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59