Δημήτρης Μπάτρης, 27/11/2023 - 09:10 facebook twitter linkedin Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει Δράση χωρίς Θάρρος στις Πωλήσεις; Δημήτρης Μπάτρης, 27/11/2023 facebook twitter linkedin Δράση θεωρείται η δραστηριότητα ενός ατόμου, οι ενέργειες που κάνει για να πετύχει ένα στόχο. Θάρρος είναι η ψυχική δύναμη που έχει κάποιος να αντιμετωπίζει τον φόβο που προκαλεί ο κίνδυνος και γενικότερα μια δύσκολη κατάσταση. Στις πωλήσεις όμως θάρρος δεν σημαίνει απλά να ρισκάρει κάποιος σε κάτι επικίνδυνο ή να αναλαμβάνει παράτολμα εγχειρήματα. Το θάρρος στις πωλήσεις αναφέρεται στην ανάληψη δράσης. Το θάρρος απαιτεί πειθαρχία, αντοχή και ψυχικό σθένος για να αντιμετωπίζει κάποιος πωλητής όλα όσα σχετίζονται με το επάγγελμα του και τον κάνουν να νιώθει άβολα. Δώστε προσοχή στις διαφορές μεταξύ θάρρους και θράσους γιατί είναι παρεξηγημένες. Η ευγένεια και η υπερβολική τόλμη, ξεπερνούν τη λεπτή γραμμή που χωρίζει τις δύο έννοιες που μοιάζουν ταυτόσημες, όμως δεν είναι. Όταν κάποιος ξεπεράσει τα όρια της λογικής και υπερβεί το επιτρεπτό χωρίς να νοιάζεται για τις συνέπειες, είναι θρασύς. Η αποδοχή της άρνησης ενός υποψηφίου πελάτη δεν είναι ενέργεια θάρρους, εκτός εάν η αρνητική αυτή απάντηση σας ενοχλεί. Το να ζητήσετε την προβλεπόμενη προκαταβολή από τον πελάτη σας ή την εξόφληση - εάν σας είναι δύσκολο να το κάνετε - αυτό αποτελεί πράξη θάρρους. Το να ζητάτε τις πληροφορίες που απαιτούνται για τον εντοπισμό του προβλήματος του υποψηφίου πελάτη, είναι πράξη θάρρους. Ο εντοπισμός του ατόμου που αποφασίζει για την αγορά του προϊόντος σας και δεν είναι κάτι που κάνετε με ευκολία, είναι για σας μια πράξη που απαιτεί θάρρος. NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Το να προτείνετε στον υποψήφιο πελάτη να υπογράψει για την ολοκλήρωση της πώλησης και να ρωτήσετε «με το δικό σας στυλό ή με το δικό μου» θέλει θάρρος! Σε πρόσφατη έρευνα ερωτήθηκαν οι πελάτες κλάδων ασφαλιστικών προϊόντων εάν δίνουν συστάσεις, απάντησαν σε ποσοστό 73% πως δεν τους το ζητούν οι ασφαλιστικοί σύμβουλοι. Άρα η αναζήτηση συστάσεων θέλει θάρρος! Είναι εύκολο να δίνετε συγχαρητήρια στους πρώτους των πωλήσεων της ομάδα σας για τον προηγούμενο μήνα ή για το εξάμηνο. Αν όμως αυτοί βρίσκονται στις πωλήσεις λιγότερο χρόνο από εσάς, αυτό θέλει θάρρος! Στην ετήσια εκδήλωση βραβεύσεων της εταιρίας σας, όπου όλα τα αστέρια των πωλήσεων ανεβαίνουν στο βάθρο της απονομής των βραβείων και εσείς τους χειροκροτάτε, ενώ ταυτόχρονα σκέφτεστε πόσο επιθυμείτε να πάρετε τη θέση τους κάποια χρονιά, αυτό θέλει θάρρος! Όλοι αυτοί οι αστέρες μέσα από προηγούμενες εμπειρίες, γνώσεις και πόνο, βρήκαν το θάρρος που τους έλειπε στο παρελθόν και σήμερα λειτουργούν ως επαγγελματίες πωλητές χωρίς να το έχουν ανάγκη. Το θάρρος ανήκει σε κάθε πωλητή ο οποίος βρίσκεται αντιμέτωπος με εσωτερικούς του φόβους. Στις σκοτεινές του στιγμές, όταν βρίσκεται στο σαλόνι του σπιτιού του, παίρνει καθημερινά την απόφαση να μην τα παρατήσει και να παραμείνει για άλλη μια μέρα στην επαγγελματική δραστηριότητα του πωλητή, όταν αναζητεί το ψυχικό σθένος να αντιμετωπίσει τις δυσκολίες και τους φόβους που θα συναντήσει την επόμενη ημέρα του…αυτή η διαδικασία απαιτεί θάρρος. Είναι κρίμα που πολλές φορές νιώθουμε τόσο φορτωμένοι από τους φόβους μας που δεν μπορούμε να διακρίνουμε το άριστον εκείνο χαρακτηριστικό μας το οποίο είναι δυνατόν να μας οδηγήσει σε νέα επίπεδα ζωής…και που ονομάζεται ΘΑΡΡΟΣ! Το θάρρος είναι μια λέξη ΔΡΑΣΗΣ! Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων. Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι) Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος & Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α. Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS. Το 1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99 Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας. Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος, το 2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE και από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ. Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων Αρθρογράφος στο Nextdeal. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 31/10/2024 - 16:18 Τι εξαπατά τους πωλητές (και το φθινόπωρο) στην εξέλιξη και την επιτυχία των στόχων τους!
Δημήτρης Μπάτρης, 20/05/2024 - 10:47 Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας!
Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2024 - 09:04 Δημήτρης Μπάτρης: Είσαι Παγοθραύστης στην Αρχή ή στο Τέλος της Πώλησης;
Δημήτρης Μπάτρης: Πως να υπερνικήσετε το φόβο στην πώληση; Το ρήμα φοβάμαι είναι κάπως "σκληρό" για να γίνει εύκολα αποδεκτό από τον οποιονδήποτε άνθρωπο, πόσο μάλλον από έναν πωλητή.... Δημήτρης Μπάτρης, 15/04/2024 - 09:26
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Αντιμετωπίζετε την Ένταση κατά την Πώληση! Όπως έχει τονιστεί και σε προηγούμενα άρθρα μου, και έχετε και εσείς εντοπίσει, ότι οι άνθρωποι νιώθουν υποχρεωμένοι απέναντι σας,... Δημήτρης Μπάτρης, 01/04/2024 - 09:37
Δημήτρης Μπάτρης: Ερωτήσεις για την ανακάλυψη των συναισθημάτων στην πώληση! Έχει πολλές φορές τονιστεί πως ο πελάτης αγοράζει με το συναίσθημα και δικαιολογείται με τη λογική. Στη συνέντευξη που κάνετε... Δημήτρης Μπάτρης, 11/03/2024 - 08:59
Δημήτρης Μπάτρης: Υπάρχει και Λανθασμένη μέθοδος παροχής Συμβουλών στην Πώληση; Ο χώρος των πωλήσεων είναι φυσικό να θέλει να προοδεύει, αποκτώντας αρκετές γνώσεις σχετικά με την Συμπεριφορά και την Λειτουργία... Δημήτρης Μπάτρης, 04/03/2024 - 09:43
Δημήτρης Μπάτρης: Πώς παρακινείται ο πελάτης στην πώληση! Όπως έχει διαπιστωθεί, οι αρχές της παρακίνησης και οι σχέσεις μεταξύ αναγκών και επιθυμιών του υποψηφίου πελατών, είναι στοιχεία κλειδιά... Δημήτρης Μπάτρης, 26/02/2024 - 11:30
Δημήτρης Μπάτρης: Πως Μπορείς να λειτουργήσεις ως Play Maker στην Πώληση Όπως έχετε διαπιστώσει, η όλη διαδικασία της τεχνικής των ερωτήσεων έχει ένα στόχο. Την απόκτηση πληροφοριών για τον υποψήφιο πελάτη.... Δημήτρης Μπάτρης, 19/02/2024 - 11:25