Λάουρα Σταυρίδου, 22/8/2024 - 08:50 facebook twitter linkedin Ποιος και πως θα εκπαιδεύσει τη γενιά των Ζ για Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές; Λάουρα Σταυρίδου, 22/8/2024 facebook twitter linkedin Η στελέχωση της Ασφαλιστικής αγοράς, εδώ και χρόνια είναι ένα πρόβλημα και μάλιστα όχι ελληνικό αλλά παγκόσμιο. Το να βρεθούν νέοι, δραστήριοι και ταλαντούχοι που θα αναλάβουν να εξασφαλίσουν ασφαλιστικώς, κοινωνία και οικονομία, αποτελεί μια πρόκληση. Η γενιά των Ζ - διάδοχοι των Millennials- γεννημένοι μεταξύ του 1996 και του 2001, είναι μια γενιά γαλουχημένη με τη τεχνολογία. Η γενιά Ζ θέλει η εργασία που θα ακολουθήσει να την εκφράζει. Γνωρίζει πολύ καλά τι σημαίνει οικονομική κρίση, αλόγιστη αύξηση των χρεών και των τιμών, πανδημίες κτλ. Έχουν δει τους γονείς τους να εγκλωβίζονται σε δάνεια, να χάνονται σπίτια και έμαθαν πολύ νωρίς ότι τα χρήματα μπορούν να σε προστατέψουν από δυσάρεστες καταστάσεις. Τι εργασίες προτιμάει όμως η γενιά των Ζ; Πληροφορική, new media, τεχνητή νοημοσύνη, gaming, influence marketing και γενικά κάθε τι ψηφιακό τους κάνει να νιώθουν στα νερά τους. Από τα πιο παραδοσιακά επαγγέλματα, προτιμούν την ψυχολογία, την εγκληματολογία και τη μηχανική. Πως μπορεί λοιπόν να γίνει ενδιαφέρον το ασφαλιστικό επάγγελμα για αυτή τη γενιά; Κατ’ αρχήν δεν θα πρέπει να μιλάμε για ψηφιακές εφαρμογές, πλατφόρμες και insurtech, ενώ δεν είναι έτσι στη πραγματικότητα. Η γενιά αυτή είναι εξειδικευμένη και μιλώντας για κάτι που δεν είναι έτσι, τους δίνει το δικαίωμα να μας χαρακτηρίζουν ως γηραιούς, στην καλύτερη περίπτωση. Στη συνέχεια καλό είναι να γνωρίζουμε πως κάθε εκπαίδευση πρέπει να είναι εξαιρετικά ταχύρρυθμη, καθώς μιλάμε για τη γενιά που βάζει ένα εκπαιδευτικό video να τρέξει με διπλή ταχύτητα για να το δει. Οι ατελείωτες εκπαιδεύσεις και οι ημερίδες πρέπει να κλειστούν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Το εκπαιδευτικό υλικό θα πρέπει να είναι ψηφιακό, εμπλουτισμένο με videos και φυσικά στη διαδικασία του microlearning. Οι διαδραστικές εκπαιδεύσεις με εργαστήρια, λειτουργούν καλύτερα και η επιλογή των εκπαιδευτών είναι μεγάλης σημασίας. Η εκπαίδευση από απόσταση έχει πολύ καλά αποτελέσματα γι’ αυτή τη γενιά. Ακόμα και βιντεοσκοπημένη εκπαίδευση που μπορούν να την δουν ξανά και ξανά, στον δικό τους χρόνο είναι πολύ πιο αποτελεσματική από το να βρίσκονται σε μια τάξη, ατελείωτες ώρες. Με λίγα λόγια η εκπαίδευση για τη νεότερη γενιά ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών, χρειάζεται επανασχεδιασμό. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 10/04/2025 - 10:58 Το αίσθημα ασφάλειας είναι σημαντικό για τον Έλληνα. Τότε γιατί δεν ασφαλίζεται περισσότερο;
Λάουρα Σταυρίδου, 08/04/2025 - 08:50 Τι λείπει συνήθως από μια παρουσίαση ενός Συνταξιοδοτικού προγράμματος;
Λάουρα Σταυρίδου, 07/04/2025 - 09:00 Πως οι δασμοί θα επηρεάσουν την Ασφαλιστική Βιομηχανία; Τι πρέπει να κάνει ο Ασφαλισμένος;
Λάουρα Σταυρίδου, 04/04/2025 - 09:27 Η Προϋπόθεση και η Υποχρέωση Ασφάλισης για φυσικά φαινόμενα. Ποιες επιχειρήσεις πρέπει να προσεγγίσουμε;
Από το αδιαφιλονίκητο ως τα ετησίως ανανεούμενα συμβόλαια υγείας - Τι να περιμένουμε ακόμα; Οι παλαιότεροι Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές θα γνωρίζουν έναν όρο που είχαν τα συμβόλαια υγείας τη δεκαετία του 1990. Ο όρος ονομαζόταν... Λάουρα Σταυρίδου, 02/04/2025 - 10:17
Νοσηλεία μιας ημέρας - Τι ισχύει για απαλλαγές και δωμάτιο ανάνηψης; Η ιατρική τεχνολογία έχει εξελιχθεί, επιτρέποντας στον ασθενή, για περιπτώσεις που παλαιότερα θα χρειαζόταν μακρόχρονη νοσηλεία, σήμερα να επιστρέφει αυθημερόν... Λάουρα Σταυρίδου, 01/04/2025 - 09:15
Η ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού…δεν είναι μόνη της ποτέ! Δείτε γιατί: Με αφορμή τον τρομερό σεισμό στην Μιανμάρ, ας θυμηθούμε μερικά σημαντικά σημεία στην ασφαλιστική κάλυψη του σεισμού. Καταρχήν η ύπαρξη της... Λάουρα Σταυρίδου, 31/03/2025 - 09:25
Εμπιστοσύνη σε…άπιστους υπαλλήλους - Μπορεί ένα ασφαλιστήριο να βοηθήσει; Σε κάθε επιχείρηση συναντάμε υπάλληλους οι οποίοι είναι συνήθως πρόσωπα εποπτείας και σχεδόν πάντα πρόσωπα εμπιστοσύνης. Στα πρόσωπα αυτά εκχωρούνται... Λάουρα Σταυρίδου, 28/03/2025 - 09:12
Τι μπορεί να πάει στραβά μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου ραντεβού με τον δυνητικό πελάτη; Δεν είναι λίγες οι φορές, που ενώ ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει την αίσθηση ότι η πρώτη του συνάντηση με τον... Λάουρα Σταυρίδου, 26/03/2025 - 09:26
Γιατί πολλοί πελάτες χρειάζονται Blanket Insurance; Blanket (κουβέρτα) Insurance είναι ένα ενιαίο ασφαλιστήριο συμβόλαιο που καλύπτει περισσότερους από έναν, τύπους ακινήτων στην ίδια τοποθεσία. Επίσης καλύπτει το... Λάουρα Σταυρίδου, 24/03/2025 - 09:00