Λάουρα Σταυρίδου, 20/9/2024 - 08:47 facebook twitter linkedin Νεαροί ασφαλισμένοι; Λιγότερη πώληση και περισσότερο «pebbling»! Λάουρα Σταυρίδου, 20/9/2024 facebook twitter linkedin Συνηθίζεται από έναν καλό στη δουλειά του Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή, να αξιοποιεί το χαρτοφυλάκιο του, ασφαλίζοντας και τα νεαρότερα μέλη του. Έτσι αν τα παλαιότερα χρόνια είχε ασφαλίσει τους γονείς, τώρα που τα παιδιά τους ενηλικιώθηκαν και εργάζονται, φροντίζει να έχουν το δικό τους συμβόλαιο. Ωστόσο το χάσμα των γενεών, δημιουργεί αναπόφευκτα χάσμα στην επικοινωνία και συνεπώς στην εξυπηρέτηση. Η τεχνολογία έχει διευρύνει αυτό το χάσμα καθώς έχει δημιουργήσει νέα «ήθη και έθιμα» των νεότερων, που είναι άγνωστα στους παλαιότερους. Ας υποθέσουμε ότι με τους παλαιότερους πελάτες ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής, κρατούσε μια συχνή επικοινωνία, κυρίως μέσω email, θυμίζοντας τις ημερομηνίες πληρωμής, αλλά και νέα προϊόντα που μπορεί να καλύψουν τις ανάγκες τους. Με αυτή την επικοινωνία, προφανώς, ήθελε να δείξει σε κάθε πελάτη του, πως «εγώ νοιάζομαι για σένα και θέλω να είσαι καλά και ασφαλής». Αυτή η επικοινωνία, έχει αλλάξει ας πούμε «πλαίσιο». Για παράδειγμα, σήμερα, τα νεαρότερα άτομα χρησιμοποιούν στην επικοινωνία το «pebbling». Ο όρος προέρχεται από τη λέξη pebble που σημαίνει βότσαλο και βασίζεται σε μια συνήθεια που έχουν οι πιγκουίνοι gentoo της Ανταρκτικής, να δωρίζουν ως έκφραση προτίμησης και φροντίδας ένα βότσαλο, το οποίο είναι χρήσιμο για να χτιστεί μια φωλιά. Στην τρέχουσα μοντέρνα μορφή του, αναφέρεται σε μικρά σημάδια αγάπης ή στοργής που δίνονται σε έναν φίλο ή ένα αγαπημένο πρόσωπο που πιστεύετε ότι θα απολάμβαναν . Μπορεί να είναι memes, ένα GIF ή ένα βίντεο κοινωνικών μέσων όπως TikTok ή YouTube που στέλνατε σε κάποιον για να τον βοηθήσετε να ομορφύνει τη μέρα του. Αν και αρχικά, αυτή η επικοινωνία γινόταν στο πλαίσιο μιας ρομαντικής σχέσης, σύντομα πέρασε σε όλες τις κοινωνικές σχέσεις. Θεωρείται ως μια θετική κίνηση και μπορεί να συνοδεύει ένα άλλο σύντομο μήνυμα όπως πχ «απλώς υπενθυμίζω το κινητό μου, μήπως με χρειαστείς» ή «μπορείς να μου τηλεφωνήσεις όποτε θέλεις κάτι, καλημέρα!!!» Φυσικά όπως με κάθε νέα γλώσσα επικοινωνίας, χρειάζεται εξοικείωση και δεν πρέπει να χρησιμοποιείται υπερβολικά. Να θυμάστε πως η στοργή, σε οποιαδήποτε μορφή, είναι ένα ζωτικό δομικό στοιχείο για ισχυρούς δεσμούς με τους πελάτες μας, αρκεί να γνωρίζουμε τα όρια. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 15/01/2025 - 08:52 Ποιος συνδυασμός ασφαλιστικών προϊόντων, δίνει νέο αέρα στο χαρτοφυλάκιο;
Λάουρα Σταυρίδου, 14/01/2025 - 09:21 Μπορεί ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής να δείξει την υπεραξία του, ακόμα και στο συμβόλαιο αυτοκινήτου!
Λάουρα Σταυρίδου, 10/01/2025 - 09:00 Γιατί η εργασία του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή είναι ανεκτίμητη;
Αυξήσεις ασφαλίστρων στα συμβόλαια υγείας: Πως να τις χειριστούμε; Η αύξηση των ασφαλίστρων στα συμβόλαια υγείας και ειδικά στα ισόβια προγράμματα, είναι μεγάλη και έχει θορυβήσει τόσο τους πελάτες... Λάουρα Σταυρίδου, 08/01/2025 - 09:00
Μια απλή και αποτελεσματική Ανάλυση SWOT: Δυο λέξεις μόνο! Συνηθίζεται στην αρχή κάθε χρόνου να κάνουμε μια επισκόπηση των στόχων που έχουμε θέσει για το νέο έτος. Καλό είναι,... Λάουρα Σταυρίδου, 07/01/2025 - 09:19
Το 2025 φέρνει μια νέα φιλοσοφία στην παγκόσμια Ασφαλιστική αγορά Μετά από μια σειρά ετών όπου η κλιματική αλλαγή έφερε καταστροφές, εκ των οποίων το 70% παγκοσμίως ήταν ανασφάλιστο, οι... Λάουρα Σταυρίδου, 03/01/2025 - 09:20
Η πρακτική «Πηγαίνοντας με τη ροή» μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις κάθε Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή! Αν ψάχνετε για μια νέα πρακτική που να μπορεί να αλλάξει τα επαγγελματικά σας προς το καλύτερο, τότε τη νέα... Λάουρα Σταυρίδου, 30/12/2024 - 09:25
Από ποιο συμβόλαιο καλύπτονται τα δώρα των Χριστουγέννων; Γνωρίζετε πως υπάρχει όρος σε συμβόλαιο, που προβλέπει την κάλυψη των Χριστουγεννιάτικων δώρων; Στο εξωτερικό συνηθίζεται πολύ, αλλά υπάρχει και στην... Λάουρα Σταυρίδου, 23/12/2024 - 09:07
Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη; Αναντίρρητα, το πιο βασικό κριτήριο για τον δυνητικό πελάτη, προκειμένου ν΄ ασφαλιστεί είναι η εμπιστοσύνη. Οι πελάτες αγοράζουν ασφάλιση με... Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00