Λάουρα Σταυρίδου, 6/11/2024 - 11:30 facebook twitter linkedin Έξυπνη Ασφάλιση Κτιρίου. Τι μας διδάσκει η ζημιά του κτιρίου στην οδό Αρκαδίας; Λάουρα Σταυρίδου, 6/11/2024 facebook twitter linkedin Το επεισόδιο στην οδό Αρκαδίας, με το οποίο ουσιαστικά ξεσπιτώθηκαν οι ένοικοι, φέρνει για άλλη μια φορά στο προσκήνιο τοn σωστότερο τρόπο ασφάλισης ενός κτιρίου. Αν και έχουμε ξαναμιλήσει για αυτό το θέμα, τότε εστιάσαμε περισσότερο στις επιχειρήσεις παρά στις κατοικίες. Ποιος είναι ο σωστότερος τρόπος ασφάλισης ενός κτιρίου; Το κτίριο πρέπει να ασφαλιστεί ολόκληρο, ως οικοδόμημα και όχι κάθε ιδιοκτησία ξεχωριστά. Και για να προλάβω τυχόν απορίες, ναι στην Ελλάδα οι Ασφαλιστικές εταιρίες το δέχονται. Δείτε όμως πόσα προβλήματα μπορούν να δημιουργηθούν, όταν ασφαλίζεται κάθε ιδιοκτησία ξεχωριστά: Όταν μέσα σε όλο το κτίριο είναι ασφαλισμένες πχ 2 ιδιοκτησίες, δεν πρόκειται τα χρήματα που δίνουν τα συμβόλαια για την αποκατάσταση των ζημιών των κοινοχρήστων χώρων, να είναι αρκετά, ώστε να γίνει πάλι κατοικήσιμο. Αν είναι ασφαλισμένοι οι κοινόχρηστοι χώροι, αλλά η πλειοψηφία των διαμερισμάτων είναι ανασφάλιστη, πάλι δεν θα γίνει το κτίριο κατοικήσιμο. Αν οι άνθρωποι που είναι ασφαλισμένοι, επισκευάσουν τα δικά τους διαμερίσματα, θα μπορέσουν να μείνουν; Το συμβόλαιο κάλυψης των κοινοχρήστων χώρων δεν καλύπτει τους κοινόκτητους, όπως είναι οι κολώνες και τα θεμέλια, άρα πάλι θα υπάρχει ζήτημα. Ποιος θα πληρώσει την αποκομιδή ερειπίων και την αποκατάσταση των υποδομών (σωλήνες νερού και ρεύμα) για να μπορέσουν να κατοικίσουν οι 2 ασφαλισμένοι; Δείτε τα πλεονεκτήματα της Ασφάλισης ολόκληρου του κτιρίου: Πολύ μικρότερο Ασφάλιστρο, διότι αυτού του είδους η ασφάλιση ανήκει στους μη τιμολογημένους κινδύνους. Το Ασφάλιστρο επιμερίζεται στα διαμερίσματα, μέσα από τη εταιρία διαχείρισης κτιρίου. Το συμβόλαιο καλύπτει τα πάντα, αποθήκες, διαδρόμους, κοινόχρηστους - κοινόκτητους χώρους, κάθε διαμέρισμα, προσόψεις, υαλοπίνακες, πάρκινγκ και την αστική ευθύνη του κτιρίου. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι ακόμα και αν καεί ένα διαμέρισμα, θα αποκατασταθεί άμεσα, χωρίς να παραμένει, ανοιχτό και καμένο, μέχρι να βρει τα χρήματα ο ιδιοκτήτης του να το επισκευάσει. Αν πληγεί το κτίριο από μια φυσική καταστροφή, η Ασφαλιστική εταιρία θα την αποκαταστήσει σαν να ήταν μια ενιαία ασφαλισμένη ιδιοκτησία. Αν υπάρξουν ρωγμές από έναν σεισμό, δεν θα κάνει διαφορά για την εταιρία, σε ποιανού το διαμέρισμα, έγινε η μεγαλύτερη ζημιά, ούτε θα περιμένουν όλοι οι υπόλοιποι, πότε θα το φτιάξει ο ιδιοκτήτης για να είναι ασφαλές όλο το κτίριο. Πρακτικά λόγω κλιματική αλλαγής και σεισμογένειας της χώρας μας, η Ασφάλιση μιας πολυκατοικίας ως ένα ενιαίο οικοδόμημα είναι η μόνη λύση! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη; Το μεγαλύτερο ποσοστό προγραμμάτων υγείας, στερείται προσαρτημάτων μακροπρόθεσμης φροντίδας, όπως πχ το προσάρτημα που καλύπτει τις σοβαρές ασθένειες. Μια από τις... Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10