Λάουρα Σταυρίδου, 8/11/2024 - 08:55 facebook twitter linkedin Πέντε κινήσεις «ματ» του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή για μια επιτυχημένη αξίωση Λάουρα Σταυρίδου, 8/11/2024 facebook twitter linkedin Η υποβολή μιας ασφαλιστικής αξίωσης δεν είναι μια ευχάριστη εμπειρία, καθώς πέρα από την ταλαιπωρία, ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής έχει να χειριστεί και το συναίσθημα του πελάτη. Η αλήθεια είναι ότι σε μια αξίωση μπορεί να πάνε αρκετά πράγματα στραβά και ως ένα σημείο μπορεί να έχει ευθύνη και ο πελάτης, κυρίως άθελα του, διότι δεν ξέρει την διαδικασία. Είναι όμως ορισμένα πράγματα τα οποία μπορούν να διευκολύνουν και να επιταχύνουν την διαδικασία: Γρήγορη ανακοίνωση Για να γίνει μια γρήγορη και έγκαιρη ειδοποίηση, είτε πρόκειται για νοσηλεία, είτε για ζημιά σε σπίτι, θα πρέπει ο πελάτης να ξέρει το ότι είναι σημαντικό η γνωστοποίηση στην εταιρία να γίνει άμεσα. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι όταν παραδίδουμε ένα συμβόλαιο, καλό είναι να δίνουμε στον πελάτη ένα μικρό πινακάκι με τις πολύ βασικές οδηγίες, δηλαδή με πράγματα που πρέπει να θυμάται και μέσα σε αυτά να είναι και η γρήγορη ανακοίνωση της ζημιάς. Έγγραφα και εικόνες Η ακριβής περιγραφή είναι πολύ σημαντική, όπως και η συλλογή στοιχείων. Μια καλή περιγραφή του τι συνέβη, σχετικά αποδεικτικά στοιχεία, όπως φωτογραφίες, ή βίντεο, ακόμα και αποδείξεις αγοράς (για αντικείμενα που λείπουν ή έχουν καταστραφεί) ή εκτιμήσεις για εργασίες αποκατάστασης. Αυτό το σημείο είναι μια ευκαιρία να δείξετε τόσο την εμπειρία σας, όσο και τον επαγγελματισμό σας. Καλύψεις και όροι Τα ασφαλιστήρια συμβόλαια μπορεί να είναι γραμμένα με σαφήνεια, αλλά περιστασιακά μπορεί να υπάρχει περιθώριο παρερμηνείας. Μια ρήτρα σε ένα ασφαλιστήριο μπορεί να καθορίσει μια αποζημίωση, οπότε είναι σημαντικό να τα γνωρίζουμε σε βάθος. Υπομονή και επιμονή Η υπομονή και η επιμονή σε αυτές τις περιπτώσεις πάντα ανταμείβονται. Ο πελάτης δεν μπορεί να διεκδικήσει τα δικαιώματα του με τον τρόπο που μπορείτε εσείς να το κάνετε. Ενημέρωση Κρατήστε τον πελάτη ενήμερο για κάθε στάδιο, ώστε να νιώθει πως έχει τον έλεγχο αλλά και να γνωρίζει το πόσο θα προσπαθήσετε. Καθησυχάστε τον και δείξτε του πως σας ενδιαφέρει να αποζημιωθεί, όχι μόνο για να δείξετε το πόσο καλός επαγγελματίας είστε αλλά γιατί πραγματικά σας ενδιαφέρει το πως αισθάνεται. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 13/02/2025 - 09:05 Πως ασφαλίζονται οι οδηγοί άνω των 65 ετών; Νομικές και Ασφαλιστικές προϋποθέσεις
Λάουρα Σταυρίδου, 10/02/2025 - 09:05 Απειλεί η «Επαγγελματική Αποσύνδεση» τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή και όλη την αγορά;
Η Ασφαλιστική κάλυψη του Σεισμού και οι προϋποθέσεις για μια σωστή αποζημίωση! Είναι γνωστό πως η χώρα μας είναι η πιο σεισμογενής χώρα στην Ευρώπη. Ωστόσο ενάντια στην κοινή λογική, πολύ μικρό... Λάουρα Σταυρίδου, 05/02/2025 - 09:09
Διακριτικές αλλά βαθιές ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε για να γνωρίσετε τον δυνητικό πελάτη: Έχετε ακούσει σίγουρα τη φράση που λέει « δεν έχεις δεύτερη ευκαιρία να κάνεις πρώτη εντύπωση». Ε λοιπόν κάτι τέτοιο... Λάουρα Σταυρίδου, 04/02/2025 - 08:58
Τελικά έχουν χρήματα για ασφάλιση οι οικογένειες ή όχι; Μια από τις πιο συνηθισμένες αντιρρήσεις «το δεν έχω χρήματα», των δυνητικών πελατών, φαίνεται να έχει επηρεάσει πολλούς από τους... Λάουρα Σταυρίδου, 03/02/2025 - 09:25
Είναι όντως τεμπελιά, η έλλειψη επαρκούς δραστηριότητας του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Είναι διαπιστωμένο, πως για πολλούς Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές, οι ώρες εργασίας στην αγορά, δεν είναι τόσες, όσες θα μπορούσαν να είναι... Λάουρα Σταυρίδου, 30/01/2025 - 08:54
Γιατί η ρήτρα «Ασφάλιση σε Αξία Καινούργιου» χρειάζεται προσοχή; Η ρήτρα « ασφάλιση σε αξία Καινούργιου» διασφαλίζει στον ασφαλισμένο, πως αν τα ασφαλιζόμενα αντικείμενα καταστραφούν συνεπεία επέλευσης ασφαλισμένου κινδύνου,... Λάουρα Σταυρίδου, 29/01/2025 - 09:00
Πόσο μεγάλη είναι η Ασφαλιστική αγορά για τα Air BnB; Μια ευκαιρία για ανάπτυξη εργασιών! Με τον πρόσφατο Ν.5170/2025 (ΦΕΚ A 6 - 20.01.2025) έγινε η Θέσπιση προδιαγραφών ακινήτων βραχυχρόνιας μίσθωσης (Air BnB). Μέσα στις... Λάουρα Σταυρίδου, 28/01/2025 - 09:00