Κώστας Παπαϊωάννου, 19/3/2025 - 09:21 facebook twitter linkedin Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη στηρίζεται στην πλήρη ενημέρωσή του! Κώστας Παπαϊωάννου, 19/3/2025 facebook twitter linkedin Σωστά και πλήρως εκπαιδευμένοι ασφαλιστικοί πράκτορες (και διαμεσολαβητές γενικότερα) = σωστά ασφαλισμένοι + ενημερωμένοι πελάτες = ευχαριστημένοι + περισσότεροι πελάτες! Η εκπαίδευση μόνο στα προϊόντα ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ! Η ελλιπής σε νομοθετικά ζητήματα εκπαίδευση των ασφαλιστικών πρακτόρων αποτελεί τροχοπέδη στην άριστη εξυπηρέτηση των πελατών και αυτό οι ασφαλιστικές εταιρίες θα πρέπει να το λάβουν πολύ σοβαρά υπόψη τους και να το διορθώσουν όσο πιο σύντομα μπορούν! Μετά την ενσωμάτωση στην Ελληνική νομοθεσία των νόμων Solvency II (ν.4364/1016), IDD (ν.4583/2018), GDPR (ν.4624/2019), AML (που αφορά το ξέπλυμα χρήματος – ν.4557/2018) και των νόμων που αφορούν τα διεθνή λογιστικά πρότυπα και τη φορολογία και την οδηγία που αφορά τους κινδύνους βιωσιμότητας, οι ασφαλιστικοί πράκτορες έχουν στα χέρια τους πολύ σημαντικά εργαλεία που τους βοηθούν να χτίσουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες τους! Εκτός του ότι οι ασφαλιστικοί πράκτορες είναι νομοθετικά υποχρεωμένοι να ενημερώνουν τους πελάτες τους σχετικά με θέματα που αφορούν την φερεγγυότητα (και τα οικονομικά μεγέθη) της εταιρίας με την οποία συνεργάζονται, να του εξηγούν όλα όσα η IDD προβλέπει, να τον ενημερώνουν για θέματα που αφορούν τις συγκρούσεις συμφερόντων και το ξέπλυμα χρήματος, να τον ενημερώνουν αναλυτικά για θέματα που αφορούν τους κινδύνους βιωσιμότητας και όλα τα άλλα που η νομοθεσία και η εποπτεία (ΤτΕ/ΔΕΙΑ) προβλέπουν, ΟΛΑ ΑΥΤΑ αποτελούν τα σοβαρότερα ίσως εργαλεία στα χέρια ενός επαγγελματία ασφαλιστικού πράκτορα, τα οποία θα τον βοηθήσουν να χτίσει σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες του και να ξεχωρίσει από τις πρακτικές (τύπου «άρπα – κόλα») που χρησιμοποιούν διάφοροι επιτήδειοι! Όσο πιο σοβαρά αντιμετωπίζουν τους πελάτες τους και τους ενημερώνουν πλήρως για όλα αυτά που η νομοθεσία και η εποπτεία προβλέπουν οι ασφαλιστικοί πράκτορες, τόσο μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά θα καταφέρουν να επιτύχουν και τόσο περισσότερο θα βελτιώσουν τα εισοδήματά τους και το μέγεθος των πελατολογίων τους! Αυτά θα πρέπει να τα λάβουν σοβαρά υπόψη τους οι ασφαλιστικές εταιρίες και οι διευθύνσεις πωλήσεων και εκπαίδευσης , προκειμένου να επαναπροσανατολίσουν τα εκπαιδευτικά τους προγράμματα και να εντείνουν τις εκπαιδευτικές τους δραστηριότητες! Όλα όσα επιβάλλεται νομοθετικά να γνωρίζουν και να ενημερώνουν σχετικά τους πελάτες τους και γενικότερα όσα αφορούν τις υποχρεωτικές από την ισχύουσα νομοθεσία γνώσεις των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και ειδικά των ασφαλιστικών πρακτόρων, μπορείτε να βρείτε στο βιβλίο «Ασφαλιστικοί Πράκτορες», εκδόσεις Σπύρου 2022. Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Είναι Visiting Professor του University of Athens MBA με εξειδίκευση στην ασφαλιστική διοίκηση και πιστοποιημένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών γνωστικών αντικειμένων με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία. Έχει γράψει τα βιβλία «Επενδύσεις και Ασφάλιση», εκδόσεις Σπύρου 2021, «Ασφαλιστικοί Πράκτορες», Εκδόσεις Σπύρου 2022 και «Βασική Εκπαίδευση Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών» στους κλάδους και τα προϊόντα Ζωής και Γενικών Ασφαλίσεων, εκδόσεις Σπύρου 2024, επιπλέον έχει συμμετάσχει στη συγγραφή βιβλίων του ΕΙΑΣ και του ΕΤΙ. Είναι αρθρογράφος του Next Deal. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 19/03/2025 - 09:21 Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη στηρίζεται στην πλήρη ενημέρωσή του!
Κώστας Παπαϊωάννου, 17/03/2025 - 09:05 Ποια στάδια προηγούνται πριν μια εταιρία τεθεί σε καθεστώς αφερεγγυότητας;
Κώστας Παπαϊωάννου, 14/03/2025 - 09:05 Τι σημαίνει «καθεστώς αφερεγγυότητας» και πότε μια ασφαλιστική εταιρία τίθεται σε αυτό;
Κώστας Παπαϊωάννου, 13/03/2025 - 09:21 Εγγραφή φοιτητών στο πρόγραμμα του University of Athens MBA με ειδίκευση στην ασφαλιστική διοίκηση
Κίνητρα για αύξηση των πωλήσεων και για προσαρμογή στα νέα δεδομένα της αγοράς! Υπάρχουν σύγχρονα δεδομένα της Τράπεζας της Ελλάδος και της ΕΛΣΤΑΤ, που αφορούν αντιστοίχως τις διαθέσιμες καταθέσεις των νοικοκυριών και το... Κώστας Παπαϊωάννου, 12/03/2025 - 09:10
Πέντε μεγάλα προβλήματα υγείας - Κίνητρα για ασφαλιστές Με δεδομένη την αύξηση των πωλήσεων νοσοκομειακών παροχών, ασφαλίστε σωστά την υγεία των πελατών σας και βοηθήστε τους να ζήσουν... Κώστας Παπαϊωάννου, 10/03/2025 - 13:34
Συντονιστές ασφαλιστικών πρακτόρων. Τι προβλέπει για τις υποχρεώσεις τους η νομοθεσία και τι πραγματικά κάνουν σήμερα; Οι Συντονιστές των ασφαλιστικών πρακτόρων είναι η ραχοκοκαλιά των πωλήσεων μιας ασφαλιστικής επιχείρησης! Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που προκαλούν... Κώστας Παπαϊωάννου, 07/03/2025 - 09:56
Τα μέχρι τώρα αποτελέσματα των εξετάσεων της Τράπεζας της Ελλάδος για το 2025! Μήπως πρέπει η ασφαλιστική αγορά να πανηγυρίζει που είναι τουλάχιστον σταθερή στο κατά μέσο όρο 50% ποσοστό αποτυχίας στις εξετάσεις... Κώστας Παπαϊωάννου, 04/03/2025 - 09:10
Κλάδος Εγγυήσεων, πτωτική η παραγωγή 11μήνου 2024! Ο κλάδος Εγγυήσεων (Surety Bonds) είναι ένας εξαιρετικά χρήσιμος για τους πελάτες κλάδος, έχει λογικό ασφάλιστρο και μπορεί να προωθηθεί... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/02/2025 - 09:10
Πως η ποσοτικοποίηση μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη των πωλήσεών σας; Οι πρακτικές εφαρμογές της στατιστικής επιστήμης μπορεί να σας βοηθήσουν να αναπτύξετε σημαντικά τις πωλήσεις σας, ή με άλλα λόγια,... Κώστας Παπαϊωάννου, 24/02/2025 - 09:15