Nextdeal newsroom, 9/12/2010 - 15:40 facebook twitter linkedin Πού θα βρουν ψάρια οι ασφαλιστές; Nextdeal newsroom, 9/12/2010 facebook twitter linkedin Μιλάει στους συναδέλφους του ο επιτυχημένος ασφαλιστής R.J.Kelly με άρθρο του που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό «LIFE INSURANCE» το 1982, με θέμα την εξεύρεση πελατών και εξηγεί πώς έγινε μέλος της λέσχης των διακεκριμένων ασφαλιστών στην Αμερική. Πιστεύω ότι η εξεύρεση υποψηφίων πελατών είναι η ζωογόνος πηγή της εργασίας μας. Πολλοί ασφαλιστές αποτυγχάνουν στη δουλειά μας όχι τόσο από έλλειψη υποψηφίων πελατών με τους οποίους θα μπορούσαν να μοιρασθούν αυτές τις ιδέες και τις γνώσεις. Μετά από μια εμπειρία 4 ετών στο χώρο των Ασφαλειών Ζωής είμαι πεπεισμένος ότι πέρα από κάθε αμφιβολία το μυστικό της επιτυχίας στη δουλειά μας είναι να βλέπουμε όσο γίνεται περισσότερους αξιόλογους υποψήφιους πελάτες και μετά όλα τα υπόλοιπα έρχονται από μόνα τους. Έχω ακούσει να λένε: «Δώσε σε ένα άτομο ένα ψάρι και θα τον θρέψεις για μια μέρα. Μάθε ένα άτομο να ψαρεύει και ια τον θρέψεις για όλη τη ζωή του!».*Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 123, Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2010Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη; Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή... Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04 30/1/2025
Μέθοδοι δημιουργίας υποψηφίων πελατών Έδωσα στις προηγούμενες δύο επικοινωνίες μας, δύο πηγές «ετοίμων» υποψηφίων πελατών. Άλλη πηγή, τα ελεύθερα συμβόλαια, επειδή παραμένουν για χρονικά διαστήματα... Βασίλης Τερζίογλου, 24/01/2025 - 09:38 24/1/2025