Nextdeal newsroom, 14/12/2010 - 16:27 facebook twitter linkedin Management-Οι ωκεανοί είναι πολλές σταγόνες και τα γραφεία πωλήσεων έχουν άτομα. Τιμήστε τα! Nextdeal newsroom, 14/12/2010 facebook twitter linkedin (Εξατομικευμένο) πρόγραμμα αναπτύξεως ενός ασφαλιστήΗ εργασία αυτή θα σας βοηθήσει να αναλύσετε και να εκτιμήσετε τις συγκεκριμένες εκπαιδευτικές ανάγκες ενός από τους ασφαλιστές σας, καθώς και να αναπτύξετε το πρόγραμμα με το οποίο θα επιτύχετε την εκπαίδευση. Από τη στιγμή που θα εφαρμόσετε αυτό το πρόγραμμα για τον ασφαλιστή, τα αποτελέσματα που θα δείτε θα μιλούν από μόνα τους. Συμπληρώστε ελεύθερα αυτό το έντυπο καθώς αναπτύσσετε ανάλογα προγράμματα για άλλους ασφαλιστές του υποκαταστήματός σας. *Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 123, Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2010Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη; Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή... Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04 30/1/2025
Μέθοδοι δημιουργίας υποψηφίων πελατών Έδωσα στις προηγούμενες δύο επικοινωνίες μας, δύο πηγές «ετοίμων» υποψηφίων πελατών. Άλλη πηγή, τα ελεύθερα συμβόλαια, επειδή παραμένουν για χρονικά διαστήματα... Βασίλης Τερζίογλου, 24/01/2025 - 09:38 24/1/2025