Nextdeal newsroom, 15/12/2010 - 11:17 facebook twitter linkedin Πηγές εξεύρεσης υποψηφίων πελατών Nextdeal newsroom, 15/12/2010 facebook twitter linkedin Ο παραγωγός ασφαλίσεων είναι δυνατόν να εξεύρει υποψήφιους πελάτες ανατρέχοντας στις εξής πηγές: Προσωπικές γνωριμίες Κέντρα επιρροής Ειδικές αγορές Υπάρχον πελατολόγιο Επιστολές Προσωπική επαφή Εφημερίδα Ομαδικές ασφάλειες Ορφανά συμβόλαια Επαναπωλήσεις Αντιπροσωπείες Αγγελίες και άλλες μέθοδοι Οι πηγές αυτές μπορούν να ταξινομηθούν στις ακόλουθες γενικές κατηγορίες:Εξεύρεση υποψηφίων πελατών μέσω συστάσεων Εξεύρεση υποψηφίων πελατών μέσω κέντρων επιρροής Εξεύρεση υποψηφίων πελατών μέσω παρατηρητικότητας Ορισμένες από αυτές τις πηγές εξεύρεσης υποψηφίων πελατών απαιτούν την ενάσκηση τεκμηριωμένης επιχειρηματολογίας από την πλευρά του παραγωγού ασφαλίσεων. Αυτή ακριβώς την επιχειρηματολογία αναπτύσσουμε μέσα από μια σειρά διαλεκτικών υποδειγμάτων. *Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 123, Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2010Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη; Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή... Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04 30/1/2025
Μέθοδοι δημιουργίας υποψηφίων πελατών Έδωσα στις προηγούμενες δύο επικοινωνίες μας, δύο πηγές «ετοίμων» υποψηφίων πελατών. Άλλη πηγή, τα ελεύθερα συμβόλαια, επειδή παραμένουν για χρονικά διαστήματα... Βασίλης Τερζίογλου, 24/01/2025 - 09:38 24/1/2025