Nextdeal newsroom, 30/12/2010 - 14:57 facebook twitter linkedin P-E-S-O-S*-Μια ολοκληρωμένη εκπαιδευτική διαδικασία Nextdeal newsroom, 30/12/2010 facebook twitter linkedin «ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕ» ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΝΑ ΜΑΘΕΙ-Κάντε τον να νιώθει άνετα και προετοιμάστε ένα εποικοδομητικό κλίμα συνεργασίας για την εκπαίδευσή του. Προκαλέστε του το ενδιαφέρον και τονίζοντάς του τα πλεονεκτήματα της εργασίας του ασφαλιστή, δημιουργήστε την επιθυμία για μάθηση. Εξηγήστε γιατί η κατοχή των γνώσεων αυτής της εργασίας θα είναι σημαντική τώρα και για όλη τη διάρκεια της σταδιοδρομίας του. «ΕΞΗΓΗΣΤΕ» ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΩΣ ΣΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ-Εξηγήστε με σαφήνεια και ακρίβεια το είδος της εργασίας που θα μάθει να κάνει. Εξηγήστε κάθε σημαντικό μέρος ή βήμα της εργασίας. Τονίστε τα σημεία «κλειδιά» ή τα πράγματα που πρέπει να γίνουν με συγκεκριμένο τρόπο, ώστε να είναι αποδοτική η εργασία. Μην καλύπτετε κάθε φορά περισσότερα θέματα απ’ όσα μπορεί να αφομοιώσει ο εκπαιδευόμενος ασφαλιστής. Να είστε σαφής, περιεκτικός και υπομονετικός. Να ζητάτε από τον ασφαλιστή να επαναλάβει όσα του διδάξατε ώστε να είσθε σε θέση να γνωρίζετε ό,τι έμαθε.*Ο διεθνής ασφαλιστικός όρος P-E-S-O-S προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων PREPARE=προετοιμάζω, EXPLAIN=εξηγώ, SHOW=δείχνω, OBSERVE=παρατηρώ και SUPERVISE=επιβλέπω*Από το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ», τεύχος 123, Ιανουάριος-Φεβρουάριος 2010Συνεχίστε την ανάγνωση του άρθρου πατώντας εδώ Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δημήτρης Μπάτρης, 20/5/2024 Δημήτρης Μπάτρης: Τι θέλει να ακούει ο πελάτης σας, όταν ζητά επικοινωνία μαζί σας!
Δημήτρης Μπάτρης: Είσαι Παγοθραύστης στην Αρχή ή στο Τέλος της Πώλησης; Στα πρώτα σεμινάρια των πωλήσεων όλοι σας θα θυμάστε τον θέμα, πως θα σπάσετε τον «πάγο» στο πρώτο ραντεβού με... Δημήτρης Μπάτρης, 29/04/2024 - 09:04 29/4/2024
Δημήτρης Μπάτρης: Πως να υπερνικήσετε το φόβο στην πώληση; Το ρήμα φοβάμαι είναι κάπως "σκληρό" για να γίνει εύκολα αποδεκτό από τον οποιονδήποτε άνθρωπο, πόσο μάλλον από έναν πωλητή.... Δημήτρης Μπάτρης, 15/04/2024 - 09:26 15/4/2024