Nextdeal newsroom, 28/8/2015 - 13:15 facebook twitter linkedin Πώς μπαίνουν οι στόχοι που συντελούν στο χτίσιμο της εμπιστοσύνης προς τον εαυτό μας; Nextdeal newsroom, 28/8/2015 facebook twitter linkedin Γράφει η Σμαρούλα Παντελή, Ψυχολόγος* Διαβάστε εδώ"Πώς θα μπορέσω να εμπιστευτώ τον εαυτό μου;" Διαβάστε εδώ "Τα θεμέλια της αυτοεκτίμησης" Διαβάστε εδώ "Τι είναι η αυτοεκτίμηση και πώς διαμορφώνει τη σχέση μας με τον εαυτό μας και με τους γύρω μας;" NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. *Από το βιβλίο "Μου αρέσω - Ένα βιβλίο για την αυτοεκτίμηση", εκδόσεις "Ταξιδευτής" (www.taxideftis.gr) Βιογραφικό Σμαρούλας Παντελή Η Σμαρούλα Παντελή είναι διδάκτωρ ψυχολογίας του πανεπιστημίου Surrey της Αγγλίας. Από το 1986 συνεργάζεται με μεγάλες εταιρίες και οργανισμούς και διευθύνει βιωματικά σεμινάρια για τα στελέχη τους με θέματα σχετικά με τις ανθρώπινες σχέσεις, την ομαδικότητα και τη Συναισθηματική Νοημοσύνη. Από το 2002 μέχρι το 2009 συνεργάστηκε με το πανεπιστήμιο Πειραιώς και δίδαξε στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα MBA Τουρισμού, καθώς και στο προπτυχιακό πρόγραμμα του Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων σε συνεργασία με τον καθηγητή Ε. Κονδύλη. Εργάζεται ως ψυχοθεραπεύτρια εφαρμόζοντας ατομική και ομαδική θεραπεία, ψυχόδραμα και κοινωνιόδραμα. Έχει γράψει βιβλία ψυχολογίας, θεματικά ημερολόγια και παιδαγωγικές ιστορίες για παιδιά του Δημοτικού. Αρθρογραφεί στο Ασφαλιστικό ΝΑΙ από τις αρχές του 1990 με άρθρα για ασφαλιστές και όχι μόνο. Υπήρξε ομιλητής σε συνέδρια και εισηγητής σεμιναρίων στις πιο μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες. Από το 1991 διευθύνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Επικοινωνίας και Ανθρώπινων Σχέσεων, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό για την προαγωγή των υγιών ανθρώπινων σχέσεων. Η διεύθυνσή της στο διαδίκτυο είναι www.mirazomai.com. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Δ. Μπάτρης: Πριν κλείσεις την πρώτη πώληση ετοίμασες την δεύτερη; Ο επαγγελματίας Πωλητής σκέφτεται μονίμως πως μπορεί να βοηθήσει τον πελάτη, πως οι πωλήσεις του πελάτη, τα κέρδη του ή... Δημήτρης Μπάτρης, 30/01/2025 - 09:04 30/1/2025
Μέθοδοι δημιουργίας υποψηφίων πελατών Έδωσα στις προηγούμενες δύο επικοινωνίες μας, δύο πηγές «ετοίμων» υποψηφίων πελατών. Άλλη πηγή, τα ελεύθερα συμβόλαια, επειδή παραμένουν για χρονικά διαστήματα... Βασίλης Τερζίογλου, 24/01/2025 - 09:38 24/1/2025