Γιώργος Μούζος, 5/7/2016 - 19:30 facebook twitter linkedin Το πείραμα της Ford που αποκαλύπτει το οδηγικό μας επίπεδο Γιώργος Μούζος, 5/7/2016 facebook twitter linkedin Ένα νέο πείραμα της Ford βοηθά τους οδηγούς να αντιληφθούν το οδηγικό τους επίπεδο, αλλά και να εξοικονομήσουν χρήματα. Η επιβράβευση των καλών οδηγών με μειωμένο κόστος χρήσης του αυτοκινήτου τους είναι η ιδέα πίσω από το νέο πείραμα του Ford Smart Mobility που ακολουθεί παρόμοια προσέγγιση με αυτή των εφαρμογών άθλησης κι άσκησης. Το Driver Behaviour Project στοχεύει στη δημιουργία ενός προσωπικού σκορ για τους οδηγούς με βάση τις διάφορες αντιδράσεις τους, η πρόσβαση στο οποίο θα γίνεται μέσω μιας πρωτότυπης εφαρμογής smartphone. Η έρευνα αυτή μπορεί να οδηγήσει σε οικονομικότερες υπηρεσίες ενοικίασης και κοινοχρησίας οχημάτων, ενώ παρέχει στους ασφαλιστές τις απαιτούμενες πληροφορίες για την υποστήριξη εκπτώσεων. «Όπως μια εφαρμογή παρακολούθησης αθλητικής δραστηριότητας που δείχνει την απόσταση την οποία καλύπτουμε και τις θερμίδες που καίμε, ένα προσωπικό σκορ οδηγού ενθαρρύνει τους οδηγούς να οδηγούν πιο έξυπνα» δήλωσε ο Jonathan Scott, project lead, του Ford Smart Mobility. «Θέλαμε να κατανοήσουμε καλύτερα πώς οι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας ώστε να τους βοηθήσουμε να βελτιώσουν τον τρόπο χρήσης τους – και ένα σκορ, σε συνδυασμό με καθοδήγηση διευκολύνει τη βελτίωση.» Σε διάστημα τεσσάρων μηνών, συνδεδεμένες συσκευές συνέλλεξαν δεδομένα από περισσότερα από 40 Ford Fiesta, τα οποία οδήγησαν εθελοντές στο Λονδίνο, για να καταγράψουν τις αντιδράσεις κάθε οδηγού σε 160.000 χλμ και πάνω από 4.000 ώρες. Μεταξύ αυτών υπήρξαν πληροφορίες για την παραμικρή περιστροφή του τιμονιού, τα απότομα φρεναρίσματα καθώς και την ημέρα, τον καιρό και το ιστορικό της διαδρομής. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06