Γιώργος Μούζος, 10/5/2017 - 09:48 facebook twitter linkedin Όταν ο πωλητής είναι ευρηματικός! Γιώργος Μούζος, 10/5/2017 facebook twitter linkedin Είτε πουλάς ασφάλειες, είτε αυτοκίνητα, ένας είναι ο κοινός παρανομαστής! Πέρα από το να είσαι ειλικρινής απέναντι στο πελάτη σου και να γνωρίζεις το προϊόν, πρέπει να το παρουσιάσεις έξυπνα και ευρηματικά για να του κεντρίσεις το ενδιαφέρον. Όπως κάνει ο πωλητής αυτού του μεταχειρισμένου Suzuki Vitara! Πωλητής του συγκεκριμένου Vitara, μοντέλο του 1996 είναι ο Eugene Romanovsky. Επάγγελμα του; Ειδικός στη δημιουργία οπτικών εφέ σε κινηματογράφο και τηλεόραση. Έχοντας λοιπόν το συγκεκριμένο background, ο Eugene έφτιαξε την πιο φαντασμαγορική, αλλά και πρωτότυπη video-αγγελία που έχετε δει ποτέ. Το Vitara του ταξιδεύει σε κάθε γωνιά του πλανήτη, σε απίθανα μέρη, προσπαθώντας να πείσει για τις ικανότητες και το χαρακτήρα του τους υποψήφιους αγοραστές του. Αναμφίβολα η πλέον πρωτότυπη και ιδιαίτερη αγγελία που έχουμε δει το τελευταίο χρονικό διάστημα! Απολαύστε την! Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Γιώργος Μούζος, 10/01/2025 - 09:08 Pay-as-you-drive ασφαλίσεις: Πώς να αξιοποιήσετε την τάση για μεγαλύτερη πελατοκεντρικότητα
Γιώργος Μούζος, 07/01/2025 - 08:46 Πώς να εκπαιδεύσετε τους πελάτες σας για τις ασφαλιστικές καλύψεις που χρειάζονται;
Γιώργος Μούζος, 03/01/2025 - 09:10 Χειμερινά ελαστικά: Τι πρέπει να ξέρουν οι πελάτες σας για να είναι ασφαλείς;
Γιώργος Μούζος, 30/12/2024 - 08:52 Πώς να οδηγούν οι πελάτες σας με κακοκαιρία για να είναι ασφαλείς;
Μαύρος πάγος: Κίνδυνος για ατυχήματα! Τι να προσέξουν οι πελάτες σας; Ο καιρός έχει επιδεινωθεί σημαντικά, η θερμοκρασία έχει πέσει αισθητά και ορισμένες περιοχές έχουν ντυθεί στα λευκά. Εκεί θέλει ιδιαίτερη... Γιώργος Μούζος, 23/12/2024 - 08:46
Πώς τα δεδομένα τηλεματικής και το Internet of Things εξατομικεύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα οχημάτων; Στην εποχή της ψηφιακής καινοτομίας, η ασφάλιση οχημάτων μεταμορφώνεται, αξιοποιώντας τεχνολογίες τηλεματικής αλλά και το Internet of Things (IoT). Ως... Γιώργος Μούζος, 20/12/2024 - 09:10
Γιατί οι ασφαλιστές πρέπει να γνωρίζουν τις νέες τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας; Η γνώση των νέων τάσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας μεταμορφώνει τον ασφαλιστή σε στρατηγικό συνεργάτη που προσθέτει αξία στις επιλογές του πελάτη... Γιώργος Μούζος, 18/12/2024 - 08:48
Πώς να επικοινωνήσετε την αξία της οδικής βοήθειας στους πελάτες σας; Παρακάτω ακολουθούν μερικοί τρόποι για να μετατρέψτε την οδική βοήθεια σε εργαλείο εμπιστοσύνης και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με... Γιώργος Μούζος, 16/12/2024 - 09:02
Vehicle Risk Rating: Η νέα προσέγγιση στην ασφάλιση αυτοκινήτων Πώς το νέο σύστημα αξιολόγησης αλλάζει την προσέγγιση στην ασφάλιση και επηρεάζει την τιμολόγηση των ασφαλίστρων; Η ασφάλιση αυτοκινήτων εισέρχεται σε... Γιώργος Μούζος, 12/12/2024 - 09:07
Η εξέλιξη της «ασφάλισης βάσει χρήσης» χάρη στην ανάλυση δεδομένων κίνησης των πελατών Η αγορά ασφάλισης αυτοκινήτου αλλάζει ριζικά εξαιτίας των νέων τεχνολογιών και της διαρκώς αυξανόμενης ανάγκης για πιο εξατομικευμένες υπηρεσίες. Το... Γιώργος Μούζος, 10/12/2024 - 09:06