Nextdeal newsroom, 11/5/2022 - 13:25 facebook twitter linkedin Allianz: Οι ζημιές στα πλοία μειώνονται, ωστόσο αρκετοί παράγοντες θολώνουν τα νερά! Nextdeal newsroom, 11/5/2022 facebook twitter linkedin Η διεθνής ναυτιλιακή βιομηχανία είναι υπεύθυνη για τη μεταφορά περίπου του 90% του παγκόσμιου εμπορίου, επομένως η ασφάλεια των πλοίων είναι ζωτικής σημασίας. Τον περασμένο χρόνο, ο κλάδος παρέμεινε ασφαλής, ωστόσο η εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία, ο αυξανόμενος αριθμός δαπανηρών περιστατικών που αφορούν τα μεγαλύτερα πλοία, το πλήρωμα και τις προκλήσεις συμφόρησης των λιμανιών που προκύπτουν από την έκρηξη της ναυτιλίας καθώς και η διαχείριση των δύσκολων στόχων απαλλαγής από τον άνθρακα, σημαίνει ότι δεν υπάρχει χώρος για εφησυχασμό, σύμφωνα με την έκθεση της Allianz Global Corporate & Specialty SE (AGCS) με θέμα "Safety & Shipping Review 2022". «Ο ναυτιλιακός τομέας έχει επιδείξει τεράστια ανθεκτικότητα στις φουρτουνιασμένες θάλασσες τα τελευταία χρόνια, όπως αποδεικνύεται από την άνθηση που βλέπουμε σε πολλά μέρη του κλάδου σήμερα», λέει ο Καπετάνιος Rahul Khanna, Επικεφαλής Marine Risk Consulting στην AGCS. «Οι συνολικές απώλειες βρίσκονται σε χαμηλά επίπεδα ρεκόρ - περίπου 50 με 75 ετησίως τα τελευταία τέσσερα χρόνια σε σύγκριση με 200+ ετησίως τη δεκαετία του 1990. Ωστόσο, η τραγική κατάσταση στην Ουκρανία έχει προκαλέσει εκτεταμένη αναστάτωση στη Μαύρη Θάλασσα και αλλού, επιδεινώνοντας τη συνεχή λειτουργία της αλυσίδας εφοδιασμού, τη συμφόρηση των λιμανιών και τα προβλήματα που αφορούν το πλήρωμα και προκλήθηκαν από την πανδημία Covid-19. Ταυτόχρονα, ορισμένες από τις αντιδράσεις του κλάδου στην έκρηξη της ναυτιλίας, όπως η αλλαγή της χρήσης ή η παράταση της διάρκειας ζωής των πλοίων, υψώνουν επίσης προειδοποιητικές σημαίες. Εν τω μεταξύ, ο αυξανόμενος αριθμός προβλημάτων που δημιουργούνται από μεγάλα πλοία, όπως πυρκαγιές, προσάραξη και περίπλοκες επιχειρήσεις διάσωσης, συνεχίζει να προκαλεί τους πλοιοκτήτες και τα πληρώματά τους». Η ετήσια μελέτη της AGCS αναλύει τις αναφερόμενες απώλειες στη ναυτιλία και τα ατυχήματα πλοίων άνω των 100 μικτών τόνων. Κατά τη διάρκεια του 2021, αναφέρθηκαν 54 συνολικές απώλειες πλοίων παγκοσμίως, σε σύγκριση με 65 ένα χρόνο νωρίτερα. Αυτό αντιπροσωπεύει μείωση 57% σε διάστημα 10 ετών (127 το 2012), ενώ στις αρχές της δεκαετίας του 1990 ο παγκόσμιος στόλος έχανε 200+ πλοία το χρόνο. Το σύνολο των ζημιών του 2021 γίνεται πιο εντυπωσιακό από το γεγονός ότι υπολογίζεται ότι υπάρχουν 130.000 πλοία στον παγκόσμιο στόλο σήμερα, σε σύγκριση με περίπου 80.000 πριν από 30 χρόνια. Αυτή η πρόοδος αντανακλά την αυξημένη εστίαση στα μέτρα ασφαλείας με την πάροδο του χρόνου μέσω προγραμμάτων εκπαίδευσης και ασφάλειας, βελτιωμένου σχεδιασμού πλοίων, τεχνολογίας και κανονισμών. Σύμφωνα με την έκθεση, υπήρξαν σχεδόν 900 συνολικές απώλειες την τελευταία δεκαετία (892). Η θαλάσσια περιοχή της Νότιας Κίνας, της Ινδοκίνας, της Ινδονησίας και των Φιλιππίνων είναι το κύριο παγκόσμιο hotspot απωλειών, με μία στις πέντε απώλειες να πραγματοποιούνται εκεί το 2021 (12) και μία στις τέσσερις απώλειες την τελευταία δεκαετία (225), γεγονός που οφείλεται κυρίως στα υψηλά επίπεδα εμπορίου, στα συμφορημένα λιμάνια, στους παλαιότερους στόλους και στα ακραία καιρικά φαινόμενα. Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα φορτηγά πλοία (27) αντιπροσωπεύουν το ήμισυ των πλοίων που χάθηκαν το περασμένο έτος και το 40% την τελευταία δεκαετία. Τα ναυάγια ήταν η κύρια αιτία των συνολικών ζημιών το περασμένο έτος, αντιπροσωπεύοντας το 60% (32). Ενώ οι συνολικές απώλειες μειώθηκαν το περασμένο έτος, ο αριθμός των αναφερόμενων θυμάτων ή περιστατικών στη ναυτιλία αυξήθηκε. Οι Βρετανικές Νήσοι είδαν τον υψηλότερο αριθμό (668 από τα 3.000). Οι μηχανικές βλάβες ευθύνονται για περισσότερα από ένα στα τρία περιστατικά παγκοσμίως (1.311), ακολουθούμενες από τις συγκρούσεις (222) και τις πυρκαγιές (178), με τον αριθμό των πυρκαγιών να αυξάνεται σχεδόν κατά 10%. Η περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας είναι ο τόπος των περισσότερων ναυτιλιακών περιστατικών την τελευταία δεκαετία (4.763), αντιπροσωπεύοντας το 18%. Σε παγκόσμιο επίπεδο, τα περισσότερα περιστατικά έχουν προκληθεί από μηχανική βλάβη (9.968), ακολουθούμενα από σύγκρουση (3.134), επαφή (2.029), πειρατεία (1.995) και πυρκαγιά/έκρηξη (1.747). Πηγή: allianz.com Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 6/5/2022 Αφρική: Sanlam και Allianz ενώνουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν έναν ασφαλιστικό γίγαντα
BINTEO - Allianz και DAT Hellas προχωρούν μαζί Για την συνεργασία της Allianz με την DAT Hellas στον κλάδο αυτοκινήτου, που ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβριο, μίλησαν στην κάμερα... Nextdeal newsroom, 18/03/2022 - 17:39 18/3/2022
Γνωστοποιήθηκε στην Επιτροπή Ανταγωνισμού η απόκτηση του αποκλειστικού ελέγχου της Ευρωπαϊκής Πίστης από την Allianz Στις 04.03.2022 γνωστοποιήθηκαν στην Επιτροπή Ανταγωνισμού οι από 11.02.2022 συμφωνίες αγοραπωλησίας, σύμφωνα με τις οποίες η εταιρεία με την επωνυμία... Nextdeal newsroom, 18/03/2022 - 11:47 18/3/2022