Nextdeal newsroom, 30/9/2022 - 10:34 facebook twitter linkedin Αποκλειστικό: Πώς αγοράζουν ασφάλιση πέντε διαφορετικές γενιές; Nextdeal newsroom, 30/9/2022 facebook twitter linkedin Μια ενδιαφέρουσα μελέτη της Chubb έδειξε τι είδους και πώς αγοράζουν ασφάλιση οι πέντε τελευταίες γενιές*. Το θέμα αφορά όλους τους διαμεσολαβητές καθώς και το marketing των εταιριών. Τη στάση εύπορων καταναλωτών από 5 γενιές -Gen Z (γεννηθείς 1997-2012), Millennial (1981-1996), Gen X (1965-1980), Baby Boomers (1946-1964) and Silent Generation (1928-1945)- στις ΗΠΑ και τον Καναδά, σε θέματα που σχετίζονται με τις ασφάλειες διερευνά νέα μελέτη της Chubb. Τα ευρήματα της έκθεσης "Selling Across Generations" αποκαλύπτουν tiw διαφορές στον τρόπο με τον οποίο κάθε γενιά αναζητά και αγοράζει ασφάλιση, το τι αναζητά σε έναν ασφαλιστικό φορέα, τις τρέχουσες καλύψεις, τα μέσα ενημέρωσης που εμπιστεύονται περισσότερο και τον τρόπο με τον οποίο αλληλεπιδρούν με τους ασφαλιστικούς πράκτορες. Σύμφωνα με τη μελέτη, το 46% των ερωτηθέντων της γενιάς Gen Z και το 43% των Millennials επιθυμούν περισσότερο να λαμβάνουν συμβουλές από τον ασφαλιστικό τους πράκτορα ή τον μεσίτη τους, σε σύγκριση με τις υπόλοιπες γενιές: 21% της Gen X, 36% των Baby Boomers και το 29% της Silent Generation (Σιωπηλή Γενιά). Οι νεότερες γενιές είναι επίσης, πιο δεκτικές στο να ζητήσουν από τον πράκτορά τους ή τον μεσίτη τους να τους εκπαιδεύσει σχετικά με το πώς τα ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες μπορούν να ταιριάζουν με τους μακροπρόθεσμους στόχους τους. Ειδικότερα, η πλειοψηφία της Gen Z και των Millennials (53% και για τους δύο) επιθυμεί την εκπαίδευση από τον πράκτορα ή τον μεσίτη, σε σύγκριση με περίπου δύο στους πέντε (40%) της Gen X και των Baby Boomers. Η μελέτη διαπίστωσε επίσης ότι οι νεότερες γενιές είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιούν κριτικές από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν επιλέγουν έναν πράκτορα ή έναν μεσίτη για να τους συμβουλεύσει. Οι περισσότεροι ερωτηθέντες της Gen Z (94%) και των Millennials (89%) βασίζονται στις κριτικές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης πριν επιλέξουν έναν πράκτορα, σε σύγκριση με το 64% της Gen X και το 56% των Baby Boomers. Άλλα βασικά ευρήματα της έρευνας: Οι νεότερες γενιές τείνουν να έχουν λιγότερες ασφαλιστικές καλύψεις από τις παλαιότερες γενιές και περισσότερο από το ένα τρίτο όλων των ερωτηθέντων διαθέτουν ένα πρόσθετο ασφαλιστικό προϊόν, όπως κάλυψη αστικής ευθύνης ή πολύτιμων αντικειμένων. Ένα μεγάλο ποσοστό των γενιών, αλλά σε μεγαλύτερο βαθμό οι νεότερες (80% της Gen Z και το 83% των Millennials), συνεργάζονται με ασφαλιστικούς πράκτορες. Μεταξύ όλων των ερωτηθέντων, το 46% προτιμά να αγοράζει ασφάλειες μέσω ανεξάρτητου πράκτορα, σύμφωνα με τη μελέτη. Τα δύο τρίτα (66%) των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι είναι πολύ σημαντικό ο πράκτορας ή ο μεσίτης να ακούει τις ανάγκες τους. Οι ερωτηθέντες έδωσαν επίσης μεγάλη αξία στην ανταπόκριση του πράκτορα ή του μεσίτη τους (69%) αλλά στις γνώσεις που διαθέτουν σχετικά με τον ασφαλιστικό κλάδο (68%). Μόνο το 51% δήλωσε ότι είναι πολύ σημαντικό ο πράκτορας να κατέχει πιστοποιήσεις. Η Gen Z είναι η γενιά που είναι πιο πιθανό να συμφωνήσει απόλυτα ότι χρειάζεται έναν πράκτορα για να καθορίσει τους στόχους και τις προκλήσεις της. Περίπου το 44% αισθάνεται έτσι, έναντι 29% των ερωτηθέντων της Gen X και 19% των Baby Boomers. Όταν ζητήθηκε να αξιολογήσουν τις μεθόδους διαφήμισης που χρησιμοποιούν οι ασφαλιστές, οι κριτικές πελατών στο διαδίκτυο και το από στόμα σε στόμα βαθμολογήθηκαν ως οι πιο αξιόπιστες. Τα βίντεο-μαρτυρίες πελατών, το marketing από influencers καθώς και οι διαφημίσεις, θεωρούνται λιγότερο έμπιστα. *Μετάφραση ειδικού συνεργάτη του Nextdeal Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Nextdeal newsroom, 12/3/2019 Στις Willis Towers Watson και Chubb η ασφάλιση του μοιραίου αεροσκάφους της Ethiopian Airlines
Η κλιματική αλλαγή ενώνει 17 ασφαλιστικές! Η Geneva Association έχει κινητοποιήσει εμπειρογνώμονες από 17 μεγάλες ασφαλιστικές εταιρίες, με σκοπό να αναπτύξουν και να βελτιώσουν τις μεθοδολογίες... Nextdeal newsroom, 03/03/2021 - 08:43 3/3/2021
Ποιες ασφαλιστικές ιδρύουν μεγάλο φιλανθρωπικό οργανισμό στο Λονδίνο; Στην Ευρώπη έρχεται τo Insurance Industry Charitable Foundation, μη κερδοσκοπικός οργανισμός της ασφαλιστικής βιομηχανίας με έδρα τις ΗΠΑ, καθώς ιδρύεται... Nextdeal newsroom, 12/06/2015 - 14:33 12/6/2015