Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/2/2022 - 08:51 facebook twitter linkedin Τι θεωρείται «παράπονο» και πότε λαμβάνει απάντηση ο ασφαλισμένος; Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/2/2022 facebook twitter linkedin Ως «παράπονο» νοείται η έγγραφη δήλωση δυσαρέσκειας που απευθύνεται στην ασφαλιστική επιχείρηση από πρόσωπο το οποίο σχετίζεται με το ασφαλιστήριο συμβόλαιο. Το πρόσωπο που υποβάλλει παράπονο μπορεί να είναι ο ασφαλισμένος, ο συμβαλλόμενος, ο δικαιούχος της αποζημίωσης ή ο τρίτος που ζημιώθηκε. Η έννοια του παραπόνου δεν περιλαμβάνει τις αναγγελίες απαιτήσεων ή τις αιτήσεις αποζημίωσης, ούτε τα απλά αιτήματα που σχετίζονται με την εκτέλεση του συμβολαίου και την παροχή πληροφοριών ή διευκρινίσεων. Σε περίπτωση που ένα πρόσωπο υποβάλλει έγγραφο παράπονο στην ασφαλιστική εταιρεία, θα πρέπει να λάβει έγγραφη απάντηση με αιτιολόγηση, μέσα σε 50 ημερολογιακές ημέρες, από την ημερομηνία υποβολής του παραπόνου. Σύμφωνα με την Πράξη Εκτελεστικής Επιτροπής (ΠΕΕ) 88/2016 της Τράπεζας της Ελλάδος, οι ασφαλιστικές επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα οφείλουν να διαθέτουν λειτουργία διαχείρισης αιτιάσεων. Για το λόγο αυτό στον ιστότοπο τούς υπάρχουν δημοσιευμένες πληροφορίες για τον τρόπο υποβολής παραπόνων και τη διαδικασία διαχείρισής τους. ©Μέντωρ Διαμεσολαβητής Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 28/03/2025 - 09:30 Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για την έκρηξη σε κουζίνα εστιατορίου;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 24/03/2025 - 10:12 Ποιον ασφαλίζει η κάλυψη Προσωπικό Ατύχημα στα συμβόλαια οχημάτων και πότε αποζημιώνει;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 18/03/2025 - 09:01 Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για το βανδαλισμό έργων τέχνης;
Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 17/03/2025 - 10:55 Τι προβλέπουν τα ασφαλιστήρια για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ;
Καραμπόλα αυτοκινήτων: Τι αναφέρει ο Φιλικός Διακανονισμός για την αποζημίωση των οδηγών; Με αφορμή τις πρόσφατες καραμπόλες σε Κηφισό, Κατεχάκη, Χαϊδάρι-Λεωφόρο Καβάλας, Πάτρα και Θεσσαλονίκη. Το σύστημα αποζημιώσεων του Φιλικού Διακανονισμού ισχύει και... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 13/03/2025 - 14:24
Τι παρέχει η Οδική Βοήθεια Ατυχήματος και τι να προσέξουν οι ασφαλισμένοι οδηγοί; Η κάλυψη «Οδική Βοήθεια Ατυχήματος-Φροντίδα Ατυχήματος» δίδεται από όλα τα ασφαλιστήρια οχημάτων, μέσα στο βασικό πρόγραμμα και παρέχει επιτόπου στήριξη... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 11/03/2025 - 09:05
Πόσοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές είναι εγγεγραμμένοι στο Ειδικό Μητρώο την τελευταία 5ετία; Πόσο αυξήθηκαν οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές την τελευταία 5ετία; Το επίσημο website της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, αναφέρει στατιστικά στοιχεία, σχετικά... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 10/03/2025 - 09:09
Ποιες παροχές περιλαμβάνει μια ασφάλιση αλλοδαπού; Το πρόγραμμα ασφάλισης αλλοδαπών απευθύνεται σε πολίτες τρίτων χωρών εκτός ΕΕ, στο πλαίσιο της διαδικασίας χορήγησης ή ανανέωσης της άδειας... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 07/03/2025 - 09:30
Ποιες περιπτώσεις δεν καλύπτει μια ασφάλεια ζωής και υγείας; Σύμφωνα με άρθρο 13 «εξαιρέσεις της κάλυψης» του βασικού νόμου 2496 (ΦΕΚ 87/τ.Α’/16.5.1997) «Ασφαλιστική σύμβαση, τροποποιήσεις της νομοθεσίας για την... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 04/03/2025 - 16:07
Πόσοι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα το 2025; Πόσους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές έχει η Ελλάδα σήμερα; Σύμφωνα με το επίσημο website της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές το 2025... Μέντωρ Διαμεσολαβητής, 04/03/2025 - 15:56