Κώστας Παπαϊωάννου, 26/3/2019 - 11:37 facebook twitter linkedin Ο μετασχηματισμός μιας επιχείρησης σε πέντε απλά (;) βήματα Κώστας Παπαϊωάννου, 26/3/2019 facebook twitter linkedin Σε μια εποχή νομοθετικών αλλαγών, ανταγωνιστικών πιέσεων, συγχωνεύσεων, τεχνολογικών εξελίξεων, αλλά και διαφοροποιήσεων της χρηματοοικονομικής κατάστασης της χώρας και των αντίστοιχων αποτελεσμάτων που φέρνει στις επενδύσεις και στο σχεδιασμό των διανεμόμενων προϊόντων, είναι φυσικό η ασφαλιστική αγορά να προσαρμόζεται, ή να προσπαθεί να μετασχηματιστεί και να προσαρμοστεί, ταχύτατα σε αυτά τα νέα δεδομένα. Αυτές οι εξελίξεις απαιτούν, μεταξύ άλλων, προσαρμογές διοικητικές, οργανωτικές, εργασιακές και πάνω απ΄ όλα, αλλαγή στη νοοτροπία όλων των συμμετεχόντων, όλων των επιπέδων, από τη διοίκηση μιας επιχείρησης, μέχρι τα δίκτυα πωλήσεών της. Για την επίτευξη αυτών των αλλαγών απαιτείται η κάλυψη κάποιων πολύ σημαντικών προϋποθέσεων, που σχετίζονται με τα παρακάτω βασικά σημεία (key points). Όραμα (Vision) + Δεξιότητες (Skills) + Κίνητρα (Incentives) + Διαθέσιμοι πόροι (Resources) + Σχέδιο δράσης (Action Plan) = Επιτυχία στο σχεδιαζόμενο μετασχηματισμό (Change) Αν κάτι απ’ αυτά δεν υπάρχει, ή δεν είναι πλήρως οργανωμένο, προσανατολισμένο (oriented) και ολοκληρωμένο, τότε η αλλαγή που επιθυμούμε ή στοχεύουμε, δεν επιτυγχάνεται. Για παράδειγμα, αν λείπουν οι δεξιότητες, τότε για την επίτευξη του αποτελέσματος θα υπάρχει άγχος και πίεση, αν λείπουν τα κίνητρα, τότε θα υπάρχει αντίδραση, αν λείπουν οι κατάλληλοι πόροι, θα υπάρχει αναστάτωση, αν λείπει το σχέδιο δράσης, θα γίνονται λάθος παρεμβάσεις κ.λπ. Αν λείπουν παραπάνω από ένα πράγματα, τότε θα υπάρχουν συνδυασμοί αυτών των προβλημάτων. Εσείς τι έχετε παρατηρήσει στις επιχειρήσεις σας, κατά τη διάρκεια των προσπαθειών σας να μετασχηματιστείτε και να προσαρμοστείτε στα νέα δεδομένα; Είναι μια εύκολη διαδικασία, ή μήπως αντιμετωπίζετε προβλήματα; Η ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων στη διαδικασία μετασχηματισμού της επιχείρησης και η συστηματική εκπαίδευση τους από ειδικούς στο αντικείμενο, είναι κρίσιμη για την επιτυχία του ίδιου του μετασχηματισμού, τουλάχιστον όσο κρίσιμη είναι και η διασάφηση και προσήλωση του ανωτάτου επιπέδου διοίκησης, στο ίδιο θέμα! Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Ο Κώστας Παπαϊωάννου είναι εξειδικευμένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών και τραπεζικών θεμάτων, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία και προσανατολισμό στη διαχείριση τεχνικών, χρηματοοικονομικών και διοικητικών αντικειμένων. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά (Interamerican, Ελληνοβρετανική (νυν ΑΧΑ), ING (N-N), Allianz, Αγροτική, Τράπεζα Πειραιώς). Συνεργάζεται για διδακτικούς και ερευνητικούς σκοπούς με εκπαιδευτικούς φορείς και επιχειρήσεις, όπως το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), το Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο (ΕΤΙ), το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), την ΕΕΔΕ, την KPMG και άλλους οργανισμούς, ως πιστοποιημένος εισηγητής και ειδικός επιστήμονας. Διδάσκει στα προγράμματα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), Judicial Education Program in Banking and Finance (μεταπτυχιακό πρόγραμμα για ανώτατους δικαστές και εισαγγελείς) και στο Insurance Management Program, αντικείμενα όπως Risk Management, Επενδυτικά και Ασφαλιστικά Προϊόντα κ.α. Συμμετείχε στη συγγραφή των βιβλίων πιστοποίησης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών του Ελληνικού Τραπεζικού Ινστιτούτου και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών. Έχει αναπτύξει εκπαιδευτικά προγράμματα (παρουσιάσεις και εκτενείς εκπαιδευτικές σημειώσεις) για όλες τις βαθμίδες ασφαλιστικής και τραπεζικής πιστοποίησης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 21/03/2025 - 09:05 Ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται στην αιτιολογημένη συμβουλή του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη;
Κώστας Παπαϊωάννου, 19/03/2025 - 09:21 Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη στηρίζεται στην πλήρη ενημέρωσή του!
Κώστας Παπαϊωάννου, 17/03/2025 - 09:05 Ποια στάδια προηγούνται πριν μια εταιρία τεθεί σε καθεστώς αφερεγγυότητας;
Κώστας Παπαϊωάννου, 14/03/2025 - 09:05 Τι σημαίνει «καθεστώς αφερεγγυότητας» και πότε μια ασφαλιστική εταιρία τίθεται σε αυτό;
Εγγραφή φοιτητών στο πρόγραμμα του University of Athens MBA με ειδίκευση στην ασφαλιστική διοίκηση Αν θέλετε να αποκτήσετε ΜΒΑ στην ασφαλιστική διοίκηση και να γνωρίσετε όλα τα σύγχρονα δεδομένα λειτουργίας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων! Το... Κώστας Παπαϊωάννου, 13/03/2025 - 09:21
Κίνητρα για αύξηση των πωλήσεων και για προσαρμογή στα νέα δεδομένα της αγοράς! Υπάρχουν σύγχρονα δεδομένα της Τράπεζας της Ελλάδος και της ΕΛΣΤΑΤ, που αφορούν αντιστοίχως τις διαθέσιμες καταθέσεις των νοικοκυριών και το... Κώστας Παπαϊωάννου, 12/03/2025 - 09:10
Πέντε μεγάλα προβλήματα υγείας - Κίνητρα για ασφαλιστές Με δεδομένη την αύξηση των πωλήσεων νοσοκομειακών παροχών, ασφαλίστε σωστά την υγεία των πελατών σας και βοηθήστε τους να ζήσουν... Κώστας Παπαϊωάννου, 10/03/2025 - 13:34
Συντονιστές ασφαλιστικών πρακτόρων. Τι προβλέπει για τις υποχρεώσεις τους η νομοθεσία και τι πραγματικά κάνουν σήμερα; Οι Συντονιστές των ασφαλιστικών πρακτόρων είναι η ραχοκοκαλιά των πωλήσεων μιας ασφαλιστικής επιχείρησης! Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που προκαλούν... Κώστας Παπαϊωάννου, 07/03/2025 - 09:56
Τα μέχρι τώρα αποτελέσματα των εξετάσεων της Τράπεζας της Ελλάδος για το 2025! Μήπως πρέπει η ασφαλιστική αγορά να πανηγυρίζει που είναι τουλάχιστον σταθερή στο κατά μέσο όρο 50% ποσοστό αποτυχίας στις εξετάσεις... Κώστας Παπαϊωάννου, 04/03/2025 - 09:10
Κλάδος Εγγυήσεων, πτωτική η παραγωγή 11μήνου 2024! Ο κλάδος Εγγυήσεων (Surety Bonds) είναι ένας εξαιρετικά χρήσιμος για τους πελάτες κλάδος, έχει λογικό ασφάλιστρο και μπορεί να προωθηθεί... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/02/2025 - 09:10