Κώστας Παπαϊωάννου, 5/9/2019 - 13:30 facebook twitter linkedin Πώς διαπραγματεύονται οι ασφαλιστές με τους πελάτες τους; Κώστας Παπαϊωάννου, 5/9/2019 facebook twitter linkedin Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο και ρευστό οικονομικό περιβάλλον, όπως αυτό που χαρακτηρίζει την Ελληνική αγορά την τελευταία δεκαετία, η επικοινωνία και η διαπραγμάτευση με το πελάτη, έχει τεθεί σε νέες βάσεις. Οι θετικές χρηματοοικονομικές εξελίξεις, όπως η πλήρης άρση των capital controls, δημιουργούν μεγαλύτερες προσδοκίες και στρώνουν το έδαφος για ανάπτυξη των πωλήσεων. Προσδοκούμε σε ανάπτυξη νέων ασφαλιστικών (επενδυτικών) προϊόντων, βελτίωση στους δείκτες των αποτελεσμάτων μας, αλλά και της απασχόλησης, καθώς και αύξηση του ΑΕΠ. Ταυτοχρόνως νέοι κίνδυνοι, μεγαλύτεροι και με συχνότερο και εντονότερο ρυθμό εμφάνισης, για τους οποίους βασικά ευθύνονται οι κλιματολογικές αλλαγές, έχουν προκύψει! Όλα αυτά διαμορφώνουν ένα νέο περιβάλλον επικοινωνίας των ασφαλιστών με τους πελάτες τους! Νέοι τρόποι και μέθοδοι επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης με τους πελάτες μας και τους υποψήφιους πελάτες μας θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν. Ούτως ή άλλως στην διεθνή αγορά έχουν αναπτυχθεί επιστημονικά και ήδη χρησιμοποιούνται με δοκιμασμένα αποτελέσματα! Εμείς εδώ έχουμε μείνει ακόμα στις λογικές εκπαίδευσης και ανάπτυξης των πωλήσεων μας και της επικοινωνίας μας με τους πελάτες μας, που χρησιμοποιούσαμε τις περασμένες δεκαετίες; Τότε τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά από σήμερα! Η οικονομία, η τεχνολογία, η νομοθεσία, οι υποχρεώσεις, τα προϊόντα, οι ανάγκες και οι προτεραιότητες έχουν διαφοροποιηθεί άρδην! Η προσεγγίσεις που χρησιμοποιούμε για να επικοινωνήσουμε και να διαπραγματευτούμε με τους πελάτες μας, θα πρέπει να προσαρμοστούν στα σύγχρονα δεδομένα και να είναι σε θέση να ανταποκριθούν στο νέο περιβάλλον! Αν πραγματικά θέλουμε να πετύχουμε την ανάπτυξη που στοχεύουμε και προσδοκούμε! Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Ο Κώστας Παπαϊωάννου είναι εξειδικευμένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών και τραπεζικών θεμάτων, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία και προσανατολισμό στη διαχείριση τεχνικών, χρηματοοικονομικών και διοικητικών αντικειμένων. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά (Interamerican, Ελληνοβρετανική (νυν ΑΧΑ), ING (N-N), Allianz, Αγροτική, Τράπεζα Πειραιώς). Συνεργάζεται για διδακτικούς και ερευνητικούς σκοπούς με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)/Executive Programs και διδάσκει στα προγράμματα Judicial Education Program in Banking and Finance (μεταπτυχιακό πρόγραμμα για ανώτατους δικαστές και εισαγγελείς) και στο Insurance Management Program αντικείμενα όπως Risk Management, Επενδυτικά και Ασφαλιστικά Προϊόντα κ.α. Ακόμα διδάσκει στο Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο (ΕΤΙ), στο Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), την ΕΕΔΕ, την KPMG και άλλους οργανισμούς, ως πιστοποιημένος εισηγητής και ειδικός επιστήμονας. Συμμετείχε στη συγγραφή των βιβλίων πιστοποίησης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών του Ελληνικού Τραπεζικού Ινστιτούτου και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών. Έχει αναπτύξει εκπαιδευτικά προγράμματα (παρουσιάσεις και εκτενείς εκπαιδευτικές σημειώσεις) για όλες τις βαθμίδες ασφαλιστικής και τραπεζικής πιστοποίησης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 26/03/2025 - 09:18 Γιατί τα Unit Linked ΔΕΝ μπορούν να θεωρηθούν ως προϊόντα κάλυψης συνταξιοδοτικών αναγκών;
Κώστας Παπαϊωάννου, 24/03/2025 - 09:15 Με ποιες προϋποθέσεις είναι σύννομη η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τον ασφαλιστή;
Κώστας Παπαϊωάννου, 21/03/2025 - 09:05 Ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται στην αιτιολογημένη συμβουλή του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη;
Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη στηρίζεται στην πλήρη ενημέρωσή του! Σωστά και πλήρως εκπαιδευμένοι ασφαλιστικοί πράκτορες (και διαμεσολαβητές γενικότερα) = σωστά ασφαλισμένοι + ενημερωμένοι πελάτες = ευχαριστημένοι + περισσότεροι πελάτες!... Κώστας Παπαϊωάννου, 19/03/2025 - 09:21
Ποια στάδια προηγούνται πριν μια εταιρία τεθεί σε καθεστώς αφερεγγυότητας; Προστατεύστε τους εαυτούς σας και τους πελάτες σας με τα εργαλεία που σας παρέχει το Solvency II ! Μια εταιρία δεν... Κώστας Παπαϊωάννου, 17/03/2025 - 09:05
Τι σημαίνει «καθεστώς αφερεγγυότητας» και πότε μια ασφαλιστική εταιρία τίθεται σε αυτό; Πρόσφατα είδαμε ότι η γερμανική ασφαλιστική επιχείρηση Element Insurance AG, ετέθη υπό καθεστώς αφερεγγυότητας από το αρμόδιο δικαστήριο του Βερολίνου.... Κώστας Παπαϊωάννου, 14/03/2025 - 09:05
Εγγραφή φοιτητών στο πρόγραμμα του University of Athens MBA με ειδίκευση στην ασφαλιστική διοίκηση Αν θέλετε να αποκτήσετε ΜΒΑ στην ασφαλιστική διοίκηση και να γνωρίσετε όλα τα σύγχρονα δεδομένα λειτουργίας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων! Το... Κώστας Παπαϊωάννου, 13/03/2025 - 09:21
Κίνητρα για αύξηση των πωλήσεων και για προσαρμογή στα νέα δεδομένα της αγοράς! Υπάρχουν σύγχρονα δεδομένα της Τράπεζας της Ελλάδος και της ΕΛΣΤΑΤ, που αφορούν αντιστοίχως τις διαθέσιμες καταθέσεις των νοικοκυριών και το... Κώστας Παπαϊωάννου, 12/03/2025 - 09:10
Πέντε μεγάλα προβλήματα υγείας - Κίνητρα για ασφαλιστές Με δεδομένη την αύξηση των πωλήσεων νοσοκομειακών παροχών, ασφαλίστε σωστά την υγεία των πελατών σας και βοηθήστε τους να ζήσουν... Κώστας Παπαϊωάννου, 10/03/2025 - 13:34