Κώστας Παπαϊωάννου, 18/9/2019 - 15:09 facebook twitter linkedin Πώς περιμένουν οι Managers των ασφαλιστών να επιβιώσουν; Κώστας Παπαϊωάννου, 18/9/2019 facebook twitter linkedin Αυτό που παρατηρούμε στην αγορά είναι ότι ενώ στα επαγγελματικά επιμελητήρια είναι εγγεγραμμένα περίπου 1.800 άτομα με την ιδιότητα του manager, στον ΠΣΣΑΣ είναι εγγεγραμμένα μόνο 300(!)... Εύκολα μπορούμε να συμπεράνουμε λοιπόν ότι αυτοί που ασκούν πραγματικά τη δραστηριότητα του manager ασφαλιστών, είναι κατά πολύ λιγότεροι από τους 1.800 εγγεγραμμένους στα επιμελητήρια. Οι νομοθετικές και λειτουργικές αλλαγές των τελευταίων δέκα ετών της κρίσης, έπληξαν, όπως ήταν φυσικό και τους managers! Λίγοι έμειναν στη δουλειά και το ερώτημα είναι πόσοι απ’ αυτούς τελικά θα επιβιώσουν; Με δεδομένη την φτωχή έως ανύπαρκτη εκπαίδευση των managers από τις εταιρίες τους, εκτός κάποιων εξαιρέσεων, με τη συνδρομή της LIMRA και της GAMA (για τα εκπαιδευτικά θέματα που αυτοί οι οργανισμοί ασχολούνται), ουσιαστική εκπαίδευση για τις καθημερινές δραστηριότητες των managers, τα σύγχρονα εργαλεία που απαιτούνται και την προσαρμογή τους στα νέα νομοθετικά, τεχνολογικά, ανταγωνιστικά και οικονομικά δεδομένα και την αντίστοιχη υποστήριξη των ασφαλιστών τους τόσο σε αυτά τα θέματα, αλλά ακόμα και σε θέματα βοήθειας για επίλυση προσωπικών τους ζητημάτων, δεν γίνεται σχεδόν πουθενά! Το αποτέλεσμα; Το 80% των ασφαλιστών της αγοράς δεν έχει την απαιτούμενη υποστήριξη από τους managers, δεν έχει τα απαιτούμενα αποτελέσματα και σχεδόν δεν έχει να φάει! Όταν οι managers δεν φροντίζουν για την επιβίωση των ασφαλιστών τους, πως περιμένουν ότι θα επιβιώσουν οι ίδιοι; Η μόνη απάντηση που υπάρχει σε αυτό το πρόβλημα είναι «η σύγχρονη εκπαίδευση»! Μόνο μέσω σύγχρονα δομημένης, εξειδικευμένης και απολύτως στοχευμένης εκπαίδευσης, η οποία πρέπει να γίνεται από κατάλληλους και προς αυτή την σύγχρονη κατεύθυνση εξειδικευμένους εκπαιδευτές και τη χρησιμοποίηση αντίστοιχου προσανατολισμού εκπαιδευτικών φορέων, μπορεί να αντιμετωπιστεί αυτό το πρόβλημα! Η ασφαλιστική αγορά (εταιρίες και λοιποί εμπλεκόμενοι), πρέπει επιτέλους να καταλάβει ότι η κακώς εννοούμενη «οικονομία» που έχει κάνει στην εκπαίδευση των δικτύων πώλησης (και όχι μόνο), έχει οδηγήσει σε αυτά τα αποτελέσματα και να το διορθώσει σύντομα! Τώρα, που προσδοκούμε σε ανάπτυξη! Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Ο Κώστας Παπαϊωάννου είναι εξειδικευμένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών και τραπεζικών θεμάτων, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία και προσανατολισμό στη διαχείριση τεχνικών, χρηματοοικονομικών και διοικητικών αντικειμένων. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά (Interamerican, Ελληνοβρετανική (νυν ΑΧΑ), ING (N-N), Allianz, Αγροτική, Τράπεζα Πειραιώς). Συνεργάζεται για διδακτικούς και ερευνητικούς σκοπούς με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)/Executive Programs και διδάσκει στα προγράμματα Judicial Education Program in Banking and Finance (μεταπτυχιακό πρόγραμμα για ανώτατους δικαστές και εισαγγελείς) και στο Insurance Management Program αντικείμενα όπως Risk Management, Επενδυτικά και Ασφαλιστικά Προϊόντα κ.α. Ακόμα διδάσκει στο Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο (ΕΤΙ), στο Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), την ΕΕΔΕ, την KPMG και άλλους οργανισμούς, ως πιστοποιημένος εισηγητής και ειδικός επιστήμονας. Συμμετείχε στη συγγραφή των βιβλίων πιστοποίησης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών του Ελληνικού Τραπεζικού Ινστιτούτου και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών. Έχει αναπτύξει εκπαιδευτικά προγράμματα (παρουσιάσεις και εκτενείς εκπαιδευτικές σημειώσεις) για όλες τις βαθμίδες ασφαλιστικής και τραπεζικής πιστοποίησης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 24/03/2025 - 09:15 Με ποιες προϋποθέσεις είναι σύννομη η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τον ασφαλιστή;
Κώστας Παπαϊωάννου, 21/03/2025 - 09:05 Ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται στην αιτιολογημένη συμβουλή του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη;
Κώστας Παπαϊωάννου, 19/03/2025 - 09:21 Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη στηρίζεται στην πλήρη ενημέρωσή του!
Κώστας Παπαϊωάννου, 17/03/2025 - 09:05 Ποια στάδια προηγούνται πριν μια εταιρία τεθεί σε καθεστώς αφερεγγυότητας;
Τι σημαίνει «καθεστώς αφερεγγυότητας» και πότε μια ασφαλιστική εταιρία τίθεται σε αυτό; Πρόσφατα είδαμε ότι η γερμανική ασφαλιστική επιχείρηση Element Insurance AG, ετέθη υπό καθεστώς αφερεγγυότητας από το αρμόδιο δικαστήριο του Βερολίνου.... Κώστας Παπαϊωάννου, 14/03/2025 - 09:05
Εγγραφή φοιτητών στο πρόγραμμα του University of Athens MBA με ειδίκευση στην ασφαλιστική διοίκηση Αν θέλετε να αποκτήσετε ΜΒΑ στην ασφαλιστική διοίκηση και να γνωρίσετε όλα τα σύγχρονα δεδομένα λειτουργίας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων! Το... Κώστας Παπαϊωάννου, 13/03/2025 - 09:21
Κίνητρα για αύξηση των πωλήσεων και για προσαρμογή στα νέα δεδομένα της αγοράς! Υπάρχουν σύγχρονα δεδομένα της Τράπεζας της Ελλάδος και της ΕΛΣΤΑΤ, που αφορούν αντιστοίχως τις διαθέσιμες καταθέσεις των νοικοκυριών και το... Κώστας Παπαϊωάννου, 12/03/2025 - 09:10
Πέντε μεγάλα προβλήματα υγείας - Κίνητρα για ασφαλιστές Με δεδομένη την αύξηση των πωλήσεων νοσοκομειακών παροχών, ασφαλίστε σωστά την υγεία των πελατών σας και βοηθήστε τους να ζήσουν... Κώστας Παπαϊωάννου, 10/03/2025 - 13:34
Συντονιστές ασφαλιστικών πρακτόρων. Τι προβλέπει για τις υποχρεώσεις τους η νομοθεσία και τι πραγματικά κάνουν σήμερα; Οι Συντονιστές των ασφαλιστικών πρακτόρων είναι η ραχοκοκαλιά των πωλήσεων μιας ασφαλιστικής επιχείρησης! Ένα από τα σημαντικότερα ζητήματα που προκαλούν... Κώστας Παπαϊωάννου, 07/03/2025 - 09:56
Τα μέχρι τώρα αποτελέσματα των εξετάσεων της Τράπεζας της Ελλάδος για το 2025! Μήπως πρέπει η ασφαλιστική αγορά να πανηγυρίζει που είναι τουλάχιστον σταθερή στο κατά μέσο όρο 50% ποσοστό αποτυχίας στις εξετάσεις... Κώστας Παπαϊωάννου, 04/03/2025 - 09:10