Κώστας Παπαϊωάννου, 6/11/2019 - 13:05 facebook twitter linkedin Μπαίνουμε στην τρίτη δεκαετία του 21ου αιώνα! Τι βοήθεια περιμένουν οι ασφαλιστές, για να ανταποκριθούν στις νέες αυξημένες απαιτήσεις; Κώστας Παπαϊωάννου, 6/11/2019 facebook twitter linkedin Η δεκαετία που τελειώνει ανέτρεψε σχεδόν ό,τι γνωρίζαμε στην Ελληνική ασφαλιστική αγορά (και όχι μόνο σε αυτή)! Πέρασε από την Ελλάδα σαν τσουνάμι «ακραίων καιρικών φαινομένων» (που τείνουν πλέον και αυτά να γίνουν συνήθη φαινόμενα) και άλλαξε εμάς, τις παγιωμένες αντιλήψεις μας, τις συνήθειες και τις πρακτικές μας! Νέοι νόμοι, νέα εποπτεία, νέες υποχρεώσεις, νέα ψηφιακή τεχνολογία, νέα οικονομικά και νέα γεωπολιτικά δεδομένα! Νέα δεδομένα για τους ασφαλιστές και τους αντασφαλιστές! Νέες γνώσεις, νέες συνεργασίες και νέες συνέργειες, νέες ανάγκες των πελατών μας και νέα λογική στη διαχείρισή τους, νέα λογική στο σχεδιασμό των προϊόντων μας και στον τρόπο δράσης μας! Από την άλλη μεριά, αν η δουλειά του ασφαλιστή δεν είναι να προβλέπει και να βρίσκει τρόπο να καλύπτει όλες αυτές τις αλλαγές, τα νέα δεδομένα και τις «αβεβαιότητες» και να προσφέρει σιγουριά και ασφαλές περιβάλλον στους γύρω του, τότε τι ακριβώς είναι; Σε αυτό το περιβάλλον καλούμαστε, όχι απλά να προσαρμοστούμε, αλλά να αναπτυχθούμε! Περιμένουμε σύγχρονη ασφαλιστική τεχνογνωσία και εκπαιδευτική βοήθεια για να καλύψουμε τα κενά που έχουμε προς αυτές τις κατευθύνσεις! Περιμένουμε σύγχρονη εκπαίδευση, με νέα διοικητική και λειτουργική δομή, προσανατολισμό στην κάλυψη των υποχρεώσεων της νομοθεσίας, της εποπτείας και των αναγκών της αγοράς, στην κάλυψη των κενών γνώσεων και στην επίτευξη των προσδοκώμενων αποτελεσμάτων! Φιλική προς τους ασφαλιστές και τους αποδέκτες της γενικά, που να καλύπτει τα κενά των διευρυμένων γνωστικών αντικειμένων (ασφαλιστικών, τεχνικών, τεχνολογικών, οικονομικών και πωλησιακών) των σύγχρονων ασφαλιστών και των managers τους, καθώς και των διοικητικών στελεχών των ασφαλιστικών επιχειρήσεων! Περιμένουμε μια εκπαίδευση με ορατά και μετρίσιμα (από τις εταιρίες και τους εκπαιδευόμενους) αποτελέσματα, που να οδηγούν στην επίτευξη των στόχων τους, στη σταθερότητα και στην ανάπτυξη! Περιμένουμε σύγχρονη και στα πλαίσια των ευρωπαϊκών νομοθετικών προδιαγραφών, υποστήριξη των δικτύων πωλήσεων των ασφαλιστών μας, απ’ όλους τους εμπλεκόμενους! Μπήκαμε στην τελική ευθεία, για το κλείσιμο του 2019 και σε λίγο μπαίνουμε στο 2020! Την τρίτη δεκαετία του 21ου αιώνα! NEWSLETTER Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα. Με σεμινάρια σύγχρονων τεχνικών πωλήσεων, ενσυναίσθησης και ψυχολογίας του καταναλωτή, θα αντιμετωπίσουμε τον ανταγωνισμό του ψηφιακού μετασχηματισμού και των αυτοματισμών; Τις νομικές, χρηματοοικονομικές και κλιματολογικές εξελίξεις που επηρεάζουν τους πελάτες και τα προϊόντα μας, πως θα τις διαχειριστούμε; Το νέο περιβάλλον των σχεδόν μηδενικών επιτοκίων και τις νέες ανάγκες που έχει διαμορφώσει στους πελάτες και τις εταιρίες μας, πως θα το διαχειριστούμε; Πότε θα εκπαιδευτούμε και γι’ αυτά και πως θα τα αξιοποιήσουμε για την ανάπτυξή μας; Με μοντέλο εκπαίδευσης και εκπαιδευτική και διαχειριστική νοοτροπία της τελευταίας δεκαετίας του εικοστού αιώνα, προσπαθούμε να υποστηρίξουμε και να αναπτύξουμε τους ασφαλιστές της τρίτης δεκαετίας του 21ου αιώνα; Η περιουσία μας απαρτίζεται βασικά από τους πελάτες μας και τους ασφαλιστές μας και απ’ αυτούς θα συνεχίσει να αναπτύσσεται! Οι ασφαλιστές περιμένουν να τους στηρίξουμε! Η σύγχρονη εκπαίδευση δεν είναι έξοδο! Είναι αναπτυξιακή στρατηγική επιλογή και επένδυση! Είναι μια επένδυση, που τα κέρδη της και η αποτελεσματικότητά της, μπορούν κριθούν από την ποσοτική και ποιοτική βελτίωση των αποτελεσμάτων της ασφαλιστικής αγοράς και από τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στις εταιρίες, στους ασφαλιστές και στους πελάτες μας! Η σύγχρονη αντίληψη περί των αποτελεσματικών επενδύσεων επιβάλει την διάχυση της ωφέλειάς τους, εκτός από τους άμεσα εμπλεκόμενους και στο σύνολο σχεδόν της κοινωνίας! Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Ο Κώστας Παπαϊωάννου είναι εξειδικευμένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών και τραπεζικών θεμάτων, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία και προσανατολισμό στη διαχείριση τεχνικών, χρηματοοικονομικών και διοικητικών αντικειμένων. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά (Interamerican, Ελληνοβρετανική (νυν ΑΧΑ), ING (N-N), Allianz, Αγροτική, Τράπεζα Πειραιώς). Συνεργάζεται για διδακτικούς και ερευνητικούς σκοπούς με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)/Executive Programs και διδάσκει στα προγράμματα Judicial Education Program in Banking and Finance (μεταπτυχιακό πρόγραμμα για ανώτατους δικαστές και εισαγγελείς) και στο Insurance Management Program αντικείμενα όπως Risk Management, Επενδυτικά και Ασφαλιστικά Προϊόντα κ.α. Ακόμα διδάσκει στο Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο (ΕΤΙ), στο Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), την ΕΕΔΕ, την KPMG και άλλους οργανισμούς, ως πιστοποιημένος εισηγητής και ειδικός επιστήμονας. Συμμετείχε στη συγγραφή των βιβλίων πιστοποίησης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών του Ελληνικού Τραπεζικού Ινστιτούτου και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών. Έχει αναπτύξει εκπαιδευτικά προγράμματα (παρουσιάσεις και εκτενείς εκπαιδευτικές σημειώσεις) για όλες τις βαθμίδες ασφαλιστικής και τραπεζικής πιστοποίησης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 02/04/2025 - 09:20 Ποιες δραστηριότητες διαμεσολάβησης ΔΕΝ θεωρούνται ως διανομή ασφαλιστικών προϊόντων;
Κώστας Παπαϊωάννου, 31/03/2025 - 09:37 Προσοχή στον αυτόματο δανεισμό και στην αυτόματη εξαγορά των ασφαλιστηρίων συμβολαίων! Προστατεύστε τα πελατολόγιά σας!
Κώστας Παπαϊωάννου, 26/03/2025 - 09:18 Γιατί τα Unit Linked ΔΕΝ μπορούν να θεωρηθούν ως προϊόντα κάλυψης συνταξιοδοτικών αναγκών;
Με ποιες προϋποθέσεις είναι σύννομη η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τον ασφαλιστή; Πολλές είναι οι σύγχρονες νομοθετικές και εποπτικές υποχρεώσεις γνώσεων που προκύπτουν από την ευρύτερη νομοθεσία που αφορά τις ασφαλιστικές δραστηριότητες! Όταν... Κώστας Παπαϊωάννου, 24/03/2025 - 09:15
Ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται στην αιτιολογημένη συμβουλή του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη; Σύμφωνα με το άρθρο 30 (Παροχή συμβουλών και πρότυπα πωλήσεων) του νόμου 4583/2018 (IDD) πριν από την σύναψη σύμβασης ασφάλισης,... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/03/2025 - 09:05
Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη στηρίζεται στην πλήρη ενημέρωσή του! Σωστά και πλήρως εκπαιδευμένοι ασφαλιστικοί πράκτορες (και διαμεσολαβητές γενικότερα) = σωστά ασφαλισμένοι + ενημερωμένοι πελάτες = ευχαριστημένοι + περισσότεροι πελάτες!... Κώστας Παπαϊωάννου, 19/03/2025 - 09:21
Ποια στάδια προηγούνται πριν μια εταιρία τεθεί σε καθεστώς αφερεγγυότητας; Προστατεύστε τους εαυτούς σας και τους πελάτες σας με τα εργαλεία που σας παρέχει το Solvency II ! Μια εταιρία δεν... Κώστας Παπαϊωάννου, 17/03/2025 - 09:05
Τι σημαίνει «καθεστώς αφερεγγυότητας» και πότε μια ασφαλιστική εταιρία τίθεται σε αυτό; Πρόσφατα είδαμε ότι η γερμανική ασφαλιστική επιχείρηση Element Insurance AG, ετέθη υπό καθεστώς αφερεγγυότητας από το αρμόδιο δικαστήριο του Βερολίνου.... Κώστας Παπαϊωάννου, 14/03/2025 - 09:05
Εγγραφή φοιτητών στο πρόγραμμα του University of Athens MBA με ειδίκευση στην ασφαλιστική διοίκηση Αν θέλετε να αποκτήσετε ΜΒΑ στην ασφαλιστική διοίκηση και να γνωρίσετε όλα τα σύγχρονα δεδομένα λειτουργίας των ασφαλιστικών επιχειρήσεων! Το... Κώστας Παπαϊωάννου, 13/03/2025 - 09:21