Κώστας Παπαϊωάννου, 10/3/2020 - 10:55 facebook twitter linkedin Ποια είναι η ευκαιρία για τους διαμεσολαβούντες που προωθούν προϊόντα Unit Linked και Αμοιβαία Κεφάλαια και για τους πελάτες τους; Κώστας Παπαϊωάννου, 10/3/2020 facebook twitter linkedin Όλοι έχουμε ακούσει τη ρήση ότι «η κρίση γεννάει ευκαιρίες»! Τώρα είναι μια απ’ αυτές! Η εξάπλωση της επιδημίας του κορονοϊού covid-19 έχει προκαλέσει κρίση και έντονες αντιδράσεις και διακυμάνσεις στις κεφαλαιαγορές και τις χρηματαγορές, παγκοσμίως. Χωρίς να μπω σε βάθος ανάλυσης σχετικά με το πώς αντέδρασαν οι αγορές, προκαλώντας αυτή την κρίση, θα αρκεστώ να διαπιστώσω ότι οι αγορές κατ’ αρχήν αντέδρασαν βίαια και με μεγάλη πτώση τιμών στις κατηγορίες επενδύσεων υψηλού κινδύνου (μετοχές, ομόλογα μειωμένης εξασφάλισης) και στράφηκαν σε τοποθετήσεις σε προϊόντα που θεωρούνται ασφαλή καταφύγια, όπως τα κρατικά ομόλογα ισχυρών οικονομιών. Αυτή τη στιγμή οι αγορές βρίσκονται σε φάση αποτίμησης και αναπροσαρμογής των περιουσιακών τους στοιχείων (μετοχές, ομόλογα, ακίνητα κ.α.). Οι αγορές προσπαθούν να καταλάβουν αν αυτή η αντίδραση είναι προσωρινή και θα ακολουθήσει άμεση ανάκαμψη, ή αν η κατάσταση αυτή θα διατηρηθεί για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Όσο οι εξελίξεις σχετικά με την εξάπλωση του κορονοϊού μεταβάλλονται συνεχώς και δείχνουν αυξητική τάση και οι παρεμβάσεις των κεντρικών τραπεζών και των κυβερνήσεων παίρνουν τη μορφή μέτρων δημοσιονομικής και νομισματικής στήριξης, που δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί, τόσο προκαλούνται είτε θετικές, είτε αρνητικές μεταπτώσεις στις τιμές των αγορών. Οι επόμενοι μήνες θα είναι κρίσιμοι και οι περισσότεροι πιστεύουν ότι το 3ο τρίμηνο του 2020 θα είναι αυτό που η οικονομία θα αρχίσει να βελτιώνει τους ρυθμούς ανάπτυξής της, λόγω του ότι τότε υπολογίζεται ότι θα αρχίσουν να φθίνουν οι επιπτώσεις της επιδημίας του κορονοϊού covid-19. Ας αφήσουμε τώρα τα (απαραίτητα) θεωρητικά και ας τοποθετηθούμε σχετικά με αυτά που πρέπει να κάνουμε εμείς, για τους πελάτες μας. Οι διορθώσεις και η αντίστοιχες πτώσεις τιμών που έχουν παρατηρηθεί σε υψηλότερου ρίσκου αμοιβαία κεφάλαια και unit linked προϊόντα, έχουν αρχίσει και διαμορφώνουν δελεαστικές τιμές για την αγορά τέτοιου τύπου προϊόντων, απ’ αυτούς που έχουν τη δυνατότητα και τις επενδυτικές προδιαγραφές για να τα αγοράσουν! Το παράθυρο της ευκαιρίας έχει ανοίξει και θα παραμείνει ανοικτό για σχετικά μικρό χρονικό διάστημα, περίπου μέχρι το τέλος του καλοκαιριού! Αγαπητοί διαμεσολαβητές, εφόσον έχετε τις εκ του νόμου απαιτούμενες πιστοποιήσεις (εν προκειμένω την πιστοποίηση Γ), την κατάλληλη εκπαίδευση, τις απαιτούμενες γνώσεις και υποστήριξη, τα κατάλληλα και αξιόπιστα προϊόντα και οπωσδήποτε τους ενδιαφερόμενους πελάτες, τότε μπορούν και αυτοί, αλλά και εσείς, να βγείτε κερδισμένοι απ’ αυτή την κρίση! Οι ευκαιρίες δεν εμφανίζονται κάθε μέρα και οπωσδήποτε δεν πρέπει να πηγαίνουν χαμένες! Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Ο Κώστας Παπαϊωάννου είναι εξειδικευμένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών και τραπεζικών θεμάτων, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία και προσανατολισμό στη διαχείριση τεχνικών, χρηματοοικονομικών και διοικητικών αντικειμένων. Έχει κάνει σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης και μεταπτυχιακές σπουδές στα ασφαλιστικά. Έχει εργαστεί σε διευθυντικές θέσεις εκπαίδευσης, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ασφαλιστικές εταιρίες και τράπεζες που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά (Interamerican, Ελληνοβρετανική (νυν ΑΧΑ), ING (N-N), Allianz, Αγροτική, Τράπεζα Πειραιώς). Συνεργάζεται για διδακτικούς και ερευνητικούς σκοπούς με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ)/Executive Programs και διδάσκει στα προγράμματα Judicial Education Program in Banking and Finance (μεταπτυχιακό πρόγραμμα για ανώτατους δικαστές και εισαγγελείς) και στο Insurance Management Program αντικείμενα όπως Risk Management, Επενδυτικά και Ασφαλιστικά Προϊόντα κ.α. Ακόμα διδάσκει στο Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο (ΕΤΙ), στο Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ), την ΕΕΔΕ, την KPMG και άλλους οργανισμούς, ως πιστοποιημένος εισηγητής και ειδικός επιστήμονας. Συμμετείχε στη συγγραφή των βιβλίων πιστοποίησης ασφαλιστικών διαμεσολαβητών του Ελληνικού Τραπεζικού Ινστιτούτου και του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών. Έχει αναπτύξει εκπαιδευτικά προγράμματα (παρουσιάσεις και εκτενείς εκπαιδευτικές σημειώσεις) για όλες τις βαθμίδες ασφαλιστικής και τραπεζικής πιστοποίησης. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 09/04/2025 - 09:37 Ποια αρχεία πελατών πρέπει να τηρούν οι ασφαλιστικοί πράκτορες σύμφωνα με τη νομοθεσία;
Κώστας Παπαϊωάννου, 04/04/2025 - 09:44 Παροχές Υγείας: Το 95% των αναγκών υγείας στη χώρας μας ΔΕΝ είναι ασφαλισμένο!
Κώστας Παπαϊωάννου, 02/04/2025 - 09:20 Ποιες δραστηριότητες διαμεσολάβησης ΔΕΝ θεωρούνται ως διανομή ασφαλιστικών προϊόντων;
Προσοχή στον αυτόματο δανεισμό και στην αυτόματη εξαγορά των ασφαλιστηρίων συμβολαίων! Προστατεύστε τα πελατολόγιά σας! Οι ακυρώσεις συμβολαίων του κλάδου ζωής είναι ένα μεγάλο πρόβλημα των ασφαλιστικών πρακτόρων, που τους στερεί το εισόδημά τους! Ας... Κώστας Παπαϊωάννου, 31/03/2025 - 09:37
Οι ασφαλιστικοί πράκτορες και η κανονιστική συμμόρφωσή τους! Ποιες είναι οι κανονιστικές υποχρεώσεις των ασφαλιστικών πρακτόρων και κατά πόσο σήμερα είναι πλήρως συμμορφωμένοι με αυτές; Στο σημερινό περιβάλλον της... Κώστας Παπαϊωάννου, 28/03/2025 - 09:19
Γιατί τα Unit Linked ΔΕΝ μπορούν να θεωρηθούν ως προϊόντα κάλυψης συνταξιοδοτικών αναγκών; Εάν υπάρχουν σήμερα κάποιοι οι οποίοι προωθούν τα Unit Linked ως προϊόντα που αφορούν την κάλυψη συνταξιοδοτικών αναγκών των πελατών... Κώστας Παπαϊωάννου, 26/03/2025 - 09:18
Με ποιες προϋποθέσεις είναι σύννομη η επεξεργασία προσωπικών δεδομένων από τον ασφαλιστή; Πολλές είναι οι σύγχρονες νομοθετικές και εποπτικές υποχρεώσεις γνώσεων που προκύπτουν από την ευρύτερη νομοθεσία που αφορά τις ασφαλιστικές δραστηριότητες! Όταν... Κώστας Παπαϊωάννου, 24/03/2025 - 09:15
Ποιες είναι οι διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται στην αιτιολογημένη συμβουλή του ασφαλιστικού πράκτορα στον πελάτη; Σύμφωνα με το άρθρο 30 (Παροχή συμβουλών και πρότυπα πωλήσεων) του νόμου 4583/2018 (IDD) πριν από την σύναψη σύμβασης ασφάλισης,... Κώστας Παπαϊωάννου, 21/03/2025 - 09:05
Η άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη στηρίζεται στην πλήρη ενημέρωσή του! Σωστά και πλήρως εκπαιδευμένοι ασφαλιστικοί πράκτορες (και διαμεσολαβητές γενικότερα) = σωστά ασφαλισμένοι + ενημερωμένοι πελάτες = ευχαριστημένοι + περισσότεροι πελάτες!... Κώστας Παπαϊωάννου, 19/03/2025 - 09:21