Λάουρα Σταυρίδου, 4/5/2023 - 09:13 facebook twitter linkedin Μία λίμνη, μία απογοητευμένη κοπέλα και το χαρτοφυλάκιο… Λάουρα Σταυρίδου, 4/5/2023 facebook twitter linkedin Μια νεαρή κοπέλα ήταν πολύ απογοητευμένη από μια άτυχη ιστορία αγάπης. Έμαθε ότι μπορεί να αντιμετωπίσει τον πόνο της, αν επισκεφτεί τον Σοφό Δάσκαλο της περιοχής της, οπότε πήγε και τον βρήκε. Ο γέρος Δάσκαλος έδωσε εντολή στη δυστυχισμένη νεαρή κοπέλα να βάλει μια χούφτα αλάτι σε ένα ποτήρι νερό και μετά να το πιει. «Τι γεύση έχει;» ρώτησε ο Δάσκαλος. «Πολύ άσχημη» είπε η κοπέλα. Οι δυο τους περπάτησαν σιωπηλοί μέχρι τη γειτονική λίμνη, όπου ο Σοφός έριξε μια χούφτα αλάτι μέσα στη λίμνη και είπε: «Τώρα πιες από τη λίμνη». Εκείνη έκανε ότι της είπε και ο Δάσκαλος τη ρώτησε: «Πώς είναι η γεύση του νερού;» «Μια χαρά, απάντησε η κοπέλα». «Γεύεσαι το αλάτι; ρώτησε ο Δάσκαλος. «Όχι», είπε η νεαρή. Ο Δάσκαλος είπε, «Ο πόνος της ζωής είναι σαν το αλάτι. Δεν μπορούμε εμείς να καθορίσουμε αν θα τον γευτούμε ή όχι». «Αλλά η ένταση με την οποία θα γευτούμε τον πόνο εξαρτάται από το δοχείο που τον βάζουμε. Όταν πονάς, το μόνο που μπορείς να κάνεις, είναι να διευρύνεις την αίσθηση των πραγμάτων... Σταμάτα να είσαι ένα ποτήρι. Γίνε λίμνη!». Φυσικά το δίδαγμα από αυτή την ιστορία, είναι πως μέσα από μια διαδικασία αυτογνωσίας μπορεί κάποιος, διευρύνοντας την αίσθηση του εαυτού, να μεταβεί από «περιεχόμενο» σε «περιέχων», ξεκινώντας μια διαδρομή προς την αυτοπραγμάτωση. Αυτό όμως δεν μας απασχολεί εδώ. Αλλά καθώς αυτές οι ιστορίες είναι πολύ-επίπεδες, μπορούμε εύκολα να κάνουμε μια αναγωγή στο επάγγελμα μας. Είναι το χαρτοφυλάκιο μας ένα ποτήρι νερό ή μια λίμνη; Βλέπετε, στο ποτήρι με το νερό, έστω και μια ακύρωση φαίνεται πολύ και βλάπτει το χαρτοφυλάκιο μας. Με μια άλλη αναγωγή μπορούμε να δούμε πως, αν τα πρώτα ραντεβού μέσα στο μήνα είναι λίγα και δεν πάνε καλά, όπως ακριβώς το αλάτι μέσα στο ποτήρι, θα μας αφήσουν μια άσχημη γεύση, από ματαίωση. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει με τις προσπάθειες για κλείσιμο. Όσο πιο «μικρό το ποτήρι» τόσο πιο έντονος ο πόνος της απογοήτευσης. Επειδή είναι πιο εύκολο να μετατρέψουμε το χαρτοφυλάκιο και τον αριθμό πρώτων και τελικών ραντεβού σε λίμνη, από ότι να μετατραπούμε εμείς σε λίμνη, αξίζει τον κόπο να αυξήσουμε τις προσπάθειες μας. Από την άλλη πλευρά σύμφωνα με τους ειδικούς σε αυτά τα θέματα, στην πράξη για όποιον καταφέρει να μετατραπεί από ποτήρι σε λίμνη, όλα τα υπόλοιπα έρχονται… Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Λάουρα Σταυρίδου, 20/12/2024 - 09:00 Τι μπορεί να κάνει ο Ασφαλιστικός Διαμεσολαβητής ως «θεματοφύλακας» της εμπιστοσύνης του πελάτη;
Λάουρα Σταυρίδου, 19/12/2024 - 08:57 Ομαδικό Συνταξιοδοτικό. Ένας πολύτιμος σύμμαχος για τη γυναικεία σύνταξη
Ποια κάλυψη εκφράζει τη μακροπρόθεσμη φροντίδα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη; Το μεγαλύτερο ποσοστό προγραμμάτων υγείας, στερείται προσαρτημάτων μακροπρόθεσμης φροντίδας, όπως πχ το προσάρτημα που καλύπτει τις σοβαρές ασθένειες. Μια από τις... Λάουρα Σταυρίδου, 13/12/2024 - 09:09
Μπορεί η «Συμβουλευτική Πώληση» να βλάψει τον Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή; Περίπου στα μέσα της δεκαετίας του 1990 περάσαμε από την Πωλησιακή διαδικασία στη Συμβουλευτική διαδικασία. Μέχρι και σήμερα θεωρείται τιμή στο... Λάουρα Σταυρίδου, 11/12/2024 - 09:17
Γιατί τόσοι πολλοί Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές έχουν μικρό εισόδημα; Ένας περιφερειακός διευθυντής απαντάει Για να είμαι ειλικρινής είναι ένας τέως περιφερειακός Διευθυντής Ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά υπήρξε πολύ επιτυχημένος και επίσης έχει μεγάλη οξυδέρκεια... Λάουρα Σταυρίδου, 10/12/2024 - 08:54
Πως μια λίστα ερωτήσεων μπορεί να αναβαθμίσει την εξυπηρέτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς τον πελάτη! Είναι γνωστό σε κάθε Ασφαλιστικό Διαμεσολαβητή ότι η καλή εξυπηρέτηση του πελάτη, συνήθως οδηγεί σε περισσότερα συμβόλαια και συστάσεις. Η τακτική... Λάουρα Σταυρίδου, 09/12/2024 - 09:07
Φτιάξτε ένα μήνυμα προς τους πελάτες σας και αυξήσετε τις πωλήσεις σας ως το τέλος του έτους! Καθώς το κλείσιμο του έτους είναι μια αναπνοή μακριά μας, η πίεση για να τελειώνουμε με τις εκκρεμότητες, αυξάνει. Μια παραδοσιακά... Λάουρα Σταυρίδου, 06/12/2024 - 09:09
Μπορούν οι απλές ερωτήσεις, ν’ αυξήσουν το εισόδημα του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή; Το insurance information institute (iii) έχει ένα θαυμάσιο infographic με θέμα «Τυφώνας Κατρίνα – 10 χρόνια μετά». Σε αυτό λοιπόν,... Λάουρα Σταυρίδου, 04/12/2024 - 09:10