Κώστας Παπαϊωάννου, 6/3/2024 - 10:51 facebook twitter linkedin Τι γνωρίζετε για τις ασφαλίσεις αεροσκαφών (κλάδος 5) και την αστική ευθύνη από αεροσκάφη (κλάδος 11); Κώστας Παπαϊωάννου, 6/3/2024 facebook twitter linkedin Οι κλάδοι ασφαλίσεων αεροσκαφών (5 & 11) είναι σχεδόν παντελώς άγνωστοι στην πλειονότητα των ασφαλιστικών πρακτόρων της Ελληνικής αγοράς και αυτό είναι γεγονός, για το οποίο δεν μπορούμε να υπερηφανευόμαστε! Οι κλάδοι αυτοί όμως έχουν τεράστιο ενδιαφέρον (τόσο για τους ασφαλιστές, όσο και για τους πελάτες τους), αρχίζοντας από τον πλούτο των ασφαλιστικών γνώσεων και των ευκαιριών ανάπτυξης που προσφέρουν στους ασφαλιστικούς πράκτορες και καταλήγοντας στην πραγματική κάλυψη των αναγκών όσων έχουν την ανάγκη αυτών των ασφαλίσεων! Και αυτό επίσης είναι γεγονός! Τι καλύπτουν ασφαλιστικά αυτοί οι κλάδοι: Κλάδος 5 «Αεροσκάφη», καλύπτεται κάθε ζημία την οποία υφίστανται αεροσκάφη στο κήτος τους και στον μηχανικό, μηχανολογικό και τεχνολογικό εξοπλισμό τους. Συνήθως μέσω αυτού του κλάδου καλύπτεται η επισκευή ή η αντικατάσταση κατεστραμμένων αεροσκαφών ή/και εξαρτημάτων τους. Κλάδος 11 «Αστική ευθύνη από αεροσκάφη», καλύπτεται κάθε είδους αστική ευθύνη, που προκύπτει από τη χρήση αεροσκαφών, συμπεριλαμβανομένης της ευθύνης του μεταφορέα. Μέσω αυτού του κλάδου βασικά καλύπτονται αξιώσεις αστικής ευθύνης για τραυματισμό ή απώλεια ζωής, αλλά μπορεί να επεκταθούν και σε περαιτέρω καλύψεις αστικής ευθύνης του αερομεταφορέα. Τι είδους αεροσκάφη και ποιους πελάτες αφορούν αυτοί οι κλάδοι: Συνήθως με αυτές τις ασφαλίσεις καλύπτονται αεροσκάφη, ελικόπτερα, ανεμόπτερα και αερόστατα και κυρίως αφορούν αεροπορικές εταιρίες, εταιρίες charters, εταιρίες εκπαίδευσης χειριστών αεροσκαφών, αντιπροσώπους εργοστασίων κατασκευής αεροσκαφών - ελικοπτέρων, εταιρίες γεωργικών υπηρεσιών αεροψεκασμών, εταιρίες αεροφωτογράφισης, κατασκευαστικές εταιρίες, αερολέσχες, αλλά και ιδιώτες. Μπορεί μεν η αστική ευθύνη του αερομεταφορέα να είναι ένα κεφαλαιώδες ζήτημα για τις αεροπορικές εταιρίες και να επισύρει υποχρεώσεις (τόσο για τον αερομεταφορέα, όσο και για τον ασφαλιστή του) που αναφέρονται αναλυτικά στον Κανονισμό (ΕΚ) αριθ. 785/2004 για τις απαιτήσεις ασφάλισης των αερομεταφορέων και των επιχειρήσεων εκμετάλλευσης αεροσκαφών (δείτε εδώ), αλλά οι ασφαλίσεις αεροσκαφών στην Ελλάδα, λόγω της ευρύτατης χρησιμοποίησης των αεροσκαφών από πολλές επιχειρήσεις για πολλές και διαφορετικές δραστηριότητές τους, ενδιαφέρουν πολύ τους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές και ιδιαίτερα τους ασφαλιστικούς πράκτορες. Σε εξειδικευμένα σεμινάρια ασφαλίσεων αεροσκαφών, οι ασφαλιστικοί πράκτορες μπορούν να μάθουν πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα, ξεκινώντας από τους τύπους των αεροσκαφών (τις ασφαλιστικές ιδιαιτερότητες και τους κινδύνους του κάθε ενός) και καταλήγοντας στους κινδύνους της πτήσης και στον υπολογισμό των κινδύνων (κατ’ επέκταση και των ασφαλίστρων) σε κάθε φάση που βρίσκεται το αεροσκάφος (προσγειωμένο, κατά τη διάρκεια της απογείωσης, κατά τη διάρκεια της πτήσης, κατά τη διάρκεια της καθόδου προσγείωσης) και άλλα πολύ ενδιαφέροντα θέματα και να βοηθήσουν πραγματικά τους πελάτες τους! Ποιος είναι ο Κώστας Παπαϊωάννου Είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ασφαλιστικών γνωστικών αντικειμένων, με πολυετή εκπαιδευτική εμπειρία. Έχει γράψει τα βιβλία «Επενδύσεις και Ασφάλιση», εκδόσεις Σπύρου 2021, που αφορά τις πιστοποιήσεις της ΤτΕ στα προϊόντα Unit Linked και «Ασφαλιστικοί Πράκτορες», Εκδόσεις Σπύρου 2022, που αφορά τις υποχρεωτικές γνώσεις και τις πιστοποιήσεις γνώσεων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, από την Τράπεζα της Ελλάδος. Έχει επιπλέον συμμετάσχει στη συγγραφή βιβλίων του ΕΙΑΣ και του ΕΤΙ. Είναι αρθρογράφος του Next Deal. Συνεργάζεται ως ειδικός επιστήμονας, για ερευνητικούς και διδακτικούς σκοπούς με το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) και διδάσκει το μάθημα της Ασφάλισης στο ΜΒΑ Τραπεζικής και Ασφαλιστικής Διοίκησης, καθώς και σε άλλα μεταπτυχιακά προγράμματα του ΕΚΠΑ. Επιπλέον συνεργάζεται και διδάσκει στο ΕΙΑΣ και στο ΕΤΙ (Ελληνικό Τραπεζικό Ινστιτούτο - ΕΕΤ), καθώς και σε άλλους εκπαιδευτικούς φορείς. Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
Κώστας Παπαϊωάννου, 21/02/2025 - 09:00 Οι μεταφορές συμβολαίων και η συνολικά χαμηλή παραγωγή του κλάδου Πυρός, δεν καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών!
Κώστας Παπαϊωάννου, 19/02/2025 - 09:06 Ποιες καλύψεις πρέπει υποχρεωτικά και κατ’ ελάχιστον να έχει ένα συμβόλαιο πυρός για να δικαιούται ο πελάτης έκπτωση στον ΕΝΦΙΑ;
Κώστας Παπαϊωάννου, 17/02/2025 - 10:46 7 στα 10 νοικοκυριά είναι ανασφάλιστα για φωτιά και φυσικές καταστροφές και η ασφαλιστική αγορά δυσκολεύεται να αυξήσει την παραγωγή της;
Κώστας Παπαϊωάννου, 14/02/2025 - 09:14 Γενική Αστική Ευθύνη - Ο σημαντικός για τους πελάτες κλάδος, με τη χαμηλή παραγωγή!
Πόσα πληρώνουν ετησίως οι Έλληνες από την τσέπη τους για την κάλυψη των δαπανών της υγεία τους; Ο μέσος Έλληνας για κάθε 712€ ασφάλιστρα που πληρώνει για ιδιωτικοασφαλιστικές παροχές υγείας, πληρώνει επιπλέον από την τσέπη του και... Κώστας Παπαϊωάννου, 12/02/2025 - 09:20
Ασφαλίσεις Μεταφερόμενων Εμπορευμάτων. Ένας κλάδος-κλειδί για την αύξηση των εσόδων σας και την εξυπηρέτηση των πελατών σας! Για εμπορεύματα αξίας 135 δις. €, εισπράξαμε ασφάλιστρα 50 εκατ. € μόνον! Τι καλύπτει ο κλάδος και πόσο μπορεί να... Κώστας Παπαϊωάννου, 10/02/2025 - 09:32
Η κάλυψη για φυσικές καταστροφές και οι πρόσφατοι σεισμοί στη Σαντορίνη και τα γύρω νησιά! Η κάλυψη για φυσικές καταστροφές και η πρόσφατοι σεισμοί στη Σαντορίνη και τα γύρω νησιά! Ένα πρωτόγνωρο σεισμολογικό/γεωλογικό φαινόμενο εξελίσσεται ραγδαία... Κώστας Παπαϊωάννου, 06/02/2025 - 09:07
Δείτε ποιοι κλάδοι είναι πρωταθλητές στην άνοδο και ποιοι είναι σε πτώση! Σημαντική άνοδος της συνολικής παραγωγής το δεκάμηνο του 2024! Όμως σε μια χώρα με περίπου το 90% των κατοίκων της ανασφάλιστο... Κώστας Παπαϊωάννου, 05/02/2025 - 09:15
Τα απαιτούμενα βήματα για τη στελέχωση των ασφαλιστικών γραφείων με νέους ασφαλιστικούς πράκτορες! Τα απαιτούμενα βήματα για τη στελέχωση των ασφαλιστικών γραφείων με νέους ασφαλιστικούς πράκτορες! Οι διαδικασίες στρατολόγησης στην εποχή μας έχουν ατονήσει... Κώστας Παπαϊωάννου, 03/02/2025 - 09:12
Δείτε που κρατάνε τα περίπου 200 δις. € που έχουν διαθέσιμα οι πελάτες σας, σύμφωνα με τα στοιχεία της ΤτΕ! Τα συνολικά παραγωγικά αποτελέσματα δεν εξελίσσονται καλά! Χρειαζόμαστε νέα παραγωγή, σε νέους πελάτες και όχι μεταφορές συμβολαίων! Οι Έλληνες πληρώνουν... Κώστας Παπαϊωάννου, 31/01/2025 - 08:57